Viitisen vuotta sitten hyväksyin sen itsessäni sen ettei miehet kiinnosta ja määrittelin itseäni lesboksi. Nyt muutama vuosi myöhemmin, olen nyt 32 vuotias, pohdin uudestaan samoja asioita mutta siksi etten nyt vaan tajua miten lähestyä naista, ja menen lukkoon. Onko haluni niin pienet etten "murra koodia" vai olenkohan aseksuaali? Sain kolme vuotta sitten masennusdiagnoosin, enkä ole ihan päässyt siitä pois, niin yksi syy voisi olla myös tämä.
Identiteettini
Anonyymi
0
305
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 492136
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!8738Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 65690
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78487Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479