Huomasin että DNA:lla on alennuksessa jotkut TaoTronics Soundliberty 53 nimiset täysin langattomat in-ear kuulokkeet.
Tässä linkki DNAn sivuille kyseiseen tuotteeseen:
https://kauppa.dna.fi/tuote/taotronics-soundliberty-53-langattomat-kuulokkeet/p/QA00548
Ominaisuudet lupaa kyllä kovia ja kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta. En löytänyt oikein mitään suomalaisia arvosteluita laitteesta. Ulkomaalaiset arvostelut kyllä kertovat suurimmaksi osaksi pelkkää hyvää. Latauskotelosta oon kuullu, et on tosi muovinen ja heikohkon oloinen.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä kuulokkeista? Kuulisin mielelläni!
Kokemuksia TaoTronics SoundLiberty 53 -langattomista kuulokkeista?
2
2180
Vastaukset
- Anonyymi
Todella hyvät on ollut. Omaan korvaan vaan hieman liian isot, nimittäin jos vaikna nauran, saattaa tipahtaa tai sillee puoliks tipouu korvasta. Akunkesto on tosi hyvä ja mujten tosi kätevät. Jos sulla on siis semi suuri korva ni voin suositella.
- Anonyymi
Aivan erinomaiset!
Ajoin autolla toisen kuulokkeen päältä betonialustalla parkkihallissa. Kuuloke toimi silti. Ja äänenlaatu tosi hyvä. Äänensäätö kuuloketta sipaisemalla. Harmi, että poistuneet myynnist! -Olivia88
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984