En tajua miksi, mutta aina kun minulla on menkat, nälkä vai katoaa. Pystyn olemaan helposti parikin päivää syömättä, koska ei vain ole nälkä, ja kaikki ruoat oksettaa. Onko tämä tavallista? Pitäisikö minun pakottaa itseni syömään vai annanko vain olla?
Menkkojen aikaan ei ole nälkä
4
157
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle voi tulla raudan puutosta ja siten anemiaa jo pelkän vuodon takia.Jos et syö niin et saa mitään vitamiineja ja hivenaineita joita keho tarvitsee joka päivä.
- Anonyymi
Syömättömyys voi vaikuttaa hormonitoimintaan ja koko elimistön toimintaan ,myös veriarvoihin esim leukosyytteihin.
- Anonyymi
Ruokahalu oikeasti vaihtelee hormonikierron mukaan. Täysin normaalia. Sen sijaan ei ole normaalia olla kokonaan syömättä. Toki jotkut ihmiset paastoavat, ja olen itsekin koettanut välillä pitää lyhytpaastoja. Parin päivän paasto kuukaudessa ei vielä aiheuta anemiaa tai hormonikierron häiriöitä. Päin vastoin, jos terveydentilasi on muuten normaali (eli lähinnä ei ole syömishäiriötä), voi paasto olla jopa terveydelle edullinen asia. Edellyttäen että syöt muina kuukauden päivinä kuin noina parina paastopäivänä.
Tosin sinulla on myös pahoinvointia, mikä ei kuulosta terveeltä ja normaalilta. Jos kävisit lääkärissä, sinulle saatettaisiin keksiä sellainen lääke kuukautisvaivoihin, jolla pysyisit toimintakykyisenä. Oksetusfiiliksellä taidat olla varsin invalidi kuukautisten ajan, eli asia kannattaisi hoitaa kuntoon. Pahoinvointilääkkeitä on olemassa. - Anonyymi
Ihan kiva juttu: sille laihdut/pysyt hoikkana. Hoikat naiset on seksikkäitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512