syvästi ihastunut

Anonyymi

Olen ollut nyt uuessatyöaikassani runsaat puoli vuotta.
Työpaikkalani on eräs mies joka on lähestynyt minua ja luulen että hän on rakastunut minuun tai ainakin ihastunut.
Asiassa on vain eräs mutta itse olen lievästi cp vammainen nainen korostan ettävammani on tosi lievä ja tämä mies on täysin terve.
Se mikä minua mietityttää tässä on se että kun itse olen lievästicp vammainen nainen ja hän on täysin terve mies ja vielä työkaverikin niin voiko tästä koskaan tulla parisuhdetta?
En ole vielä antanut itselleni lupaa rakastua tähän mieheen eli en ole päästänyt omia tunteitani vielä täysin valloilleen vaikka olenkin syvästi ihastunut tähän mieheen.
Haluaisin ensin vähän kuulostellaettä miten ympärilläni olevat ihmiset suhtautuvat asiaan koska olen kuten jo sanoinkin lievästi cp vammainen nainen ja hän on terve mies ja vieläpä työkaverikin..
Sen tiedän että ihmiset sekoittavatyleeensä cp vamman ja kehitysvamman toisiinsa jotka ovat täysin eri vammat.
Kehitysvamma kuten jo nimikin kertoo on kehitys vamma eli ihminen on silloin jäänyt sanotaan nyt vaikkapa kymmen vuotiaan tásolle vaikka on itseasiassa vaikkapa viis kymppinen mies.
Kun taas cp vamma eli liikuntavamma on liikkumisessa se häiriö ei aivoisssa.
Eli tiivistettynä kehitysvamma on aivoissa ja estää uuden oppimisen ja sääntöjen muistamiseneli aivot eivät ole kehittyneet aikuisen ihmisen tasolle vaan kehitysvammainen on jäänyt lapsen tasolle.
Kun taas cp vammassa se vamma on jossakin ruumiinosassa ja hankaloitttaa liikkumista mutta co vammaisen pää pelaa täysin normaalisti.
Mutta jos palataan siihen kysymykseeni niin haluaisin ihanasiallisia vastauksia että voiko lievästi cp vammaisen naisen ja täysin terveen miehen suhde onnistua ja mitä ulkopuoliset siitä ajattelevat.

Asiallisiavastauksia kiitos...

1

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei! Itse olen liikuntavammainen mies ja haluan vain sanoa, että anna palaa jos on mahdollisuus ja saat kumppanin.

Lähde ensin kuitenkin kaveruudesta. En tiedä olenko oikeasti, mutta itse kaipaisin ensin tiiviimpää kaveruutta ja keskustelus ehkä enemmän kuin ns kaksi tervettä

Itse olen yksin ja tulen olemaan. Kiitos ulkopuolisten pelaamisesta joka pilasi yhden mahdollisuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe