Uus Yaris näyttää puhelimen kartalla missä se on. Mistä se tietää paikan ja miten lähettää puhelimeen tiedon? Puhelimesta autoon matkaa n. 5km.
Auton paikka.
6
121
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sitä mystiikkaa ja omistajan henkistä yhteenkuuluvaisuutta Toyotansa kanssa.
- Anonyymi
Navigaattori joka on paritettu puhelimen kanssa, tai sitten olet ajanut paikalle puhelimen navigaattorilla. Käytän puhelimen navigaattoria ja kerran olen joutunut käyttämään tuota ominaisuutta kun oudossa kaupungissa en enää tietänyt tarkasti mihin pysäköin autoni. Puhelin opasti minut lyhyintä reittiä auton viereen.
- Anonyymi
Puhelin ei ollut autossa mukana, se oli muualla ajon aikana. Puhelimessa on MyT appi joka tuon auton sijainnin näyttää.
- Anonyymi
Allekirjoita aloite kansalaisaloite sivustolla
Aloite nro 8504
Stop ruuhkamaksuille! - Anonyymi
Kirjoitin senkin jo.
- Anonyymi
Tuo uusi toiminto olisi hyvin tärkeä suurimalle osaa Toyotan asiakaskuntaa, sillä vanhuksilla alkaa usein muisti heikkenemään ja autot katoilemaan, mutta tuossa on se yksi ongelma. Se on ihan liian vaikea sovellut, eikä näppäin Doro tue sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882