Olen 14v tyttö ja minulla on tällä hetkellä 60pv menkat myöhässä minulla on aina ollut säännölliset kuukautiset minulla on poikaystävä ja olen ollut yhdynnässä mutta olen myös tehnyt 2 kertaa raskaustestin negatiivinen tulos myös alapäätäni kutittaa mitä voin tehdä kaikki apu otetaan vastaa
Kuukautiset myöhässä
Anonyymi
3
100
Vastaukset
- Anonyymi
Valehtelet
- Anonyymi
Voisko olla joku sukupuolitauti. Onko jompikumpi teistä ollut ennemmin yhdynnässä toisen tyypin kanssa? Suosittelen et meet koulusi terveydenhoitajalle kertomaan asiasta...
- Anonyymi
Jahah, ei ohjeita, ei rohkaisua vaan heti ensimmäisenä se kaikista pahin vaihtoehto. Ihme kun et HIVtä ehdottanu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709