Joka ikinen aamu kun heräät tunnet niin kovaa kipua fyysisesti ja henkisesti ei ole mitään muuta mielessä kun äkkiä kourallinen lääkkeitä naamaan ja sitten pystyt ehkä toimimaan jotekin normaalisti
Kuvittele helvetillisin kipu
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Helvetilliset krapulat juu-u muistan ja siksi en oo dokannut enää vuosiin!
- Anonyymi
Alkoholismi erikseen ei liity siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholismi erikseen ei liity siihen.
Ei se mullakaan ollut alkoholismia vaan opiskeluaikoja..
- Anonyymi
Kuvittele sama mutta ei ole lääkettä joka auttaa. Jos edes jostain helpotusta saat se jo paljon.
- Anonyymi
Ei lääkkeet autoakaan kuin vähän joka päivä helvettiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lääkkeet autoakaan kuin vähän joka päivä helvettiä
Autakaan
- Anonyymi
Omat helvetillisimmät kipuni ovat olleet yöllä. Niin sanotulla suden hetkellä, jolloin ihan joka hemmetin asia tuntuu pahalta.
- Anonyymi
Mikä ihmissusi sä olet? ei nyt ole täysikuukaan kun se on ensi keskiviikkona?
- Anonyymi
Ja niihin eivät tosiaan lääkkeet auttaneet yhtään mitään. Tai no varmaan joku unilääke, joka veisi tajun pois, olis auttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmissusi sä olet? ei nyt ole täysikuukaan kun se on ensi keskiviikkona?
Kantsii ottaa selvää. "Suden hetki" on ihan meidän biologiaan kirjotettu juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii ottaa selvää. "Suden hetki" on ihan meidän biologiaan kirjotettu juttu.
Akkojen juttuja, mmmkay. Mä vaan pieraisen ja paineet helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on vielä enemmän ukkojen juttu. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on vielä enemmän ukkojen juttu. 👍
Suomeksi ihan vaan hörhöjen kun inkkarit poltteli heinää ja piippua ja sudet vaani kipinämikkoa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeksi ihan vaan hörhöjen kun inkkarit poltteli heinää ja piippua ja sudet vaani kipinämikkoa....
Liittyy ihan aivokemiaan ja uni-valverytmiin. Vaan ukothan ne tosiaan yleisimmin aamuyöllä, viinan voimalla, niitä omia susiaan karkottavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy ihan aivokemiaan ja uni-valverytmiin. Vaan ukothan ne tosiaan yleisimmin aamuyöllä, viinan voimalla, niitä omia susiaan karkottavat.
Niinhän mä just kirjuutin että inkkarit pelkäsi höpöheinän huumaamina susien tuloa juuri kun inkkarit ovat nukahtaneet eli että susi tulee ja syö kun inkkari ei ole hereillä :D
Se on satu, beibe, satu eli tarina. Aivokemia lässynlää, univalverytmi kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän mä just kirjuutin että inkkarit pelkäsi höpöheinän huumaamina susien tuloa juuri kun inkkarit ovat nukahtaneet eli että susi tulee ja syö kun inkkari ei ole hereillä :D
Se on satu, beibe, satu eli tarina. Aivokemia lässynlää, univalverytmi kyllä.Niinhän noi sun jutut tosiaan tuntuu olevan aika lässynlää tasoa. Ihmisusia, täysikuuta, inkkareita ja höpöheinää täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän noi sun jutut tosiaan tuntuu olevan aika lässynlää tasoa. Ihmisusia, täysikuuta, inkkareita ja höpöheinää täynnä.
Itse höpöttelet ja haukut!!! Lue itse lisää ja pidä mölyt mahassasi!
Suden hetki tarkoittaa aikaa varhain aamuyöllä noin kello 3.00–5.00, jolloin ihmisen ajatellaan olevan heikoimmillaan. Jo muinaiset roomalaiset arvelivat, että suden hetkellä useampi ihminen kuolee sairauteen tai vanhuuteen kuin muina aikoina vuorokaudesta.lähde? He olivat myös sitä mieltä, että suden hetkellä unet ovat voimakkaimpia. Tyypillistä vuorokausirytmiä noudattavalla henkilöllä suden hetki ajoittuu vilkeuneen, jolloin alitajunta on voimakkaimmillaan. Suden hetkeä on pidetty myös paranormaalina ja siihen liittyy taikauskoisuutta. Suden hetkellä myös pelättyjen susien on arveltu saalistavan.
KANSANPERINNE kertoo, että suden hetkellä ihminen helposti torkahtaa, esimerkiksi nuotiolla, jolloin susi pääsee hyökkäämään.
Nykyisin sanotaan kansanomaisesti, että suden hetkellä nukkuvan ihmisen elimistö alkaa valmistautua uuteen päivään, ja vanha ihminen kuolee, jos hän ei enää jaksa aloittaa uutta päivää. Suden hetkellä normaalin päivärytmin mukaan nukkuvalla on uni syvintä ja elintoiminnot hitaimpia. Suden hetkellä ihmisen ruumiinlämpö lähtee nousuun ensin laskettuaan.
Myös yön kylmyys voi olla sairaille ja vanhoille vahingollista suden hetkellä. Suomessa keskikesällä suden hetki on vuorokauden kylmin hetki, sillä se osuu aikaan juuri ennen aamun sarastusta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suden_hetki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse höpöttelet ja haukut!!! Lue itse lisää ja pidä mölyt mahassasi!
Suden hetki tarkoittaa aikaa varhain aamuyöllä noin kello 3.00–5.00, jolloin ihmisen ajatellaan olevan heikoimmillaan. Jo muinaiset roomalaiset arvelivat, että suden hetkellä useampi ihminen kuolee sairauteen tai vanhuuteen kuin muina aikoina vuorokaudesta.lähde? He olivat myös sitä mieltä, että suden hetkellä unet ovat voimakkaimpia. Tyypillistä vuorokausirytmiä noudattavalla henkilöllä suden hetki ajoittuu vilkeuneen, jolloin alitajunta on voimakkaimmillaan. Suden hetkeä on pidetty myös paranormaalina ja siihen liittyy taikauskoisuutta. Suden hetkellä myös pelättyjen susien on arveltu saalistavan.
KANSANPERINNE kertoo, että suden hetkellä ihminen helposti torkahtaa, esimerkiksi nuotiolla, jolloin susi pääsee hyökkäämään.
Nykyisin sanotaan kansanomaisesti, että suden hetkellä nukkuvan ihmisen elimistö alkaa valmistautua uuteen päivään, ja vanha ihminen kuolee, jos hän ei enää jaksa aloittaa uutta päivää. Suden hetkellä normaalin päivärytmin mukaan nukkuvalla on uni syvintä ja elintoiminnot hitaimpia. Suden hetkellä ihmisen ruumiinlämpö lähtee nousuun ensin laskettuaan.
Myös yön kylmyys voi olla sairaille ja vanhoille vahingollista suden hetkellä. Suomessa keskikesällä suden hetki on vuorokauden kylmin hetki, sillä se osuu aikaan juuri ennen aamun sarastusta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suden_hetkiSiihen, että ihmisestä TUNTUU siihen aikaan siltä kun tuntuu on olemassa ihan biologiset syyt ja ne liittyvät puhtaasti aivokemiaan. Niillä ei ole mitään tekoa uskomusten kanssa. Syytön minä siihen olen, että ko. hetken kansankielinen nimitys ahdistaa sua noin rajusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen, että ihmisestä TUNTUU siihen aikaan siltä kun tuntuu on olemassa ihan biologiset syyt ja ne liittyvät puhtaasti aivokemiaan. Niillä ei ole mitään tekoa uskomusten kanssa. Syytön minä siihen olen, että ko. hetken kansankielinen nimitys ahdistaa sua noin rajusti.
Juu, vaikka paniikkihäiriöön liittyvät kohtaukset iskee usein aamuntunteina juuri tuolloin uskomusten "sudenhetkillä" ja se on tosiaan elimistöllinen asia se.
Elä ja elä vain, hörhöilyjä pienempään osan nin elämäsikin helpottuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, vaikka paniikkihäiriöön liittyvät kohtaukset iskee usein aamuntunteina juuri tuolloin uskomusten "sudenhetkillä" ja se on tosiaan elimistöllinen asia se.
Elä ja elä vain, hörhöilyjä pienempään osan nin elämäsikin helpottuu.Sullahan se ongelma asian suhteen tuntuu olevan. Ei yhdestä sanasta tarvitse noin triggeröityä ja alkaa nähdä ihmissusia. Univalverytmi on aivokemiaa ja vain sitä. Se on vain ja ainoastaan kemiaa ja erilaisia elimistön tuottamia. Ei siihen liity mitään sen kummempaa, eikä tarvita höpöheiniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä ja elä vain, hörhöilyjä pienempään osan nin elämäsikin helpottuu.Ja todellakin elämäni karmeimmat kivut (siis ihan fyysiset sellaiset) ovat olleet noina aamuyön tunteina. Niitä eivät uskomiset tai uskomatta jättämiset olisi muuttaneet mihinkään. Kova hermokipu ja tuon kyseisen vuorokaudenajan alentunut kivunsietokyky oli aika karmea yhdistelmä.
- Anonyymi
Vaikka paljon kipua kokenut niin. Omat helvetilliset kivut ovat olleet leikkaus jossa anestesialääkäri mokasi spinaalipuudutuksen annossa ja pisti kaksi kertaa selkäytimen hermoon. Itkin ja vapisin kivusta hoitaja vaan halasi minua ja lääkäri pyyteli anteeksi.Onneksi siitä ei jäänyt pysyvää vammaa. Kammo jäi pahinta mitä olisi voinut tapahtua niin pysyvä selkäydin vaurio tai jopa halvaus. Synnytyksen loppu supistukset oli myös helvettiä silloin oli onneksi lääkäri joka osasi laittaa spinaalipuudutteen oikein. Kohta taas leikkaus tulossa toivottavasti tekevät nukutuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka paljon kipua kokenut niin. Omat helvetilliset kivut ovat olleet leikkaus jossa anestesialääkäri mokasi spinaalipuudutuksen annossa ja pisti kaksi kertaa selkäytimen hermoon. Itkin ja vapisin kivusta hoitaja vaan halasi minua ja lääkäri pyyteli anteeksi.Onneksi siitä ei jäänyt pysyvää vammaa. Kammo jäi pahinta mitä olisi voinut tapahtua niin pysyvä selkäydin vaurio tai jopa halvaus. Synnytyksen loppu supistukset oli myös helvettiä silloin oli onneksi lääkäri joka osasi laittaa spinaalipuudutteen oikein. Kohta taas leikkaus tulossa toivottavasti tekevät nukutuksessa.
Tuli nyt kyllä väärään kohtaan tuo aikaisempi kommentti näköjään. Ei liity mitenkään paniikkihäiriöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ei kyllä siltä vaikuta, mitä paineiden päästelyysi tulee.
- Anonyymi
Omat helvetillisimmät kipuni ovat olleet yöllä. Niin sanotulla suden hetkellä, jolloin ihan joka hemmetin asia tuntuu pahalta.
03...on suden hetki alkaen ns.
Pyydä AE Michael suojaamaan sinua tai Kristus !
Tämä ei ole leikkiä.
- Anonyymi
Olet siis nuori nainen.Kerronpa sulle että yksikään mies ei ole sen kärsimyksen arvoinen.Olen itse kokenu samanlaista kipua ja tiedän mistä puhut.Kunnes tulet vanhemmaksi ja tajuat että kaikki miehet pettää vaikka annat kuinka ahkerasti joka reikään.Mikään ei riitä miehille.Minä olen viihtyny vuosia yksin(miksiköhän?) Olen saanu rauhan elämääni kun en enää ole missään tekemisissä miesten kanssa.Mutta sinä oot nuorempi.? Minä opin miesten pettämisen jo 30vuotiaana.Jotkut naiset ei opi sitä edes 50 vuotiaana.Voimia sulle,miesten takia olen ollu vuosia eläkkeellä.
- Anonyymi
ja miesten väkivallan takia..Olen jopa saanu turpaan siksi etten kestäny rakastajatarta(joka lähes asui meillä) Rupesin lyömään takasin ja heti oltiin käräjillä.On parempi elää onnellisesti yksin,kuin onnettomasti huonossa seurassa.Miksi kärsiä parisuhteessa,kun voi yksin olla onnellisempi?? Mieti!! Pidä ainakin oma asunto,sitten kun se jää pettämisestä kiinni.Tai rupeaa lyömään.Mieti! Olispa mullakin ollu joku tukemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja miesten väkivallan takia..Olen jopa saanu turpaan siksi etten kestäny rakastajatarta(joka lähes asui meillä) Rupesin lyömään takasin ja heti oltiin käräjillä.On parempi elää onnellisesti yksin,kuin onnettomasti huonossa seurassa.Miksi kärsiä parisuhteessa,kun voi yksin olla onnellisempi?? Mieti!! Pidä ainakin oma asunto,sitten kun se jää pettämisestä kiinni.Tai rupeaa lyömään.Mieti! Olispa mullakin ollu joku tukemassa.
Aika aneemista provoilla tällaisilla asioilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika aneemista provoilla tällaisilla asioilla.
Ja mies olet.
- Anonyymi
No niin.
Ei tässä muuta voi sanoa kuin että kipunsa kullakin.
Se on jotenniin karusti sanottu omasta mielestä mutta niin vain on.
Kaikkea sitä pitteekin sietee!!?- Anonyymi
En juo niin paljoa, ett tulis krapula
Eikä huomata känniäkään
Sanotaanko näin ettei mun tarvitse kuvitella. Hermosärky on maailmassa pahinta olevaa kipua. Mulla sitä on ollut ristiselässä jo lähes 14 vuotta. Viimeiset 14 kuukautta ne ovat olleet päällä joka päivä, heräämisestä nukahtamiseen, yleensä 8-9, välillä jopa 10 voimakkuudella. Liikkuminen pahentaa kipua, ja viime syksynä jouduin ottamaan ulkona rollan käyttöön keventääkseni risti selkään kohdistuvaa rasitusta. Jopa alle 100 metrin matkalla painetta kertyy ristiselkään niin kauan, kunnes tulee tunne siitä kumpi lähtee ensin: jalat alta vai taju. Helteillä kivut ovat sen verran lievät, että pystyn jopa liikkumisesta nauttimaan. Muutoin se on...kuin lasinsirujen, tai hehkuvien hiilten päällä paljain jaloin kävelemistä.
Tällä hetkellä koen sellaista kipua joka pistää rukoilemaan tajunnan menetystä vailla sitä helpotusta, että se tapahtuisi. Koen joka päivä sietämättömän kivun vailla yhdenkään lääkkeen antamaa helpotusta. Vaikutus on sama kun vetäisi karkkia kovan kivun lievittämiseksi. Kaksi kipupolia on yhteensä kolmesti nostanut kädet pystyyn, samoin on tehnyt muutama muukin lääkäri. Päivystykseen on turha mennä vaikka olen lähes joka päivä päivystyskunnossa, koska sieltä ei saa apua. Viimeinen lääke kokeilemattomien listalla tuli testattua viime syksynä tutuin tuloksin: ei yhtään apua. Menneet 1,5 vuotta olen pysynyt hengissä vain siitä syystä, että saan jotenkin nukutuksi. Jos uni kuolee, en ole kauaa elossa.
Pää ei silloin kestä.
Olen ollut jo 14 kuukautta kotini vanki, käyden vain kaupassa ja apteekissa silloin kun on ollut pakko. Olen elossa, mutta en elä. Mulla ei ole tällä hetkellä minkälaista kodin ulkopuolista elämää. Siitä huolimatta en valita. Onneksi viihdyn yksin pitkiäkin aikoja, kunhan on vain jotain tekemistä.
Siitä huolimatta etten pysty missään vaiheessa toimimaan normaalisti, käyn itse pakollisilla asioilla, siivoan ja pyykkään, ja joskus käyn parinsadan metrin lenkillä koirani kanssa, kun se tulee mua tervehtimään. Monesti teen nuo asiat pelkän sisun ja itsepäisyyteni avulla.
Ole onnellinen, että saat lääkkeistä edes hetken helpotuksen. Kaikki eivät saa edes sitäkään vähää.- Anonyymi
Ei kait sulla jokin MS-tauti ala? Käy lääkärissä.
- Anonyymi
Jos noituutta pelkäät, niin täytyy tehdä samaa, mutta vastaan. Parannusloitsuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790