Kertokaa leirintäaluetta Tromssa;Lähellä kaupunkia ja minkä hintainen mökki jossa on keitto mahdollisuudet?
Norja Tromssa
9
16001
Vastaukset
ennen siltaa oli jokunen vuosi sitten yksi ja lähellä toisiakin tämänhetkistä mökkien
hintaa en osaa valitettavasti sanoa.
Hauskaa matkaa siitä huolimatta.Halvin mökki (2 hengen) maksaa kesäaikaan 400 kruunua/vrk, siinä on keittolevy mutta ei ilmeisesti jääkaappia. 4 hengen mökissä on myös jääkaappi ja hinta on 600 kruunua.
Tuolta vois katsoa http://www.tromsocamping.no/ , saa näköjään valita myös englannin tai saksan kielellä.tuo Skittenelv Camping http://www.skittenelvcamping.no/ mutta se on sitten 25 kilometriä keskustasta.
- Tromssassa
Olimme Tromssassa heti sillan vieressä olevalla leirintäalueella (Tromso camping) ja oli oikein hyvä leirintäalue! Mökeistä en osaa sanoa, koska telttailimme. Verrattuina muihin leirintäalueisiin, joissa reissullamme yövyimme, oli tämä ehdottomasti parhaasta päästä.
- kiusallista
Tromssassa kirjoitti:
Olimme Tromssassa heti sillan vieressä olevalla leirintäalueella (Tromso camping) ja oli oikein hyvä leirintäalue! Mökeistä en osaa sanoa, koska telttailimme. Verrattuina muihin leirintäalueisiin, joissa reissullamme yövyimme, oli tämä ehdottomasti parhaasta päästä.
viime kesänä tromssassa sato vettä.saas nähdä miten tänä kesänä?
- Citrophoros
kiusallista kirjoitti:
viime kesänä tromssassa sato vettä.saas nähdä miten tänä kesänä?
Sadepäivien määrä Tromssassa (>0,1 mm/d):
Kesäkuu 16,2 päivää
Heinäkuu 18,2 päivää
Elokuu 19,1 päivää
Sadepäivien määrä Tromssassa (>3,0 mm/d):
Kesäkuu 5,8 päivää
Heinäkuu 7,8 päivää
Elokuu 9,3 päivää
Sadepäivien määrä Tromssassa (>10,0 mm/d):
Kesäkuu 1,1 päivää
Heinäkuu 1,8 päivää
Elokuu 2,9 päivää
Lähde:
http://met.no/met/vanlig_var/nedbor.html - jpjpjp
kiusallista kirjoitti:
viime kesänä tromssassa sato vettä.saas nähdä miten tänä kesänä?
Just tulin sieltä ja sattu mahtavat ilmat, Mut kattele sää http://www.fjellheisen.no/main.asp?3;3;0;0; ja sieltä webcam on liikkuvaa kuvaa, ja saa zuumata miten haluu.....
- Citrophoros
jpjpjp kirjoitti:
Just tulin sieltä ja sattu mahtavat ilmat, Mut kattele sää http://www.fjellheisen.no/main.asp?3;3;0;0; ja sieltä webcam on liikkuvaa kuvaa, ja saa zuumata miten haluu.....
Jos viestinlukijalla on laajakaista, niin olepa hyvä:
http://weather.cs.uit.no/video/
Vinkki: 1M/512k liittymällä ensimmäinen katselukerta L-valinnalla menee pätkimällä, joten kun olet sen katsellut loppuun, niin katsopas se uudelleen!!
Huomatkaa Hurtigrutenin paatti videolla noin 23:45 aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362