Pitäisi jostain saada traktoriin äänieristemattoa ja sen päälle verhoilua. Alkuperäinen ollut sellaista ruskeaa joka on täynnä reikiä (https://www.tractorinteriors.com/bulk-cab-foam-1-2-inch/) tuon näköistä suunnilleen. Suomesta olisi hyvä saada ja sitten jos oikein olen ymmärtynyt, ne kuuluu liimata sellaisella spray- liimalla, mitä nyt olen jotain verhoilun asentamis videoita katsonut. Traktorin kattoluukun kohdalla myös jotain (ilmeisesti vaahtomuovia) josta tippuu välillä palasia niskaan ja ympäri hytin lattiaa. Eli mikä olisi paikka josta näitä saisi ja mieluusti sellaista joka taipuu hyvin kaikkiin kulmiin ja eristää ääntä ihan hyvin. Ei välttämättä tarvitse olla samannäköistä kuin tuo alkuperäinen mutta hyvä olisi jokin siihen tyyliin sopiva.
Mistä saisi verhoiluja/äänieristemattoa traktoriin?
Anonyymi
2
394
Vastaukset
- Anonyymi
Etolasta ostin joskus vastaavaa harmaata, Motonetissä on jotain mattoja myös ja netin kautta niitä kyllä löytyy.
- Anonyymi
Kokeile hakua perforoitu keinonahka 7 vinyyli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291887Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt751579Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2871484- 1381240
- 671005
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.131000vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23988Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983- 68963