TikTok tilin palautus

Anonyymi

Moi, mun TikTok tili yhtäkkiä vaan poistu. TikTok esti mun tilin koksa olen muka rikkonut tiktokin sääntöjä, olen todella varma että en ole rikkonut tiktokin sääntöjä tai mitenkään tehnyt mitåån väärää. Katoin jo joltain sivustolta miten palauttaisi sen tilin. Eli kirjoitin viestin mailiin (sähköpostiin) ja vastaanottaja oli: roskapostinvastainen TikTok.com. Se oli toi. Sit kirjoitin kaikki jutut että miks se pitäis palauttaa ja jne. Ja ne vastaa mulöe jotain ihan muuta. Ne sanoo että mun tiliä ei ole olemassa, no varmaan siks kun TikTok poisti sen. Tilillä oli mulöe tosi tärkeitä juttuja. Pliis. Tietääkö joku miten sen voi palauttaa. Kiitos. ❤️😔

39

12720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan ulkopuolinen voi tuossa asiassa auttaa. Jos se jotenkin onnistuu, niin sillä maailman yksinkertaisimmalla tavalla, joka pätee kaikkiin palveluihin: ota yhteyttä (mielellään sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella, ei puhelimitse ellei ole pakko) kyseisen firman asiakaspalveluun.

      Älä kirjoita sekavaa roskaa niinkuin tähän aloitukseen, vaan kysy selkeästi:
      A) Mitä sääntöjen vastaista tililläsi on tehty?
      ja
      B) Miten saat tilisi käyttöoikeuden takaisin?
      Aspaa ei voisi vähempää kiinnostaa kuinka tärkeä tuo tili sinulle on, etenkään koska jos se oikeasti olisi tärkeä, olisit pitänyt paremmin huolta ettet riko sääntöjä. Aivan saman ulinan he kuulevat sadoilta muiltakin joka päivä, ja jokaiselle juuri se oma tili oli maailman tärkein asia. Turha sitä on jauhaa, kun se ei vaikuta asiaan.

      • Anonyymi

        Hei nyt loppu tik tokin säänyt on perseestä jos olet tuotan mieltä hanki apua🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei nyt loppu tik tokin säänyt on perseestä jos olet tuotan mieltä hanki apua🤡

        Itse siellä perselit ja lensit menee!


    • Anonyymi

      Semmottista on Tok-Tok touhu.

    • Anonyymi

      joo, mulle kävi sama. tik tok esti mun käyttäjän ihan ilman syytä. en yhtään tiiä mitä pitäs nyt tehä, siellä oli kumminki paljo tärkeitä juttuja mulle.

    • Anonyymi

      Menkää sekoilemaan Likee sivustolle, joka on yhtä lailla kiinalaista alkuperää, ja toimii aikalailla samoilla eväillä: https://likee.video/index

      Mutta lukekaa ne säännöt, mitä EI SAA TEHDÄ, sillä lyhyt videoiden sisältö on tarkkaan rajattu. TikTok ja Likee sivustoilla ei tarvita kirjoitustaitoa, mutta kun tulette sivustolle, missä itseään ilmaistaan kirjoittamalla on luku- ja kirjoitustaidot A ja O.

    • Anonyymi

      Likee sivulle ei saa laittaa lyhyt-videota jossa leipää leikatessa tulee haava sormeen, koska joku toinen hölmö saa siitä idean tehdä videon jossa leipää leikatessa leikkaa sormen poikki, ja kolmas taukki pistää paremmaksi ja leikkaa moottorisahalla koko kätensä.

      • Anonyymi

        Saahan minkä tahansa säännön kuulostamaan naurettavalta kun sen naurettavalla tavalla ilmaisee, mutta jos ihan rehellisesti hetken mietit asiaa niin tuo sääntö on täysin järkevä ja äärimmäisen yksinkertainen noudattaa: älä julkaise videota, jossa joku vahingoittaa itseään tai jotakuta muuta tahallaan tai vahingossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan minkä tahansa säännön kuulostamaan naurettavalta kun sen naurettavalla tavalla ilmaisee, mutta jos ihan rehellisesti hetken mietit asiaa niin tuo sääntö on täysin järkevä ja äärimmäisen yksinkertainen noudattaa: älä julkaise videota, jossa joku vahingoittaa itseään tai jotakuta muuta tahallaan tai vahingossa.

        Taisit lukaista säännöt.


    • Anonyymi

      Hyvä TikTok.

    • Anonyymi

      Ei ole järkevää kerjätä tilejä takaisin, tee uusi.

      • Anonyymi

        Uskaltaako vain unohtaa?


    • Anonyymi

      Munkin ollaan bännätty ainakin 7 kertaa ja en oo rikkonu sääntöi

      • Anonyymi

        Ootko saanut tilisi takaisin? Jos oot niin miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko saanut tilisi takaisin? Jos oot niin miten?

        Ei tuollainen paskahousu mitään tilejä minnekkään ole saanut, valehtelee ummet lammet.


    • Anonyymi

      Mulla on juuri tuo sama ongelma ja ärsyttää tosi paljon ja en voi käyttää ollenkaan tiktokkia ennen kuin olen kirjautunut sinne mutta kun tilini on poistettu niin en pääse sinne sisälle ollenkaan😔

      • Anonyymi

        Hyvä ettet pääse, toivon etteivät päästäisi tännekkään.


      • Anonyymi

        Hyvä, sinut on estetty tyhmän käytöksen vuoksi, 3 vuodeksi!


    • Anonyymi

      Moi haluasin minun tik tok käyttäjän takasi tietääkö kukaan miten saa tik tik tilin takasin olen hakannut pöytää tällä ja raivonnut ja soittunut ja vastasin saada tik tok kt takasi mutta oli viimeinen kerta että bännätään

      • Anonyymi

        Jos tietäisin en varmasti kertoisi, olet erittäin ärsyttävä


      • Anonyymi

        Täysi hullu sinä olet.


    • Anonyymi

      TikTok on tehnyt ihan oikean päätöksen poistaessaan tilisi, minäkin olisin poistanut.

    • Anonyymi

      Mulla on ihan sama juttu ja mun kaikki käyttäjät vaan yhtäkkiä vaa lähti siitä yksi kerrallaan

    • Anonyymi

      Minulla on käynyt noin

    • Anonyymi

      Mistä sen tietää mitä olet kirjoittanut minnekin, tässäkin ketjun avauksessa on siksi paljon virheitä että siitä saa tolkkua vain toinen samanlainen kirjoitustaidoton.

    • Anonyymi

      Mun tt tili just estettiin koska oon muka alle 13v! Ja se tili on siis ollu mulla jo puoli vuotta. Onko se turvallista vain unohtaa vai kannattaako laittaa palautetta?

    • Anonyymi

      Minut estettiin koska kaikki luuli että olin alaikäinen mutta minä olen 14-vuotias. Miten saan käyttäjäni takaisin?

    • Anonyymi

      Joo mun tiktok esti mun tilin sen takii kosk en muka näyttäny yli13v tää on nii tyhmää oon yli 14v ja se estää ulkonäyn takia en jaksa aina alottaa alusta mul oli melkee tuhat seuraajaa on ollu jo mut aina ku yritän saada taks nii se bannaa jossain 700seuraajan välissä siin käyttäjällä oli mun isoin like määrä mitä sain ja nyt en tyylii saa sitä takaisin pitää alottaa kaikki alusta ja en tiiä mitä tiktokkeja enään teen kosk ideat on loppunu oon tehny mut se vaa bannataan nii ideat loppuuu

      • Anonyymi

        Mullaki esti mun käyttäjän koska sanoi että olen alle 13 vuotias vaikka olen 15. Mitenköhän saisin ton käyttäjän takasi. Minne voi tiktokille valittaa tosta. :/


    • Anonyymi

      miten tiktokissa voi lisätä toisen käyttäjän omalle käyttäjälle? tarvitsen vinkkejä ja apua😩✨

    • Anonyymi

      Bannasko ne vapusen sieltäkin!

    • Anonyymi

      Sinulle ei olisi pitänyt alun-perinkään mitään tiliä antaa minnekkään, no hyvä että poistivat.

    • Anonyymi

      moikka! mun ja siskoni TikTok käyttäjä poistettiin. Koska olemme muka alle 13 vuotiaita, vaikka olemme yli 13 vuotiaista. Meillä oli paljon seuraajia joten, vähän harmittaa.

      • Anonyymi

        Hyvä, minä pääsen tiktok ja te ette 36 vuoteen!!!!


    • Anonyymi

      Jos poistan tilin ja teen uuden ja kaikki kommentit jota oon kommentoinut niin poistuuko ne?

    • Anonyymi

      Mun tiktok käyttäjä poistu

    • Anonyymi

      Ei härikköjen tilejä palauteta!

    • Anonyymi

      Tee valitus, korkeinpaan oikeuteen.

    • Anonyymi

      Montako eri kirjoittajaa ketjussa oikeasti on, kaikki vaikuttaa saman hullun kirjoittamilta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe