jotka ostitte viikonloppuna mökkini välittäjän kautta....nyt pääsen ostamaan sen unelmien mökin Norjan vuonosta mistä olen aina haaveillut.Älkää välittäkö itikoista vaikka niitä onkin älyttömästi siinä punaisen kuistin oven edessä.
Kiitos teille Helsinkiläinen pariskunta
Anonyymi
5
86
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi24:n palstan aktivoijille näkyy oikein kirjoitus olevan liian vaikeaa..
- Anonyymi
Ja suomenkielen opettajilta pysyä vaan siellä missä kirjoitetaan täydellistä suomea. Taitaa olla aika vähän osallistujia ja kommunikaatiota siellä.
- Anonyymi
Oikeinkirjoitus vai oikein kirjoitus, miten se nyt meni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeinkirjoitus vai oikein kirjoitus, miten se nyt meni?
Oikeinkirjoitus eli ortografia , näin se menee.
- Anonyymi
Pääasia kuitenkin että ylläpidon yövuoro muistaa käydä tätäkin palstaa aktivoimassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637