Hei! Etsin henkilöä joka voisi rahallisesti tukea minua tiukkina opiskeluaikoina joitain vastapalveluja vastaan :)
Rahaa opiskelijalle
7
180
Vastaukset
- Anonyymi
Tämmöiseenkö krp käyttää resurssejaan?
- Anonyymi
Apua, miä viesti xD
Rahaa saa opiskelijana, kun
1. Hakee kelalta opintotukea ja pankista opintolainaa
2. Jos edelliset on kulutettu loppuun, niin sitten töitä tekemällä.
3. Voita lotossa
4. Äidin/isän lompakko- Anonyymi
Kaikki noi keinot jo käytetty, ei kelakaan elätä kun sen verran että saa vuokran ja laskut maksettuu. Eikä täysikäsenä vanhemmiltakaan aina saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki noi keinot jo käytetty, ei kelakaan elätä kun sen verran että saa vuokran ja laskut maksettuu. Eikä täysikäsenä vanhemmiltakaan aina saa
Tasapainoa taloutesi tai etsi työpaikka https://duunitori.fi/kesatyo tai rupea seksityöläiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin "kaikki keinot käytetty", jos on työtä niin sillähän sitä elättää, puhuttamaan lottovoitosta. Eli mitään ongelmaa ei pitäs olla.
- Anonyymi
Valitan, tuen jo useampaa nuorta ja he pitävät niin kiireisenä ettei ole mahdollisuutta ottaa uutta verta joukkoon.
Mahdollisesti vuoden päästä tilanne paranee. - Anonyymi
Mistäpäin olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222321Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052241- 522197
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261106