Ja aateltiin olla mökillä , mutta kun se on niin pieni, sinne ei kaikki mahdu. naiseni lapset on yleensä yhden päivän meillä ,mutta nyt ajateltiin olla kahdestaan . Luulen etäisä ja sen muija pitäisi lapset kotona juhlapäivänä, mutta en tiiä, varmaan haluaisivat itse lähteä reikkumaan kapakoihin, meille on hyvä laittaa lapset hoitoon. nainen ottaisi mä en, ja sanoin että haluun olla sinun kanssa.
Eikö isäpuoli voi sanoa omia mielipiteitään ettei aina joku suutu Minä sentään kasvatan ja hoidan naiseni lapsia mutta naiseni exä ei hoida minun lapsiani, tosin en uskaltaisi jättää hänen hoitoonsa, kylläkään... ei ole kovin luotettava, minuun verrattuna, tai minun exääni verattuna.Mutta juhannus olisi kiva viettää ilman yhtään tenavaa.
Suunnitellaan juhannusta
4
55
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten olisi vaan pitänyt jättää ne tenavat tekemättä, jos mitään tukiverkkoa ei suvusta löydy? Isovanhemmat? Leiritoiminta? Siirrätte Juhannuksenne teille sopivampaan viikonloppuun?
- Anonyymi
Ei meillä ole yhteisiä lapsia, mökki on minun ja sukuni perintöä, minä tykkään mennä sinne naiseni kanssa, minun lapseni kaksi teiniä menee kummiensa luokse, mutta naiseni lapset ehkä ovat isänsä luona niiden mökillä, toivottavasti.
- Anonyymi
Juhannus, joulu ja vappu on juhlia jolloin emme ota miehen lapsiea meille sotkemaan. Juhlimme minun lasten kanssa, jotka osaavat käyttäytyä. Mies sanookin että on kiva mennä heidän kanssaan kun ovat fiksuja, hänen lapset ovat sellasia harakoita että aina pitäs olla silmät päässä ja selässä.
Totta on, että kaikki eivät osaa kasvattaa. Olenkin sanonut että voisin alkaa kasvattamaan hänen lapsiaan jos voisin jäädä töistä pois, en muuten ehdi, ja mies sanoikin että se sopii.
Miehen eksä on myös aika halitulivei tyyppiä. rahaa pyyttä ja tuhlaa kaiken ja koti on mullinmallin aina, tai luulen niin, kun ei päästä sinne ktasomaan eikä auttamaan ja opastamaan.
Kai joskus sitten.
Mies on onnekas kun löysi minut, sanookin ettei parempaa voisi olla, ja tuo aina kukkia kun olen väsynyt. Jos jään pois duunista, kasvattamaan hänen lapsiaan niin uskon että ei mene kuin viikko, niin lapset osaavat kaiken, ja voin palata duuniin. Olen tiukka äiti myös heille, ja vaadin että sanovat minua äidiksi, siitä se kaikki lähtee kun kunnioittaa ihmistä. Kodissamme on säännöt miehen lapsille mutta niitäkään eivät osaa . Mun lapset on onneksi helppoja, ja toivon että he ovat idoleita miehen lapsille ja hyviä esimerkkejä, mikäli noin ongelmalliset lapset nyt mitään ymmärtää.- Anonyymi
Juhannus, joulu ja vappu on juhlia jolloin emme ota naiseni lapsia meille sotkemaan. Juhlimme kahdestaan , saadaan ottaa viiniä ja olla kaverien kanssa. Naiseni sanookin ,että on kiva mennä kaverien kanssa, kun ovat fiksuja. Naiseni lapset ovat sellasia harakoita ,että aina pitäs olla silmät päässä ja selässä.
Totta on, että kaikki eivät osaa kasvattaa. Olenkin sanonut että voisin alkaa kasvattamaan hänen lapsiaan jos voisin jäädä osittain töistä pois, en muuten ehdi, ja naiseni sanoikin ,että se sopii.
Naiseni eksä on myös aika halitulivei tyyppiä. rahaa pyyttä ja tuhlaa kaiken , juo ja röökaa, ja koti on mullinmallin aina, tai luulen niin, kun ei päästä sinne katsomaan eikä auttamaan ja opastamaan.
Kai joskus sitten.
Naiseni on onnekas kun löysi minut, sanookin ettei parempaa voisi olla, ja tuo aina kajaa , kun olen väsynyt. Jos jään pois osittain duunista, kasvattamaan hänen lapsiaan niin uskon, että ei mene kuin viikko, niin lapset osaavat kaiken, ja voin palata kokoaika duuniin. Olen tiukka isä myös heille, ja vaadin että sanovat minua isäksi, siitä se kaikki lähtee kun kunnioittaa ihmistä. Kodissamme on säännöt naiseni lapsille ,mutta niitäkään eivät osaa . Mun lapset on onneksi helppoja, ja toivon että he ovat idoleita naiseni lapsille ja hyviä esimerkkejä, mikäli noin ongelmalliset lapset nyt mitään ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423