Kuopiolaisille

Krista

Hei,
onko Kuopiossa mitään baaria mikä olisi venäläisten omistuksessa? Tai mikä olisi semmonen paikka missä voisi tavata venäläisiä?

9

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ei voi olla kuin kateellinen:

        .-18.6.2005 Bussimatka Pariisiin yhdessä "Matkailun ystävien" kanssa (matkanjärjestäjä Olta Bus Tours, pyydä moniste!). Matka on venäjänkielinen"

        Hommassahan on munaa:)

        Eiks toi Jami joskus vieraillut sivuilla.


      • marko135kg kirjoitti:

        Ei voi olla kuin kateellinen:

        .-18.6.2005 Bussimatka Pariisiin yhdessä "Matkailun ystävien" kanssa (matkanjärjestäjä Olta Bus Tours, pyydä moniste!). Matka on venäjänkielinen"

        Hommassahan on munaa:)

        Eiks toi Jami joskus vieraillut sivuilla.

        Jos muistat, niin Sinuakin on joskus kutsuttu käymään Klubilla, kun ohi marsuat Kuhmon suuntaan!


      • marko135kg kirjoitti:

        Ei voi olla kuin kateellinen:

        .-18.6.2005 Bussimatka Pariisiin yhdessä "Matkailun ystävien" kanssa (matkanjärjestäjä Olta Bus Tours, pyydä moniste!). Matka on venäjänkielinen"

        Hommassahan on munaa:)

        Eiks toi Jami joskus vieraillut sivuilla.

        Pariisin bussissa on vielä 7 jakkaraa tyhjänä, jos asia kiinnostaa - ja mukaan pääsee Helsingistäkin!

        Katso matkailun ystävien ilmoitus viime Spektrissä!


    • Eipä ole tullut vastaan muuta kun Venäjä-Klubi.

      Seuraavan kerran porukoita löytyy Kuopion torilta 7.5. klo 10-13, kun on tuo Eurooppapäivä. Silloin Klubilla on oma teltta, jossa tarjotaan venäläistä sopparuokaa nimellistä korvausta vastaan.

      Klubin seuraava kokous on maanantaina 9.5. klo 18.00 ortodoksien srk-talon salissa.

      Toukokuun lopulla kokoonnutaan Syvänniemeen pariksi päiväksi 28.-29.5. perinteiseen keväiseen rantahauskanpitoon.

      Katsele lisää Klubin nettisivulta, joka tuossa viereisessä vastauksessa näkyy jo olevankin merkattuna.

      Nähdään Klubilla!

      Siellä käy säännöllisesti myös

      Parohod

      • nirskahtaa melkein aina punahehkuun Kuopion kohdilla, meinaan pari siskosta asuus siellä päin.

        Paska kun tän kesän systeemit on ihan kuralla, olen kuitenkin ihan varma, että ette halua räyhäävää, piereskelevää ja liikaa tilaa vievää leveperseistä kuorsaavaa känniörvelöä matkaanne mukaan...

        Likat puuhastelee jotainmiittinkiä tänne päin toikokuun puoliväliin, toisaalta ei Kuopiokaan täältä mersulla mene kuin alle 4 tuntia (Pauli A mulla on ihan mustavalkokuva megestä mersun ratissa 99 lasissa...)

        Mut toisaalta eksän pyhät menee Raivolan suunnalla, eli talvelle sinne olis voinut tullakkin jameihin. Arthur D lähtee aina kun sitä pyytää, Olgakin lähtee ja Turffi jos se ei olejo toisella puolella maailmaa.

        Tiettäkö porssia vai seljankkaa. Pitää siskoille sanoa, että käyvät syömässä sopat naamariin

        Sit ihan henk koht kysymys, mixks teillä on SVS-"kilpaileva" osasto....


      • marko135kg kirjoitti:

        nirskahtaa melkein aina punahehkuun Kuopion kohdilla, meinaan pari siskosta asuus siellä päin.

        Paska kun tän kesän systeemit on ihan kuralla, olen kuitenkin ihan varma, että ette halua räyhäävää, piereskelevää ja liikaa tilaa vievää leveperseistä kuorsaavaa känniörvelöä matkaanne mukaan...

        Likat puuhastelee jotainmiittinkiä tänne päin toikokuun puoliväliin, toisaalta ei Kuopiokaan täältä mersulla mene kuin alle 4 tuntia (Pauli A mulla on ihan mustavalkokuva megestä mersun ratissa 99 lasissa...)

        Mut toisaalta eksän pyhät menee Raivolan suunnalla, eli talvelle sinne olis voinut tullakkin jameihin. Arthur D lähtee aina kun sitä pyytää, Olgakin lähtee ja Turffi jos se ei olejo toisella puolella maailmaa.

        Tiettäkö porssia vai seljankkaa. Pitää siskoille sanoa, että käyvät syömässä sopat naamariin

        Sit ihan henk koht kysymys, mixks teillä on SVS-"kilpaileva" osasto....

        Tänä vuonna on tarjolla seljankaa. Viime vuonna oli porssia.

        Kuopion Venäjä-Klubilla on monipuolinen yhteistyöverkosto eri tahojen kanssa ja ei näissä jutuissa suinkaan ole kilpailumenttaliteettia, vaan päin vastoin puhaltamalla yhteen hiileen saamme paljon enemmän aikaiseksi.

        SVS:n Kuopion osasto on erittäin tärkeä tukipilari Klubille. Sen antama tuki on ensiarvoisen tärkeää toimnnallemme. Tärkeitä yhteistyökumppaneita ovat myös ortodoksinen seurakunta, kesäyliopiston kummiprojekti, kansainvälinen keskus Kompassi, Venäläisten kulttuuriyhdistysten ja -seurojen liitto, eri ystävyysseurat ym.

        PS. Ensi maanantaina kaikki kuuntelemaan tataarien musiikkia Kuopion musiikkikeskukselle!!!


      • Parohod kirjoitti:

        Tänä vuonna on tarjolla seljankaa. Viime vuonna oli porssia.

        Kuopion Venäjä-Klubilla on monipuolinen yhteistyöverkosto eri tahojen kanssa ja ei näissä jutuissa suinkaan ole kilpailumenttaliteettia, vaan päin vastoin puhaltamalla yhteen hiileen saamme paljon enemmän aikaiseksi.

        SVS:n Kuopion osasto on erittäin tärkeä tukipilari Klubille. Sen antama tuki on ensiarvoisen tärkeää toimnnallemme. Tärkeitä yhteistyökumppaneita ovat myös ortodoksinen seurakunta, kesäyliopiston kummiprojekti, kansainvälinen keskus Kompassi, Venäläisten kulttuuriyhdistysten ja -seurojen liitto, eri ystävyysseurat ym.

        PS. Ensi maanantaina kaikki kuuntelemaan tataarien musiikkia Kuopion musiikkikeskukselle!!!

        on ensi arvoissen tärkeää toisteella lausetta "lihaa on kuin Raatteen tiellä"...


      • Haukku

        Torille pitää pakkautua, jos vähinkin muistaa. Eurooppapäivänä.

        Sopparuokaa maistamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe