Millaista on asua Hekan Herttoniemenrannan taloissa? Ovatko siistejä, tekeekö Heka tarpeeksi korjauksia, vai saako talot ränsistyä paikoilleen? Mikä taloista paras asua?
Heka Herttoniemenranta
4
1318
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin huono huolto. Vaikka paikka on mukava, niin huonon huollon takia en tulisi. Jokaisesta pienestä asiasta vinguttava.
- Anonyymi
Periaatteessa vuokralla asuminen on köyhien asumisvaihtoehto. Tosin Helsinki on kallis paikka, ja kohtuuhintaiset vuokra-asunnot eivät ole keskeisillä paikoilla ja hyvillä alueilla. Käsittääkseni kaupungin vuokra-asuntoja ei voi kauheasti valita. Asumaan pääsee, tai sitten ei. Eli jos on varaa nipottaa, on varaa ostaa tai vuokrata asunto mieleisestään paikasta.
Itse asuin Pasilassa vanhemmissa taloissa, eikä minulla ollut huollon suhteen mitään valittamista. Perushuoltoa tehtiin liiankin kanssa. Vähän väliä oli joku huolto, jonka takia kaikissa kämpissä rampattiin. Vikailmoituksiin reagoitiin. Vaikeimmat ongelmat liittyivät sisäilmaan ja naapureihin. Eli naapuri- ja pihatupakointiin sekä käytöshäiriöihin ja meluun. Parvekeremontti oli sellainen, joka olisi pitänyt tehdä ko. kiinteistöön. Ehkä sen suhteen on jotain päätöksiä jo tehty.
Heka on ollut pitkään todella konservatiivinen tupakoinnin suhteen. Vielä muutama vuosi sitten oli jokaisen oma asia, tupakoiko asunnossaan - vaikka savu kulkeutuu naapuriin. Tästä oli kädenvääntöä. Oma asuntoni oli pieni ja parvekkeeton ja ikkunat etelään. Ehkä vähän uudemmissa asunnoissa on kesähelteillä miellyttävämpää? Jos pystytte välttämään, niin älkää valitko vuokra-asuntoa, jossa on kaikuva sisäpiha tai jopa avoin sisäpiha. On todella levotonta kesäisin. Porukat kukkuvat ja möyhkäävät koko yön pihalla. Ja haistelkaa ilmaa käydessänne katsomassa asuntoa. Jos siellä haisee yhtään tupakansavu (tai home), älkää muuttako. - Anonyymi
Vanha aloitus tuli vastaan mutta jos joku pohtii vielä samoja asioita niin olen samaa mieltä huollosta, sitä ei kiinnosta pätkääkään vaikka asunto homehtuu yms. Sanovat vaan että likaa se on (vaikka itsekin tietävät homeessa olevan). Myös monta muuta asiaa vinksallaan joita ei korjata (kuten postiluukku rikki ollut jo edelliseltä asukkaalta, antennirasia rikki yms). Olen aiemmin asunut Kontulassa sekä Puotilassa Hekalla ja molemmissa huolto toimi todella hyvin.
- Anonyymi
Ihan järkyttävää paskaa. Vesivahingot korjataan maalaamalla päälle , kun oikea lorjaus sitttn tehdäänntulee jotain ulkomaalaisia mitkä ei suojaa mitään ja kämppä täys pölyä. Kuivureita ei asenneta minkä takia homma venyy monen kuukauden mittaiseksi työksi . Ilmeisesti unohdettu koko homma jonka johdosta homma venyi ja oltiin ilman keittiötä monta kuukautta. Onneksi tuli kotimainen firma kasaamaan ja työ saatiin valmiiksi. Järkyttävän huonoja firmoja käyttävät nykyään . Huollon mukaan joutuvat ottamaan halvimmat aina kun kilpailuttavat.
Kuulemma kämppäremppojen jälki on kuin lasten tekemää. Ei noita vuokrien korotuksia ainakaan hyvillä remonteilla voi perustella. Näin idässä ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697