TikTok tilin palautus

Anonyymi

Moi, mun TikTok tili yhtäkkiä vaan poistu. TikTok esti mun tilin koksa olen muka rikkonut tiktokin sääntöjä, olen todella varma että en ole rikkonut tiktokin sääntöjä tai mitenkään tehnyt mitåån väärää. Katoin jo joltain sivustolta miten palauttaisi sen tilin. Eli kirjoitin viestin mailiin (sähköpostiin) ja vastaanottaja oli: roskapostinvastainen TikTok.com. Se oli toi. Sit kirjoitin kaikki jutut että miks se pitäis palauttaa ja jne. Ja ne vastaa mulöe jotain ihan muuta. Ne sanoo että mun tiliä ei ole olemassa, no varmaan siks kun TikTok poisti sen. Tilillä oli mulöe tosi tärkeitä juttuja. Pliis. Tietääkö joku miten sen voi palauttaa. Kiitos. ❤️😔

13

2931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan ensin kannattaa mennä apukouluun opettelemaan kirjoitusta.

• Anonyymi

Hyppaa myllynkivi kaulassa saimaaseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyppaa myllynkivi kaulassa saimaaseen!

Ei kun kipin kapin opettelemaan, ihmisten tavoille.

• Anonyymi

Ei kukaan ulkopuolinen voi tuossa asiassa auttaa. Jos se jotenkin onnistuu, niin sillä maailman yksinkertaisimmalla tavalla, joka pätee kaikkiin palveluihin: ota yhteyttä (mielellään sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella, ei puhelimitse ellei ole pakko) kyseisen firman asiakaspalveluun.

Älä kirjoita sekavaa roskaa niinkuin tähän aloitukseen, vaan kysy selkeästi:
      A) Mitä sääntöjen vastaista tililläsi on tehty?
      ja
      B) Miten saat tilisi käyttöoikeuden takaisin?
      Aspaa ei voisi vähempää kiinnostaa kuinka tärkeä tuo tili sinulle on, etenkään koska jos se oikeasti olisi tärkeä, olisit pitänyt paremmin huolta ettet riko sääntöjä. Aivan saman ulinan he kuulevat sadoilta muiltakin joka päivä, ja jokaiselle juuri se oma tili oli maailman tärkein asia. Turha sitä on jauhaa, kun se ei vaikuta asiaan.

• Anonyymi

Semmottista on Tok-Tok touhu.

• Anonyymi

joo, mulle kävi sama. tik tok esti mun käyttäjän ihan ilman syytä. en yhtään tiiä mitä pitäs nyt tehä, siellä oli kumminki paljo tärkeitä juttuja mulle.

• Anonyymi

Menkää sekoilemaan Likee sivustolle, joka on yhtä lailla kiinalaista alkuperää, ja toimii aikalailla samoilla eväillä: https://likee.video/index

Mutta lukekaa ne säännöt, mitä EI SAA TEHDÄ, sillä lyhyt videoiden sisältö on tarkkaan rajattu. TikTok ja Likee sivustoilla ei tarvita kirjoitustaitoa, mutta kun tulette sivustolle, missä itseään ilmaistaan kirjoittamalla on luku- ja kirjoitustaidot A ja O.

• Anonyymi

Likee sivulle ei saa laittaa lyhyt-videota jossa leipää leikatessa tulee haava sormeen, koska joku toinen hölmö saa siitä idean tehdä videon jossa leipää leikatessa leikkaa sormen poikki, ja kolmas taukki pistää paremmaksi ja leikkaa moottorisahalla koko kätensä.

• Anonyymi

Saahan minkä tahansa säännön kuulostamaan naurettavalta kun sen naurettavalla tavalla ilmaisee, mutta jos ihan rehellisesti hetken mietit asiaa niin tuo sääntö on täysin järkevä ja äärimmäisen yksinkertainen noudattaa: älä julkaise videota, jossa joku vahingoittaa itseään tai jotakuta muuta tahallaan tai vahingossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan minkä tahansa säännön kuulostamaan naurettavalta kun sen naurettavalla tavalla ilmaisee, mutta jos ihan rehellisesti hetken mietit asiaa niin tuo sääntö on täysin järkevä ja äärimmäisen yksinkertainen noudattaa: älä julkaise videota, jossa joku vahingoittaa itseään tai jotakuta muuta tahallaan tai vahingossa.

Taisit lukaista säännöt.

• Anonyymi

Hyvä TikTok.

• Anonyymi

Ei ole järkevää kerjätä tilejä takaisin, tee uusi.

• Anonyymi

Munkin ollaan bännätty ainakin 7 kertaa ja en oo rikkonu sääntöi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      356
      2566
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1601
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      696
      1564
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1098
    5. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      807
    6. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      45
      750
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      637
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      44
      625
    Aihe