Aivan kauhea alku kesätöille!

Anonyymi

Säästän mopoon ja muutenkin pyrin keräämään rahaa säästöön ja oon tehnyt meidän asuinalueella monille erityisesti vanhuksille pihatöitä ja oikeestaan kaikkia kotitöitä siivouksesta katon pesuun. Palkkaa en pyydä paljon, koska työ on mukavaa kun naapurit tuttuja ja mukavia, mutta kyllä tässä säästöön silti kertyy :D Tänään menin ekaa kertaa tänä vuonna ajamaan yhden keski-ikäisen miehen nurmikon ja tullessani pihaan hän huusi yläkerran ikkunasta että on huonossa kunnossa eikä tuu siksi sieltä palkka kuulemma olisi eteisessä ja leikkuukone autotallissa. Mies kuitenkin kertoi lähtevänsä kello 12.00 ja kello oli 10.45 ja siinä ajassa olisi paras tulla valmista. Käynnistin koneen ja leikkasin niin pitkään kunnes kuului omituista kolinaa ja kone sammui eikä lukuisista yrityksestäni huolimatta käynnistynyt uudelleen. Kerroin tämän miehelle ja hän tuli ulos ja alkoi valittaa että olin rikkonut sen koneen ja kuulemma saisin maksaa uuden. Huom kyseinen kone näytti olevan jostain sodan ajalta :D sanoin siis että olisi voinut hajota milloin tahansa. Tähän mies sanoi että mutta kun se rikkoutui kun sinä käytit sitä ja sinä myös korvaat sen. Siinä sitten mies hieman rauhoittui ja tutkittiin tilannetta ja huomattiin että öljyä ei ollut. Mies sanoi lähtiessäni että mun olisi pitänyt se öljyn tilanne tarkistaa ja että hän tulee käymään mun luona kotona vielä myöhemmin. Onneks ei oo näkynyt vielä, mutta kyl melkei kuset housus tääl istun ja pelkään et se tulee ja vääristelee totuutta vanhemmille ja joudun maksamaan.

10

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et joudu maksamaan. Se mies käytti sinua orjanaan ja ei huolehtinut itse laitteitaan. Muutenkin olet alaikäinen ja aikuisen pitäisi valvoa sinun työkoneiden käyttöä, etenkin jos antavat oman työkoneen sinulle käyttöön. Oli sinulla sitten virallista työsopimusta tai ei.

    • Anonyymi

      Et joudu maksamaan. Se mies käytti sinua orjanaan ja ei huolehtinut itse laitteitaan. Muutenkin olet alaikäinen ja aikuisen pitäisi valvoa sinun työkoneiden käyttöä, etenkin jos antavat oman työkoneen sinulle käyttöön - ja käytät sitä heidän tarkoitukseen. Oli sinulla sitten virallista työsopimusta tai ei.

      • Anonyymi

        Jaa... Tuli kahdesti kun ensimmäinen sanoi virhettä, eikä viestiä näkynyt kun päivitti sivun ja sitten muokkasin viestiä, että jos sillä välin S24 serverit korjaisi itseään. Noh... Nyt se sitten server pierasi kaikki kerrallaan. S24 toimii aina niin hyvin. :D


      • Anonyymi

        Jaa... Tuli kahdesti kun ensimmäinen sanoi virhettä, eikä viestiä näkynyt kun päivitti sivun ja sitten muokkasin viestiä, että jos sillä välin S24 serverit korjaisi itseään. Noh... Nyt se sitten server pierasi kaikki kerrallaan. S24 toimii aina niin hyvin. :D

        Tämäkin saattaa olla tuplaviesti, koska taaskaan ei tapahtunut mitään.


    • Anonyymi

      Mitähän seuraavaksi

    • Anonyymi

      Älä maksa. Sovittele nyrkkiä sen ykän suuhun, jos ei kerran sovinnolla. Aina voi pistää pienet kähinät.

    • Anonyymi

      Höpö höpö mikä selitys

    • Anonyymi

      Sovittele nyrkkiä ykän silmään!

    • Anonyymi

      Olin minäkin pienennä pesemässä naapurin muorin akkunoita ja vahingossa heitin kiven yhdestä läpi ja muori suuttu vaik vahingossahan se iso siirtolohkare siittä lensi

      Pentti 98v

      • Anonyymi

        Oho! Olipas sulla Pentti voimaa ku heitit siirtolohkareen ikkunasta😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe