Norja Tromssa

¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kertokaa leirintäaluetta Tromssa;Lähellä kaupunkia ja minkä hintainen mökki jossa on keitto mahdollisuudet?

9

16001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GLOBAL
    • ennen siltaa oli jokunen vuosi sitten yksi ja lähellä toisiakin tämänhetkistä mökkien
      hintaa en osaa valitettavasti sanoa.
      Hauskaa matkaa siitä huolimatta.

    • Halvin mökki (2 hengen) maksaa kesäaikaan 400 kruunua/vrk, siinä on keittolevy mutta ei ilmeisesti jääkaappia. 4 hengen mökissä on myös jääkaappi ja hinta on 600 kruunua.

      Tuolta vois katsoa http://www.tromsocamping.no/ , saa näköjään valita myös englannin tai saksan kielellä.


      • Tromssassa

        Olimme Tromssassa heti sillan vieressä olevalla leirintäalueella (Tromso camping) ja oli oikein hyvä leirintäalue! Mökeistä en osaa sanoa, koska telttailimme. Verrattuina muihin leirintäalueisiin, joissa reissullamme yövyimme, oli tämä ehdottomasti parhaasta päästä.


      • kiusallista
        Tromssassa kirjoitti:

        Olimme Tromssassa heti sillan vieressä olevalla leirintäalueella (Tromso camping) ja oli oikein hyvä leirintäalue! Mökeistä en osaa sanoa, koska telttailimme. Verrattuina muihin leirintäalueisiin, joissa reissullamme yövyimme, oli tämä ehdottomasti parhaasta päästä.

        viime kesänä tromssassa sato vettä.saas nähdä miten tänä kesänä?


      • Citrophoros
        kiusallista kirjoitti:

        viime kesänä tromssassa sato vettä.saas nähdä miten tänä kesänä?

        Sadepäivien määrä Tromssassa (>0,1 mm/d):

        Kesäkuu 16,2 päivää
        Heinäkuu 18,2 päivää
        Elokuu 19,1 päivää

        Sadepäivien määrä Tromssassa (>3,0 mm/d):

        Kesäkuu 5,8 päivää
        Heinäkuu 7,8 päivää
        Elokuu 9,3 päivää

        Sadepäivien määrä Tromssassa (>10,0 mm/d):

        Kesäkuu 1,1 päivää
        Heinäkuu 1,8 päivää
        Elokuu 2,9 päivää

        Lähde:
        http://met.no/met/vanlig_var/nedbor.html


      • jpjpjp
        kiusallista kirjoitti:

        viime kesänä tromssassa sato vettä.saas nähdä miten tänä kesänä?

        Just tulin sieltä ja sattu mahtavat ilmat, Mut kattele sää http://www.fjellheisen.no/main.asp?3;3;0;0; ja sieltä webcam on liikkuvaa kuvaa, ja saa zuumata miten haluu.....


      • Citrophoros
        jpjpjp kirjoitti:

        Just tulin sieltä ja sattu mahtavat ilmat, Mut kattele sää http://www.fjellheisen.no/main.asp?3;3;0;0; ja sieltä webcam on liikkuvaa kuvaa, ja saa zuumata miten haluu.....

        Jos viestinlukijalla on laajakaista, niin olepa hyvä:
        http://weather.cs.uit.no/video/

        Vinkki: 1M/512k liittymällä ensimmäinen katselukerta L-valinnalla menee pätkimällä, joten kun olet sen katsellut loppuun, niin katsopas se uudelleen!!
        Huomatkaa Hurtigrutenin paatti videolla noin 23:45 aikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe