Kokemuksia Domuksesta? Hinta verrattuna muihin, laatu ja toimituksen sujuvuus kiinnostaisi. Mukaan paikkakunta/liike josta kokemusta, kiitos!
Domus keittiöt?
9
15867
Vastaukset
- mimmi
Onko k-raudassa domus-keittiöitä?
- Jamppa
Sieltäpä sieltä
- kata
meille on todennäköisesti tulossa k-raudan kautta domus.keittiö. Ainakin mitä ollaan nyt hintoja vertailtu niin ollut meille se halvin, meille tuli myös k-raudasta omatalo, joten voi olla etta saatiin vielä parempi tarjous, mene ja tiedä, mutta meille on ainakin se halvin.
Meille on tulossa nyt uuteen taloon kaikki kalusteet tuolta. Ainostaan kivitasot keittiöön tulee muualta. Olen asioinut Turun k-raudassa itäharjulla. Tosi hyvä palvelu ollut...Mutta ois kiva kuulla muidenkin kokemuksia- Alalla
Tarkista nyt, että onko se Domus-keittiö varmasti. Itä-Harjun K-rauta minusta myy kyllä jotakin sellaista omavalmisteena siellä kasattua kalustetta.
- Tarkkana
Domus ja Domino keittiö on kaksi eri asiaa. Itäharjun K-rauta myy Domino-merkillä kamaa..
- mimmu
Tarkkana kirjoitti:
Domus ja Domino keittiö on kaksi eri asiaa. Itäharjun K-rauta myy Domino-merkillä kamaa..
oon kyllä ollut ihan sokeasti sitä mieltä että itäharjulta tulee domus....mut olihan tän päivän turun sanomassakin selvästi mainoksessa domino...
Mutta mitä eroa näillä on ? Entä onko jollekin tullut tämä domino-keittiö?
- nirppu98
Domus keittiö. Ostettiin Porin K-raudasta. Hyvää palvelua, edullinen ja toimitukset ajallaan. Eikä yhdessäkään ovessa ollut vikaa. Meillä toimi kaikki hyvin : )
- Lilli
K-Raudat ympäri Suomen myyvät Domus keittiöitä - ovat Domuksen yhteistyökumppaneita/myyjiä- ja toki Domusta voi hankkia Domuksen omista myymälöistä (itse hankimme Turun Domus Centeristä) Käykää kurkkaamassa www.domus.fi ja yläpalkista keittiöt. Sieltä me pääsimme liikkeelle ja saimme hyvää palvelua koko ajan, ilman K-raudan välikäsiä1
- Siiri123
ovat muuten sama firma. Itse ostettiin villalta ja tyytyväisiä oltiin ja ollaan kaikinpuolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849