Moi
Matkakuume aivan tolkuton. Löytyiskö ketään mimmiä matkalaveriksi? Kohde vielä auki. Jonnekin mihin pääsee Finnairilla, pisteillä matkalle. Mieluummin kauas kuin lähelle :) sellainen 4-5 yötä reissussa. Maksan lennot, hotellin, ruoat yms. Kunhan löytyy mukava matkaseuralainen. Haluisin alkaa varaamaan lentoja tässä lähiaikoina, ajankohtaa voidaan katsoa yhdessä. Minulle ei vaikutusta päivien suhteen.
Olen itse reilu 40v herrasmies jolla on käytöstavat kohdallaan. Toivoisin siunkin olevan täyspäinen ja iloinen nainen :)
Kik: mullikka
Maailmalle kesällä
5
1150
Vastaukset
- Anonyymi
Mukava 56v nainen aloittaa 3 vkon loman 19.7.
- Anonyymi
hei vähän samat aikeet uskon vastaavani kuvaustasi,joten jos ei vielä ole löytynyt niin 40 sporttinainen olisi aikeissa lähtee filippiineille :)
Moi. Filippiineille? Mikäs sinne vetää? Mie en oikein mitään reppureissua kaipaa vaan enemmänkin sellaista luksusta :D mie lomailen niin harvoin että haluan 5* hotellin ja kunnon palvelut ympärille :) haluan tietysti kiertää nähtävyydet yms. mutta raamit pitää matkassa olla kohdallaan ;)
Vastaa miulle vaikka Kik: mullikka
Täällä tulee harvemmin käytyä.
- Anonyymi
Olisin lähtenyt mutta meni ohi jo🤗
- Anonyymi
Vai oikein matkalaveriks.......joopajoo, siinähän se jo selviskin mitä oot vailla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1465347Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1055090Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka534315Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123801Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden623730Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle323634Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553383- 1952414
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261269