Lenzetto suihke

Anonyymi

Hei, onko kokemuksia ko. suihkeesta? Itse vaihdoin juuri geelin tuohon. Vielä en muuta eroa huomannut kuin, että huomattavasti miellyttävämpi käyttää kuin geeli.

12

17674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on kokemuksia mutta en kerro sulle :P

• Anonyymi

Mä oon allerginen lenzettolle.. kamala kutina.pitäs vaihtaa geeliin

• Anonyymi

Juu,kutisee iho aika paljon.

• Anonyymi

Paras luontaistuote vaihdevuosiin - https://nplink.net/t9gmnzae
        Helpotti alkavia vaihdevuosi oireita,mm. kuumia aaltoja yöllä ja hikoilua päivisin. Vaikutti myös mielialaan myönteisesti. Lieneekö tuotteen ansiota että olen pysynyt terveenä koko talven vaikka lähipiirissä ollut flunssaa. Olen erittäin tyytyväinen! Suosittelen!

• Anonyymi

Mulla reilun vuoden ollut käytössä. Ja sopii minulle todella hyvin. Ei kutinaa, vaikka melkein kaikelle olenkin allerginen!

• Anonyymi

Montako painallusta käytät? Onko vaikutus pysynyt samana vuoden ajan? Mulla tunne, että ei imeydy kunnolla?

• Anonyymi

Aloitin vasta käytön, innolla odottelen vaikutuksia

• Anonyymi

Vaihdoin geelin suihkeeseen. Nyt kolme viikkoa käyttänyt ja viikon verran ihmetellyt kun rinnat kutisee. Kerkesin hakemaan jo uuden kolmen pakkauksen apteekista ja nyt rupesin miettimään josko tämä kutina johtuukin tästä lenzetto suihkeesta.
        Iltaisin laitan käsivarteen ,pitäisikö laittaa reiden sisäpintaan ettei vain olisi kosketuksissa rintoihin vahingossa yön aikana. Kokemuksia?

• Anonyymi

Lenzottoa kerkisin käyttää vain yhden viikon verran, kun molempiin käsiin ranteesta kyynärvarteen asti tuli erittäin outoa ihottumaa.
        Iho on sellaisia punertavia pahkuroita täynnä. Kun koskettelen käsivarsieni ihoa ranteeta kyynärpäähän asti niin iho on sellaisen muhkuraisen oloinen ja punatäpläinen.
        Lopetin käytön muutama päivä sitten.
        Hieman on iho jo paremman näköinen mutta ei vielä entisenlainen.
        Myös kasvojen ihoon tuli samantyyppistä ihottumaa yhtä aikaa kuin käsiin.
        Kasvojen ihottuma on melkein jo kokonaan hävinnyt, ihan pientä on vielä jäljellä.
        Vaihdoin geeliin ja siitä ei ainakaan vielä ole mitään haittavaikutuksia tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihdoin geelin suihkeeseen. Nyt kolme viikkoa käyttänyt ja viikon verran ihmetellyt kun rinnat kutisee. Kerkesin hakemaan jo uuden kolmen pakkauksen apteekista ja nyt rupesin miettimään josko tämä kutina johtuukin tästä lenzetto suihkeesta.
        Iltaisin laitan käsivarteen ,pitäisikö laittaa reiden sisäpintaan ettei vain olisi kosketuksissa rintoihin vahingossa yön aikana. Kokemuksia?

Olisiko syynä että annostus liian suuri? Mulle gyne sanoi että jos annostus liian suuri niin rintoja alkaa pingottaa🤔

• Anonyymi

Moikka! Laitatteko suihkeen aina samaan kohtaan vai vaihdatteko paikkaa?

• Anonyymi

Minua myös kiinnostaa millaisia annosmääriä teillä on käytössä? Minulla nyt 3 painallusta ja tuntuu, että ei riitä :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      105
      3565
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      230
      2333
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2120
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      38
      1869
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1669
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1128
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      920
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      882
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      70
      860
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      130
      822
    Aihe