Miksi sallitte rasistisen sisällön?

Anonyymi

Lyhyesti ja ytimekkäästi: miksi sallitte rasistisen sisällön? Palstalle saa kaikessa rauhassa kirjoittaa rasistista sisältöä, joka ei edes liity mitenkään palstan aiheeseen. Sitä ei raportoinnista huolimatta poisteta. Onko se arvomaailmaanne mukaista sisältöä?

26

111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka poisto perustuu heidän mukaansa sääntöihin ja säännöissä kielletään rasismi. Kun poistoperustetta ei yksilöidä, se perustuu sääntöjen kokonaisuuteen eli myös rasismiin.

    • Moi!

      Suomi24:ssä moderoinnin poistopäätökset perustuvat sääntöihin

      • Anonyymi

        Olisitte voineet vastata esitettyyn kysymykseen ettekö politisoida.


      • Anonyymi

        Täysin tyhjä vastaus, ja valitettavasti se ei yllätä.

        Te hyväksytte rasistiset viestit. Ette poista niitä, vaikka niitä raportoidaan. Koska ette vastanneet, miksi te ne hyväksytte, niin oletan, että ne eivät riko oma arvomaailmaanne.

        Kertokaa toki, miten asia oikeasti on, jos oletukseni on väärä.


      • Anonyymi

        Esimerkiksi Ylöjärvi-palstalla on keskustelu, johon joku kirjoittelee rasistisia kommentteja silloin tällöin. Se on moneen kertaan raportoitu, mutta koska te pidätte sen sisällöstä, niin ette poista sitä.

        Keskustelu täyttää elokuussa viisi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Ylöjärvi-palstalla on keskustelu, johon joku kirjoittelee rasistisia kommentteja silloin tällöin. Se on moneen kertaan raportoitu, mutta koska te pidätte sen sisällöstä, niin ette poista sitä.

        Keskustelu täyttää elokuussa viisi vuotta.

        Siis joku solvaa rasistisesti kansanryhmää perussuomalaiset eikä kirjoitusta poisteta. Tätä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis joku solvaa rasistisesti kansanryhmää perussuomalaiset eikä kirjoitusta poisteta. Tätä tarkoitat?

        En oikein tiedä, miten onnistut vääntämään kirjoitukseni sisällön tuollaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä, miten onnistut vääntämään kirjoitukseni sisällön tuollaiseksi.

        Jotkut nimittelee syrjintääkin rasismiksi.
        Tuo oli herätys siihen, että tarvitsisi linkin tekstiin mistä puhut. Pelkkä "Ylöjärvi-palstalla on keskustelu, johon joku kirjoittelee rasistisia kommentteja silloin tällöin" ei aukea meille muille.

        Jos haluat puhua ongelmista ylläpidon kanssa, niin teet sen palautelomakkeella.
        Jos haluat puhua ongelmista ylläpidon ja muiden palstalaisten kanssa, niin kirjoitat tälle palstalle. Nyt ei ylläolevan perusteella pysty puhumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut nimittelee syrjintääkin rasismiksi.
        Tuo oli herätys siihen, että tarvitsisi linkin tekstiin mistä puhut. Pelkkä "Ylöjärvi-palstalla on keskustelu, johon joku kirjoittelee rasistisia kommentteja silloin tällöin" ei aukea meille muille.

        Jos haluat puhua ongelmista ylläpidon kanssa, niin teet sen palautelomakkeella.
        Jos haluat puhua ongelmista ylläpidon ja muiden palstalaisten kanssa, niin kirjoitat tälle palstalle. Nyt ei ylläolevan perusteella pysty puhumaan.

        Löydät kyseisen keskustelun helposti, jos se kiinnostaa.

        Toin julki keskustelun, joka on vuosikausia rikkonut palstan sääntöjä. Se on myös raportoitu useaan kertaan. Sitä ei poisteta, koska sen sisältö miellyttää ylläpitoa. Voit suhtautua tähän ihan miten haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydät kyseisen keskustelun helposti, jos se kiinnostaa.

        Toin julki keskustelun, joka on vuosikausia rikkonut palstan sääntöjä. Se on myös raportoitu useaan kertaan. Sitä ei poisteta, koska sen sisältö miellyttää ylläpitoa. Voit suhtautua tähän ihan miten haluat.

        Kuule, ei se noin mene, että joku heittää jotain ja tämänkin palstan miljoonat päivittäiset kävijät alkavat käyttämään aikaa ja vaivaa sinun väittämäsi tutkimiseen.

        Hoida nyt oma työsi ja selvität verkosta ”linkin teko” ja ”tekstin kopioiminen” ilman sitaatteja ja laitat mielestäsi oleelliset tekstit tänne näkyviin ja linkit ketjuihin. Käy töihin, hopi-hopi.
        Palataan sitten asiaan.

        Minulla ei ole mitään epäilystä etteikö ylläpito olisi poistanut selkeää rasismia. Tuollaiset väitteet mm. ”Sitä ei poisteta, koska sen sisältö miellyttää ylläpitoa” on syvältä. Koeta jotenkin rajoittaa tuota ylläpidon vihaasi, jookos…
        Tuskallista lukea, kun suomalaisen mieltä saa vapaasti pahoittaa, mutta ei ulkolaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, ei se noin mene, että joku heittää jotain ja tämänkin palstan miljoonat päivittäiset kävijät alkavat käyttämään aikaa ja vaivaa sinun väittämäsi tutkimiseen.

        Hoida nyt oma työsi ja selvität verkosta ”linkin teko” ja ”tekstin kopioiminen” ilman sitaatteja ja laitat mielestäsi oleelliset tekstit tänne näkyviin ja linkit ketjuihin. Käy töihin, hopi-hopi.
        Palataan sitten asiaan.

        Minulla ei ole mitään epäilystä etteikö ylläpito olisi poistanut selkeää rasismia. Tuollaiset väitteet mm. ”Sitä ei poisteta, koska sen sisältö miellyttää ylläpitoa” on syvältä. Koeta jotenkin rajoittaa tuota ylläpidon vihaasi, jookos…
        Tuskallista lukea, kun suomalaisen mieltä saa vapaasti pahoittaa, mutta ei ulkolaisen.

        Ihan sama se minulle on, viitstkö etsiä sen itse vai et. Vaikeaa se ei ole, jos osaa mennä oikealle palstalle. Tai voihan se olla sinulle vaikeaa, ja kun tätä esitystäsi katselee, niin herää ajatus, että taitaa olla jopa todennäköistä, että et vaan osaa.

        En minä ylläpitoa vihaa. Säälin sen osaamattomuutta ja vilpittömästi toivon, että sitä osaamista sinen joskus jostain tulisi. Tällä hetkellä eivät osaa edes ottaa apua vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama se minulle on, viitstkö etsiä sen itse vai et. Vaikeaa se ei ole, jos osaa mennä oikealle palstalle. Tai voihan se olla sinulle vaikeaa, ja kun tätä esitystäsi katselee, niin herää ajatus, että taitaa olla jopa todennäköistä, että et vaan osaa.

        En minä ylläpitoa vihaa. Säälin sen osaamattomuutta ja vilpittömästi toivon, että sitä osaamista sinen joskus jostain tulisi. Tällä hetkellä eivät osaa edes ottaa apua vastaan.

        Et siis viitsinyt opiskella.
        No mitäs minä etsimään, kun YP on jo tutkinut sen ja läpäissyt.

        ”Tuskallista lukea, kun suomalaisen mieltä saa vapaasti pahoittaa, mutta ei ulkolaisen.”
        Tällä en tarkoittanut sinua tässä vaan ajattelin tätä Ylöjärven rasismivapaata kirjoittajaa, joka on varmasti siellä saanut aiheettomasti vastaansa hyvinkin brutaalia solvaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis viitsinyt opiskella.
        No mitäs minä etsimään, kun YP on jo tutkinut sen ja läpäissyt.

        ”Tuskallista lukea, kun suomalaisen mieltä saa vapaasti pahoittaa, mutta ei ulkolaisen.”
        Tällä en tarkoittanut sinua tässä vaan ajattelin tätä Ylöjärven rasismivapaata kirjoittajaa, joka on varmasti siellä saanut aiheettomasti vastaansa hyvinkin brutaalia solvaamista.

        Teet oletuksia, kun et tiedä. Oudon paljon jaksat niitä tehdä asiasta, josta et kuitenkaan ole kovin kiinnostunut. Miten itse suhtaudut rasistisiin kirjoituksiin?


      • Tuohan on selvää valhetta, suuri osa, tästä ala-arvoisesta moderoinnista kritiikkiä esittäviä kommentteja, ei koskaan ilmesty palstalle ?

        Miten se ei ole ennakkosensuuria, jota toistuvasti kiellätte harrastavanne.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Tuohan on selvää valhetta, suuri osa, tästä ala-arvoisesta moderoinnista kritiikkiä esittäviä kommentteja, ei koskaan ilmesty palstalle ?

        Miten se ei ole ennakkosensuuria, jota toistuvasti kiellätte harrastavanne.

        Mitäs muuta se tekoäly on kuin ennakkosensuuria. Kukaan ei ole lukenut ja tarkastanut poistettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet oletuksia, kun et tiedä. Oudon paljon jaksat niitä tehdä asiasta, josta et kuitenkaan ole kovin kiinnostunut. Miten itse suhtaudut rasistisiin kirjoituksiin?

        Siinähän se tuli taas. Rasistikortilla kliffa häivyttää kyvyttömyys oppia uutta, eikös....

        Mitä oletuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se tuli taas. Rasistikortilla kliffa häivyttää kyvyttömyys oppia uutta, eikös....

        Mitä oletuksia?

        Oletuksia viitsimisestäni. Ehkä en laita sinulle linkkiä siksi, että pidän itkeskelyäsi viihdyttävänä. Miksi et kerro, miten suhtaudut rasistisiin kirjoituksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletuksia viitsimisestäni. Ehkä en laita sinulle linkkiä siksi, että pidän itkeskelyäsi viihdyttävänä. Miksi et kerro, miten suhtaudut rasistisiin kirjoituksiin?

        Olen ollut 90-luvun alkupuolelta asti työssä päivittäin hoitamassa Suomeen ympäri maailmaa tulleiden ulkomaalaisten asioita. Henkilöinä se on tänä aikana n. 2.000.
        Olen nyt ollut useamman vuoden eläkkeellä, mutta muutama ystäviksi tullut on vieläkin tuolta ajalta. Pidetään yhteyksiä, käydään kylässä.
        Rasistiset kirjoitukset eivät saa minulta sympatiaa.

        ***
        Oletin, että täällä olisi nyt valmiina kopioita kirjoituksista ja linkit, kun hyvää aikaa on ollut. Eipä näy, joten poistun tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut 90-luvun alkupuolelta asti työssä päivittäin hoitamassa Suomeen ympäri maailmaa tulleiden ulkomaalaisten asioita. Henkilöinä se on tänä aikana n. 2.000.
        Olen nyt ollut useamman vuoden eläkkeellä, mutta muutama ystäviksi tullut on vieläkin tuolta ajalta. Pidetään yhteyksiä, käydään kylässä.
        Rasistiset kirjoitukset eivät saa minulta sympatiaa.

        ***
        Oletin, että täällä olisi nyt valmiina kopioita kirjoituksista ja linkit, kun hyvää aikaa on ollut. Eipä näy, joten poistun tästä.

        Hieno juttu. Onkin vaikea ymmärtää, miksi pahastuit kun ylläpidolta kysyttiin, miksi se sallii rasistiset kirjoitukset. Eläkeläisenä sinulla on hyvin aikaa etsiä niin paljon kopioita ja linkkejä kuin haluat. Tosin tulos jäänee laihaksi, kun et osaa edes mennä erikseen nimetylle palstalle.


    • Anonyymi

      Hyvin erikoinen yhteensattuma, että kun asiasta ruvettiin täällä vähän tarkemmin kysymään, niin se useaan kertaan turhaan raportoitu keskustelu katosi nopeasti, kun sitä ennen se sai olla ihan rauhassa. Jännää, että taas tällainen yhteensattuma.

      • Anonyymi

        Noin aina. Tekoa koetetaan pimittää viimeiseen asti. Täällä siitä tulee julkinen.


    • Anonyymi

      Tähän ketjuun Vastattu Tänään 12.14, kohta kuusituntia kulunuyt eikä vielä näy.

    • Anonyymi

      Nyt on viikovaihde. Mitään ei poistella - paitsi tekoäly yksittäisten sanojen perusteella.

      • Anonyymi

        Just näin. Vastattu Tänään 13.36. Täysin asiallinen, yksi sana, mikä on monitulkintainen. Tekoälyllä vain yksi.


    • Anonyymi

      Ylläpitohan on itse rasismi. Sen osoittaa jo sen kirjoitusten poistotaktiikka.

    • Anonyymi

      Joopa-joo, heti on rasisti, jos kertoo mielipiteen maahanmuuttaijsta tai niihin liittyvistä rikoksista

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe