Mitä olette mieltä?
Saako kristitty käydä Saudi-Arabiassa?
Anonyymi
5
720
Vastaukset
- Anonyymi
Saa. Itse asiassa maailmassa ei ole yhtään maata, minne kristitty ei saisi mennä.
Ateismista on Saudi-Arabiassa voimassa kuolemanrangaistus, kuten myös 12 muussa maassa maailmassa.- Anonyymi
Toki saa. Islamistit ovat kristittyjen tosiystäviä. الله أكبر
- Anonyymi
Ainoa seikka joka saattaisi estää ovat omat ennakkoluulot.
- Anonyymi
Minua estää Saudi-Arabian täydellisen demokratian ja tasa-arvon puutetta enemmän se, että olen ateisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua estää Saudi-Arabian täydellisen demokratian ja tasa-arvon puutetta enemmän se, että olen ateisti.
Estonsa kullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123946Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642508Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561267
- 721196
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251146