Oon vaa huomannu semmosen asian tässä.
Miksi kirjoitat niin paljon tänne?
Sinä taidat olla aika ahkera kirjoittamaan tänne...
65
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka muka?
- Anonyymi
Joku muu muka.
- Anonyymi
En tiedä, kaipasin joskus jotain.
- Anonyymi
Kirjaimia?
- Anonyymi
Olen huomannut, että aikas sama tänne taitaa kirjoitella. ;)
- Anonyymi
Näinhän se on, troloomies esittämässä kymmeniä rooleja ns. Ei ehkä kannattaisi niihin perustaa niin mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on, troloomies esittämässä kymmeniä rooleja ns. Ei ehkä kannattaisi niihin perustaa niin mitään.
Akka se on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akka se on!
Ei ole, otapa sinäkin jo tuo fakta kuvioissasi nöyrästi puheeksi. Tämä sinun oikeassaolo ei ole esimerkiksi kunnallisvaaleja ym tähdelkisempää tärkeämpää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akka se on!
Ja koskahan mustamaalaajatärkeilijä meinaat vastata sanoistasi? Ennemmin vai myöhemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akka se on!
Niitä on pari ukkoa ja akkaa jotka kirjoittavat tänne esittäen muita jne.
Nuo henkilöt sopisivat tosi hyvin toisilleen mutta eivät varmaan koskaan tule tajuamaan sitä.
- Anonyymi
No vittu kun kukkoon ei vastoo mihinkään, pyörivät vain omissa ympyröissään.
Entä jos oon vittunuama.
?
Pystytkö laittamaan edes viestiä.
?
Toivoisin sinulta sitä.
En voi tietee millainen viestisi olisi mutta ihmettelen ylipiätäön mistä olet moisen nummeron suanut.
Ja se taitoo olla vanha .
Haluan että laitat minulle noottia eli vaikka päiväkirjoo, no, nyt män vuosiluvut sekaisin.
Oonnä juona mutta, KUKA Uskaltoo viestittee näin huonolla kelillä , vai onko tämä jonniin mielestä hyvä.
Ite oon kyllä sisällä kun outtelen H SINUN VIÄSTIÄSI. - Anonyymi
Senkun tietäisin.
- Anonyymi
Niin olen. Ja siihen on syynä eräs nainen.. ..
- Anonyymi
Niin sekin nainen on. Tiedän sen, hänen omien vihjeidensä vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos tunnistaa jonkun täältä miksi ei selvitä asiaa irl. Jos ei ole kiinnostunut niin kertoo sen nätisti sille naiselle. Näin itse tekisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä voi kuka tahansa vihjailla mitä tahansa, esiintyen kenenä tahansa. Ikävä nyt olla näin ddr, mutta näin tämä menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos tunnistaa jonkun täältä miksi ei selvitä asiaa irl. Jos ei ole kiinnostunut niin kertoo sen nätisti sille naiselle. Näin itse tekisin.
Minä tässä yritän häntä saada kommentoimaan siten, että voisin tunnistaa hänet. Sivujuonne kirjoittelussa, mutta selkeä kuitenkin. Jos hän sattuisikin tunnistamaan minut, toivoisin häneltä naamatusten sanottuna ellei halua minusta mitään. Minä haluan hänestä, mutta eipä se yksin riitä. Yksinapainen magneetti kun ei toimi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tässä yritän häntä saada kommentoimaan siten, että voisin tunnistaa hänet. Sivujuonne kirjoittelussa, mutta selkeä kuitenkin. Jos hän sattuisikin tunnistamaan minut, toivoisin häneltä naamatusten sanottuna ellei halua minusta mitään. Minä haluan hänestä, mutta eipä se yksin riitä. Yksinapainen magneetti kun ei toimi...
Sä et oo ikinä vaikuttanut siltä, että olisit tykännyt tästä palstakontaktista. Tai muustakaan sen puoleen. Mun on vähän vaikea luottaa siihen, että olisi muuttunut se asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et oo ikinä vaikuttanut siltä, että olisit tykännyt tästä palstakontaktista. Tai muustakaan sen puoleen. Mun on vähän vaikea luottaa siihen, että olisi muuttunut se asia.
