kuudennen lapsemme ristiäiset ovat ensi viikolla ja olemme päätyneet nimeen Iiris-Sofia Aadalmiina Alexsandra. mitä mieltä te olette tästä nimestä? :)
Mitä mieltä olette tästä nimestä?
9
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis nimi<3
- Anonyymi
update: lapsen nimeksi tulee Iiris-Sofia Aadalmiina Aleksandriina H-K:)
- Anonyymi
minkä nimisiä hänen sisarukset ovat?
- Anonyymi
Ja oma nimeni on Hanna-Riikka ja olen innokas 30-vuotias äiti ja tuleva lähihoitaja
- Anonyymi
missä päin asutte että toimiikohan erilaiset nimenne just niillä ”trendialuilla”
- Anonyymi
Asumme kolmiossa Itä-Helsingissä
- Anonyymi
Aadalmiina on kiva nimi, mä laitttasin sen ekaks.
- Anonyymi
Lapsesi tulee lyhentämään nimiään aikuisena, eihän tuollainen nimi rivi sovi mihinkään asiakirjaan , lentolippuun ym, jos vielä sukunimi on pitkä , vaikka Lähteenmäki
- Anonyymi
Minun miniäni lyhensi nimensä, hän oli Sanna-Mari Liisa Katriina ja sukunimi vielä pitkä, niin hän pudotti Liisan ja Katriinan pois ja viivan Sannan ja Marin välistä, joten hän on Sanna Mari ja pitkä sukunimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865