kuudennen lapsemme ristiäiset ovat ensi viikolla ja olemme päätyneet nimeen Iiris-Sofia Aadalmiina Alexsandra. mitä mieltä te olette tästä nimestä? :)
Mitä mieltä olette tästä nimestä?
9
102
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis nimi<3
- Anonyymi
update: lapsen nimeksi tulee Iiris-Sofia Aadalmiina Aleksandriina H-K:)
- Anonyymi
minkä nimisiä hänen sisarukset ovat?
- Anonyymi
Ja oma nimeni on Hanna-Riikka ja olen innokas 30-vuotias äiti ja tuleva lähihoitaja
- Anonyymi
missä päin asutte että toimiikohan erilaiset nimenne just niillä ”trendialuilla”
- Anonyymi
Asumme kolmiossa Itä-Helsingissä
- Anonyymi
Aadalmiina on kiva nimi, mä laitttasin sen ekaks.
- Anonyymi
Lapsesi tulee lyhentämään nimiään aikuisena, eihän tuollainen nimi rivi sovi mihinkään asiakirjaan , lentolippuun ym, jos vielä sukunimi on pitkä , vaikka Lähteenmäki
- Anonyymi
Minun miniäni lyhensi nimensä, hän oli Sanna-Mari Liisa Katriina ja sukunimi vielä pitkä, niin hän pudotti Liisan ja Katriinan pois ja viivan Sannan ja Marin välistä, joten hän on Sanna Mari ja pitkä sukunimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217910- 2332735
- 262601
- 1641989
- 1201854
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61636Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 781219
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175