onko kannatavaa ostaa tuolanen 2l diseli BMW 318 A E91 Touring Business Comfort
ja ajettu 230tkm mut eikös diiselit muutenkin kestä jos huollot ok
bmw merkkisen auton osto
Anonyymi
2
154
Vastaukset
- Anonyymi
Olet autohifi palstalla...
Haetko nyt vastausta taloudelliseen kannattavuuteen tai johonkin muuhun kannattavuuteen?
Vastaukseesi olisi ollut helpompaa vastata jos olisit kertonut autosi vuosimallin, mutta BMW:n dieseleissä on ollut harmittavan paljon jakoketju ongelmia, joiden korjaaminen ei ole mitenkään edullista.
Se, että autossa on diesel moottori ja se on huollettu, ei tarkoita sitä, etteikö siihen voisi tulla pikapuoliin kalliitakin korjauksia. - Anonyymi
Aina kun menee ostamaan Bemaria, kannattaa ensimmäisenä kysyä myyjältä " monesko moottori"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2271369- 741336
- 631186
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42857