syvästi ihastunut

Anonyymi

Olen ollut nyt uuessatyöaikassani runsaat puoli vuotta.
Työpaikkalani on eräs mies joka on lähestynyt minua ja luulen että hän on rakastunut minuun tai ainakin ihastunut.
Asiassa on vain eräs mutta itse olen lievästi cp vammainen nainen korostan ettävammani on tosi lievä ja tämä mies on täysin terve.
Se mikä minua mietityttää tässä on se että kun itse olen lievästicp vammainen nainen ja hän on täysin terve mies ja vielä työkaverikin niin voiko tästä koskaan tulla parisuhdetta?
En ole vielä antanut itselleni lupaa rakastua tähän mieheen eli en ole päästänyt omia tunteitani vielä täysin valloilleen vaikka olenkin syvästi ihastunut tähän mieheen.
Haluaisin ensin vähän kuulostellaettä miten ympärilläni olevat ihmiset suhtautuvat asiaan koska olen kuten jo sanoinkin lievästi cp vammainen nainen ja hän on terve mies ja vieläpä työkaverikin..
Sen tiedän että ihmiset sekoittavatyleeensä cp vamman ja kehitysvamman toisiinsa jotka ovat täysin eri vammat.
Kehitysvamma kuten jo nimikin kertoo on kehitys vamma eli ihminen on silloin jäänyt sanotaan nyt vaikkapa kymmen vuotiaan tásolle vaikka on itseasiassa vaikkapa viis kymppinen mies.
Kun taas cp vamma eli liikuntavamma on liikkumisessa se häiriö ei aivoisssa.
Eli tiivistettynä kehitysvamma on aivoissa ja estää uuden oppimisen ja sääntöjen muistamiseneli aivot eivät ole kehittyneet aikuisen ihmisen tasolle vaan kehitysvammainen on jäänyt lapsen tasolle.
Kun taas cp vammassa se vamma on jossakin ruumiinosassa ja hankaloitttaa liikkumista mutta co vammaisen pää pelaa täysin normaalisti.
Mutta jos palataan siihen kysymykseeni niin haluaisin ihanasiallisia vastauksia että voiko lievästi cp vammaisen naisen ja täysin terveen miehen suhde onnistua ja mitä ulkopuoliset siitä ajattelevat.

Asiallisiavastauksia kiitos...

1

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei! Itse olen liikuntavammainen mies ja haluan vain sanoa, että anna palaa jos on mahdollisuus ja saat kumppanin.

Lähde ensin kuitenkin kaveruudesta. En tiedä olenko oikeasti, mutta itse kaipaisin ensin tiiviimpää kaveruutta ja keskustelus ehkä enemmän kuin ns kaksi tervettä

Itse olen yksin ja tulen olemaan. Kiitos ulkopuolisten pelaamisesta joka pilasi yhden mahdollisuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5353
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4697
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      157
      1757
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1466
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1292
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      23
      1134
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1023
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1013
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      849
    Aihe