Heips!
Tällä hetkellä minulla on puhelimena Samsung A6 joka rikki.
Pitäisi uusi piakkoin hankkia, iPhoneen päädyin.
IPhonen uusimmat mallit ovat kyllä järjettömän kalliita, en niitä ehkä lähtisi ostamaan.
Vaihtoehdot olivat iPhone XS ja iPhone 11.
Ajattelin että tuon iPhone XS:än voisin ostaa mutta onko se kannattava, tuleeko siihen kuinka pitkään vielä päivityksiä?
On samalta vuodelta kuin tämä nykyinen Samsungini.
Eli voisitteko kertoa, että onko iPhone XS vielä hyvä valinta, vai pitääkö tuhlata rahat lähemmäs tonnin maksavaan uudempaan malliin, ja että tuleeko iPhone XS:ään enää päivityksiä/kauanko niitä tulee vielä.
Ps. Olen aikuinen ihminen, osaan ihan itse arvioida minulle sopivan puhelinmerkin yms, joten en kaipaa tänne niitä, jotka moittivat Applea ja iPhonea. Olen itse päätynyt tähän iPhoneen joten teidän ei ole syytä tulla tänne, KIITOS.
Kiitokset valmiiksi niille, jotka vastaavat ja auttavat vastaamaan kysymyksiini! :)
Onko iPhone XS vielä kannattava ostos?
14
990
Vastaukset
- Anonyymi
12 mini on ollut saatavana 64 muistilla alle 700€ uutena. Suosittelisin 128gt versiota. Hinta ehkä 750
En ota kantaa XS hyvyyteen mutta käytetyt iPhonet on kalliita. Itse päädyin talvella 128gt miniin. Hinta oli vajaa 900€ - Anonyymi
Paras näytön koko, jos uutena saa, vanhoja raatoja ei kannata.
- Anonyymi
Kirjoitin tuon vastauksen jossa kerroin 12 ministä. Aiempi puhelin on 6,3” ja 12 mini 5,4. Yllättäen tuo 5,4 on toimiva. Joskus aiemmin on ollut ja on edelleenkin tallessa kiinalainen 5,4 ja kyllä sen näkee miten hyvin asiat on muuttuneet. Kiinalaisessa tosin peitto ei ollut koko näytön peittävä. No ei ole iponessakssn tuon saarekkeensa vuoksi.
Mutta oikeasti käytetyn iPhonen ja jos 12 minin saa alle 700€ hintaero on pieni. Tuo 64 muisti vain on se juttu- Anonyymi
Kaikki Iphonet ovat surkeita kuten voidaan lukea..
- Anonyymi
Eli suosittelet iPhone 12 miniä?
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli suosittelet iPhone 12 miniä?
ApEi mitään Iphonea.. Ei kannata tuhlata rahoja roskaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään Iphonea.. Ei kannata tuhlata rahoja roskaan!
Jos sinä, tai muut ette ole vielä huomanneet, kerroin tuolla että osaan aivan itsekin löytää sopivimman puhelinmerkin itselleni. Teitä ei ehkä iPhonet kiinnosta, mutta minua se ei kiinnosta hevon kukkasta.
Voisitteko te, jotka eivät vastusta iPhonea, kertoa että onko iPhone 12 mini 64gb vai iPhone 11 64gb järkevämpi ostos?
Tosiaan sitä iPhone XS saa vain esim. Swappielta käytettynä.. enkä oikein tiedä onko käytetyt järkeviä ostaa, ne tosiaan ovat kalliita;iphone 11 maksaa vain muutama kymmentä euroa vähemmän Swappiella käytettynä kuin uutena Gigantissa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä, tai muut ette ole vielä huomanneet, kerroin tuolla että osaan aivan itsekin löytää sopivimman puhelinmerkin itselleni. Teitä ei ehkä iPhonet kiinnosta, mutta minua se ei kiinnosta hevon kukkasta.
Voisitteko te, jotka eivät vastusta iPhonea, kertoa että onko iPhone 12 mini 64gb vai iPhone 11 64gb järkevämpi ostos?
Tosiaan sitä iPhone XS saa vain esim. Swappielta käytettynä.. enkä oikein tiedä onko käytetyt järkeviä ostaa, ne tosiaan ovat kalliita;iphone 11 maksaa vain muutama kymmentä euroa vähemmän Swappiella käytettynä kuin uutena Gigantissa..anteeksi, selitin tuossa hiukan epäselvästi tuon yhden kohdan, ja käsititte ehkä väärin että minuakaan ei kiinnosta iphonet.
Tarkoitin, että teitä ei ehkä kiinnosta iphonet, mutta se että teitä ei kiinnosta, ei kiinnosta minua yhtään.
Toiv. tajusitte
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi, selitin tuossa hiukan epäselvästi tuon yhden kohdan, ja käsititte ehkä väärin että minuakaan ei kiinnosta iphonet.
Tarkoitin, että teitä ei ehkä kiinnosta iphonet, mutta se että teitä ei kiinnosta, ei kiinnosta minua yhtään.
Toiv. tajusitte
ApSamsung Xcover 5 alle 300€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan sitä iPhone XS saa vain esim. Swappielta käytettynä.. enkä oikein tiedä onko käytetyt järkeviä ostaa, ne tosiaan ovat kalliita;iphone 11 maksaa vain muutama kymmentä euroa vähemmän Swappiella käytettynä kuin uutena Gigantissa..Et näemmä osaa kun roskaan yrität sortua! Monta kertaa yritetty varoittaa että älä lankea tällaisiin roskapuhelimiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samsung Xcover 5 alle 300€
Hyi hemmetii joku Xcover5
*anteeksi kielenkäyttö*
- Anonyymi
12 mini liian pieni, 11 liian iso. XS on hyvä 64Gt riittää tavalliselle tallaajalle. Telia myy myös.
- Anonyymi
Telialla löytyi 500e maksava XS, jos en aivan väärin ymmärtänyt niin joku kierrätyspuhelin (?)
Swappielta "kuin uusi" luokiteltu hopean värinen XS 460e.
Eli ehkä ostaisin Swappielta, muutaman kympin halvempi, enkä oikein ymmärtänyt tuota Telian "kierrätyspuhelinta", onko sama kuin Swappiella että käytetty?
Niin, ehkä 11 on isompi, mutta mietin kauanko tulee vielä päivityksiä XS malliin kun kaksi-kolme vuotta vanha? Osaako joku kertoa?
Pitäisi löytää puhelin vähintään seuraavaksi neljäksi/viideksi vuodeksi..
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telialla löytyi 500e maksava XS, jos en aivan väärin ymmärtänyt niin joku kierrätyspuhelin (?)
Swappielta "kuin uusi" luokiteltu hopean värinen XS 460e.
Eli ehkä ostaisin Swappielta, muutaman kympin halvempi, enkä oikein ymmärtänyt tuota Telian "kierrätyspuhelinta", onko sama kuin Swappiella että käytetty?
Niin, ehkä 11 on isompi, mutta mietin kauanko tulee vielä päivityksiä XS malliin kun kaksi-kolme vuotta vanha? Osaako joku kertoa?
Pitäisi löytää puhelin vähintään seuraavaksi neljäksi/viideksi vuodeksi..
ApGoogleta se päivitystuki ,löytyy kaikista malleista n 5v julkaisusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841