Tarvitsisin apua iMovien kanssa. Tein iMoviella videon, ja vielä sovelluksessa ja tiedostonakin musiikki on normaali. halusin lisätä videon youtubeen. Video latautuu muuten normaalisti, mutta taustamusiikki on vioittunut. Ihmeellistä rätinää kuuluu, eikä videota voi näin ollen youtubessa pitää koska taustamusiikki kuulostaa niin kauhealta.
Osaako joku vastata, miten saisin musiikin kuulostamaan normaalilta? Tai vaihtoehtoisesti mistä olisi mahdollista saada apua suomenkielellä iMovieen liittyen.
Kiitän jo etukäteen mahdollisista vastauksista
iMovien kanssa ongelmia
2
298
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa tehdä video imoviella muuten ja lisätä musiikki toisessa editointiohjelmassa. Itsellä ollut tuo sama ongelma ja tämä on auttanut (:
- Anonyymi
Onko puhe kuitenkin ok?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683021
- 922835
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201525- 151319
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51298Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188