Olen hankalassa tilanteessa uusii perheessä. Nuoren päihteiden käyttö huolestuttaa. Nuoren omien vanhempien suhtautuminen on melko laimeaa, eikä päihteiden käyttöön osata puuttua...
Kuvioissa on ainakin ollut kannabista ja alkoholia.
Itseä pelottaa lähenevä kesäloma, miten syvälle päihteiden maailmaan 15 vee uppoaa, jos päihteiden käyttöä ei yhtään valvota. Toivoisin, että nuorelle käytettäisiin, että hänestä välitetään. Itse olen asioihin puuttunut sen verran kuin pystyn, mutta aika kädetön olen äitipuolen roolissa. Sen olen nuorelle kertonut, että hän on rakas ja tärkeä.
Nuoren päihteiden käyttö
2
1423
Vastaukset 2
- Anonyymi
Miten ihmeessä ylipäätään ottaen aiot pystyä elämään miehen kanssa, jos hänestä ei vanhempana tuon kummempaan ole? Mihin hän pystyy parisuhteessa ja puolisona?
Sinun VELVOLLISUUTESI on toimia. Kerro miehelle suoraan, mitä mieltä olet. Jos aiot hänen kanssaan oikeasti elää yhdessä, hönen täyty faktat kestää. - Anonyymi
Olen hankalassa tilanteessa uusio perheessä. Raision vieraannuttaja "lastensuojelun" päihteiden käyttö huolestuttaa. Narsisti sossun omien vanhempien suhtautuminen on melko laimeaa, eikä päihteiden käyttöön osata puuttua... Kuvioissa on ainakin ollut kannabista ja alkoholia.
Itseä pelottaa lähenevä kesäloma, miten syvälle päihteiden maailmaan 45 vee uppoaa, jos päihteiden käyttöä ei yhtään valvota. Toivoisin, että narsisti "lastensuojelulle" näytettäisiin, että hänestä välitetään ja tarjottaisiin paikka pakkohoitoon. Itse olen asioihin puuttunut sen verran kuin pystyn, mutta aika kädetön olen vieraannutetun isän roolissa. Sen olen sossuille kertonut, että on rakas ja vähemmän tärkeä vieraannuttaessaan, aivopesseessään lapset pysyvästi sekaisin pois isästään- ja suvustaan viranomaismenettelyssä. Ja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37433
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70425Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399- 18393