Ei minulla häneen mitään palstakontaktia ole muodostunut. Jos hän olisit, tyytyisin alkuun vaikka palstakontaktiin, että voisimme hiukan tutustua ennen kaiken näkymistä muille. Mulla on tyhjä sydän, se haluaa hänet täyttämään siitä suuren osan. Nyt hänellä on siellä vain hologrammi keskustorilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla häneen mitään palstakontaktia ole muodostunut. Jos hän olisit, tyytyisin alkuun vaikka palstakontaktiin, että voisimme hiukan tutustua ennen kaiken näkymistä muille. Mulla on tyhjä sydän, se haluaa hänet täyttämään siitä suuren osan. Nyt hänellä on siellä vain hologrammi keskustorilla.
Signaalit on ainakin omassa tapauksessani niin sekavia etten paljoa niistä ymmärrä.
Tutustuminenkin... taisi olla liian iso pala. Se on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana olet mies. Ihan sivusta kommentoin ja itsekin haluaisin tutustua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On rikos ja syntiä, huutaa koko ajan varattua miestä. Jopa etukirjsin ja sukunimen kirjain on sanottu, luulee omistavansa miehen. Ei tervettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana olet mies. Ihan sivusta kommentoin ja itsekin haluaisin tutustua.
Heitä viesti johonkin luukkuun tai luuriin, niin katsotaan osuuko mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Signaalit on ainakin omassa tapauksessani niin sekavia etten paljoa niistä ymmärrä.
Tutustuminenkin... taisi olla liian iso pala. Se on.Miksi se liian iso pala on? Pieninä paloina eteenpäin, lähenny häntä päivä kerrallaan. Niin minäkin toivoisin naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On rikos ja syntiä, huutaa koko ajan varattua miestä. Jopa etukirjsin ja sukunimen kirjain on sanottu, luulee omistavansa miehen. Ei tervettä.
Olen kyllä mies ja naista kaipaan. Usko tai älä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä mies ja naista kaipaan. Usko tai älä...
Minä uskon.
Olen naivi.
En osaa epäillä vilppiä.
:DDDDDDDDDDD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän tuon saisit selville jos ette ole yhteydessä? Oikeanlaisia vihjeitä on kuitenkin ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän tuon saisit selville jos ette ole yhteydessä? Oikeanlaisia vihjeitä on kuitenkin ollut?
On yhteys, mutta monimutkainen tilanteen vuoksi. Suoraan puhumiselle pitää löytää yhteinen hetki, eikä suora viestittely ole mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wautsie, joku näistä ikitrollauksista, joka saattaisi koskea n muutamaa miljoonaa ihmistä, niin oikein samat nimikirjaimet on esiintynyt palstalla! Kyllähän tässä on koko kylän luottotoimittajille synteesin paikka. Mikä muuten on tuon ajatusjumisi perimmäinen syy, haluaisitko itse tuon varatun jonka elämällä pelleilet häntä katalysaattorina käyttäen vai onko se vaan yksinkertaisesti paras tapa estää kilpailu kulmien kolleistasi? Molemmin puolin ei varmasti mitään pelkoa, että sikäli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut näitiä lukemassa vasta maaraskuun. Huvitaa tuo toeto taito,tiedän ketä kaivatan ymm. kuin uskotaan kirjotajan teksteihin aina sama muka. Oletteko yläpitäjältä kysneet kuinka paljon eri ihmistä 24h. aikana tänne kirjoitaa. Luuletteko tosiaan 2 tai 5 ?Luleteko juuri rakastettunne,ihastuksenne tai viholisenne? Syytä siloin varat aika terveysasemalle.
- Anonyymi
Että hän ei unohtaisi. Hänkin on täällä toisinaan.
- Anonyymi
Kysyppä ylläpidolta, ett onko? Ei taida olla.
- Anonyymi
Koska johonkin on vaan pakko päästä purkamaan tunteitaan, kun tilanne tuntuu muuten niin epätoivoiselta.
- Anonyymi
Tämä. Palsta on eräänlainen höyryventtiili, jolla päästää kattilasta liiat tunteiden tuskan paineet pois, ettei koko laitos räjähdä.
- Anonyymi
On tylsää.
- Anonyymi
En ole tänäänkään kirjoittanut kuin yhden aloituksen. Että silleen. Älä kyttää.
- Anonyymi
Ja se oli se sosiaalisten tilanteiden pelko/puhelimella soittamiseen liittyvä aloitus. T. Edellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se oli se sosiaalisten tilanteiden pelko/puhelimella soittamiseen liittyvä aloitus. T. Edellinen
Jatkan nyt vielä, että ei kannata alkaa siihen harhaluuloon että kaikki olisivat samalta. On mulla muutakin elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan nyt vielä, että ei kannata alkaa siihen harhaluuloon että kaikki olisivat samalta. On mulla muutakin elämää.
Miksi aloit itse siihen harhaluuloon, että aloitus liittyisi sinuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloit itse siihen harhaluuloon, että aloitus liittyisi sinuun?
Koska usein kirjoitan tänne paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska usein kirjoitan tänne paljon.
Niin minäkin. Siltikään en ajatellut, että aloittaja tarkoittaisi minua. Meitä on täällä kymmeniä samanlaisia paljon kirjoittavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä todennäköisesti luulee sinua joksikin toiseksi ja siksi ns tunnistelee... kaikilla ei ole välttämättä sitä ommaa elämää.
- Anonyymi
Miksi omit jos kuitenkin olet tuota mieltä? Taidat olla vähän harhoissa itsekin.
- Anonyymi
Koska mun on ikävä häntä. Enkä yksin täysin kykene sitä käsittelemään. Tekee mieli kertoa hänelle mitä ajattelen, mutta koska en saa, kerron teille tänne. Ironista kyllä..
- Anonyymi
Miksi et saa? kyllä mulle saa viestitellä tms.
- Anonyymi
Onko hän varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän varattu?
On!!!
- Anonyymi
Perustuu samaan kuin some. Kirjoitat ja joku vastaa siten, että siitä saa hetkellisen mielihyvän tunteen. Jonkinlaista addiktoitumista niihin pieniin mielihyvän tunteisiin.
- Anonyymi
Niin. Täällä taitaa olla jokunen kirjoittaja jotka tykittävät jatkuvasti aloituksia tänne sekä vastailevat muiden aloituksiin saadakseen tuota mielihyvää.
- Anonyymi
Voi mennä monta päivää etten kirjoita mitään. Pitäisi lopettaa. Ei tässä ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Aloittajan tarkoittama henkilö ei taida olla juuri koskaan poissa täältä. Niin ainakin minä ymmärsin.
- Anonyymi
Koska johonkin täytyy ajatukset purkaa, kaikilla ei ole ketään kelle puhua, eikä kaikkea voi sisällänsä pitää, nämä sivut sopii tunteiden purkupaikaksi. Ketä haittaa, jos joku täällä kirjoittelee, eikö tämä ole sitä varten olemassa, ett tänne kirjoitellaan. Mulle joku tuttu sanoi kerran, kun olin purkanut murheitani hänelle, ett mun pitäisi kirjoittaa ne johonkin päiväkirjaan eli antoi ymmärtää ettei häntä kiinnostanut kuunnella mun murheita, päätin mielessäni, etten häntä tai muitakaan rasita omilla jutuillani, enkä kirjoita mihinkään päiväkirjaankaan niitä, minkä takia sellasta tekisin, ei se oloa paranna vaan pahentaa, vois jopa tulla enempikin itsetuhoisia ajatuksia kuin nyt on, ihminen tarvitsee toista jolle voi puhua. Tämä foorumi on paikka johon puran mieltäni, kun ei ole kelle puhua, enkä aio enää ikinä ketään rasittaa omilla jutuillani eli en puhu itsestäni kellekään, koska se ei hyödytä, mun yks nykyinen tuttukin lähti kesken mun jutun juttelemaan nk.paremmalle ystävälleen, kun ei kiinnostanut kuunnella mua. Enää en viitsi häntä vaivata kertomalla itsestäni, se on sama kuin juttelisi seinälle, ei tule vastausta. Joten sori, jos kirjoitan tänne, välillä pitää purkaa sisimmästään kuonaa pois, ett pysyy turpa kiinni muiden seurassa, enkä häiritse tuttavia turhilla jutuillani, ettei heille tule traumoja mun takia 🤣🤣
- Anonyymi
Pinnallisia ystäviä sulla. Vastavuoroisuus on tärkeää. Jotenkin tuntuu että kyky kuunnella on kadonnut. Huomaan itsekkin että joudun keskittymään siihen ihan eri tavalla kuin ennen.
- Anonyymi
Haluaisin olla kanssasi, mutta olen jatkuvasti väsynyt, jotenkin toivoisin että olisin vain jotain, mutta, minut voi jo melkein kaatopaikalle kuskata, olen todella pahoillani, ei minusta ole mihinkään.
Muista en tiedä, mutta omalla kohdalla on se tilanne, että kirjoitan jonkin verran eri palstoilla siksi, että tällä hetkellä en facen lisäksi muualta sosiaalista elämää saa. Ei johdu koronasta, vaan päivittäisestä sietämättömästä ristiselän hermokivusta, joka pakottaa mut pysymään pääsääntöisesti neljän seinän sisällä. Muutoin saisin normi tilanteessa sosiaalisen puolen muualta.
Vaikka viihdyn hyvin yksin, tarvitsen kuitenkin jonkin verran ihmisten välistä kanssakäymistä, ja koska en juuri minnekään pysty lähtemään, saan sen täältä palstoilta omalla kotisohvalla istuen.
Toisaalta palstoille kirjoittaminen on myös omien ajatusten purkamista, vaikken aloituksia ole tehnyt kuin yhden sinkut-palstalle. Muutoinkin olen aina mieluimmin kirjoittanut kuin puhunut, joten sen myötä tänne kirjoittaminen on loogista kavereitten kanssa puhelimessa juoruilun -jota muuten inhoan- sijaan.- Anonyymi
Välillä enemmän välillä vähemmän. Kaikilla läheisillä ja ystävillä koko vaan niin kiire. Yksinäisyys ja tylsyys yksinkertainen selitys.
- Anonyymi
No ku e. Eka kerta koko viikolla kun täällä läävässä edes vierailen kun vituttaa nyt.
- Anonyymi
Eilen vitutti paljon vähemmän kuin torstaina.
- Anonyymi
No!
Varmaan aika epätoivoinen olen.
Ehkä tuskallisen rakastunut. - Anonyymi
Mun mielestä tärkein kysymys on tämä: miksi sinä AP kirjoitat täällä? Kun tuntuu nyt vähän siltä, että sä projisoit. Ehkä kirjoitat itse tai luet paljon viestejä tunnistaaksesi jonkun. Ehkä oletkin tunnistanut omasta mielestäsi, mikäs minä olen mitään siihen sanomaan. Kyllä silti kehottaisin ottamaan peilin söpöön kätöseen ja ottamaan vastuun omasta kirjoittamisesta, ennenkuin muilta kyselet.
- Anonyymi
Sinä itse se varsinaiselta projisoijalta ja tunnistelijalta vaikutat, että tavaisit oman neuvosi söpöillä pikku simmuillasi tms. Sivusta tämä.
- Anonyymi
Ennen vanhaan oli toisin , kaikki.
- Anonyymi
Paljon paljon paremmin siihen asti, siittä alkoi alamäki, kun sonä tulit tälle kylälle! Laitoit ksikki asiat vituksi valheinesi ja mustamaalauksinesi!
- Anonyymi
Koska en halua nähdä ketteen.
Poikapoloja kaikki.
Surullisia, lääkittyjä tai ei ikinä oo halunneet kohdata itseään.
Mulla on oma perhe.
Se on äitini perintöä.
En silti väitä, että terve olisin.
En ole, kipeä lähes koko ajan.
En kaipoo siihen sääliä tai surua.
Koska, 7hmisestä itsestään ei välttämättä näy hänen vikansa tai männeet vuodet.
Lasten kuuluu kasvaa.
Jossakin se miärinpiä sitten on. - Anonyymi
Semmoista se on kun ei ole elämää.
Karua etten sanoisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790