koronarokotus pistos kohtaan. Onk siin jotain metallii tai jotain?
Miksi magneetti tarttuu
55
5482
Vastaukset
- Anonyymi
Heh heh...
- Anonyymi
Ainoa mikä tarttuu, on huu-haa jutut hörhöjen päähän.
- Anonyymi
Rokotuskohta kerää runsaasti verta kudokseen. Ihmisillä jolla on korkea hemoglobiini voi tälläinen turvotuskohta kerätä yhteen kohtaan sen verran rautaa että kevyt magneettinen kenttä saattaa pistoskohdan ympärille syntyä. Ilmiö menee ohi turvotuksen laskiessa.
- Anonyymi
Mitä, eikö siellä olekaan salaista kuuntelulaitetta ruutattu ruiskulla käsivarteen?
- Anonyymi
Ei se ole kuuntelulaite, vaan mikrosiru, jolla aletaan hallita ihmisten ajatuksia. Etkö ole pistänyt merkille, että maailmassa on pulaa mikrosiruista? No kun ne sirut mitä tehdään pistetään ihmisiin rokotuksessa.
- Anonyymi
Vasta kolmannella rokotteella ruikataan nanotunnistajat seurantaominaisuuksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole kuuntelulaite, vaan mikrosiru, jolla aletaan hallita ihmisten ajatuksia. Etkö ole pistänyt merkille, että maailmassa on pulaa mikrosiruista? No kun ne sirut mitä tehdään pistetään ihmisiin rokotuksessa.
Kyllä mulla ainakin tarttuu magneetti rokotuskohtaan. En aluksi uskonut näitä juttuja, mutta pakkohan se on uskoa kun omin silmin näkee ja tuntee omasta kädestä.
Alkanut kaduttamaan koko rokote. - Anonyymi
Olet tarkkailussa kaiken aikaa,yöt ja päivät. terv; Isoveli
- Anonyymi
Olen teräsmies
- Anonyymi
Mulla on tahdistin. Hyvin nappas magneetti lapaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on tahdistin. Hyvin nappas magneetti lapaan.
Magneetti https://youtu.be/YHnhPtB9w3o
- Anonyymi
Taisipa muuten iltapäivälehdissä olla jutusta artikkeli, videota ynnä muuta. Jotain outoa siinä on kun tarttuu. Taisi olla eilinen tai torstain lehti.
- Anonyymi
Kaikki mitä löytyy netistä ja vielä videon voimalla on aina totta, pakko olla. Tosin välillä löytyy täysi vastakkaisia juttuja, niin silloin voi itse valita kumpi on totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mitä löytyy netistä ja vielä videon voimalla on aina totta, pakko olla. Tosin välillä löytyy täysi vastakkaisia juttuja, niin silloin voi itse valita kumpi on totta.
Olen kans ajatellu et ihan huuhaa juttuja mutta kaverilla tarttuu kolikko ja lusikkakin pistoskohtaan 😳 Sai toisen rokotteen. Mitä ihmettä??? Ekasta ilm ei tartu? Ihmetyttää kyllä 🤔😳
- Anonyymi
Mistä pullahtikaan mieleen alkaa magneetilla sörkkimään rokotuskohtaa. Siis jos edes rokotetta olet ottanut. Hakeudu hoitoon
- Anonyymi
Nohinek myös puhui jostain mikro/nano sirusta. Korona taitaa olla tekaistu tauti jotta saataisiin ihmiset hallintaan ja uusi maailmanjärjestys aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nohinek myös puhui jostain mikro/nano sirusta. Korona taitaa olla tekaistu tauti jotta saataisiin ihmiset hallintaan ja uusi maailmanjärjestys aikaan.
Luin minäkin pätkän siitä nohunekin magneetti haastattelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonto kiittäisi, kun aluksi saataisiin muutama miljardi ihmistä vähemmäksi
- Anonyymi
Täyttä paskaa sirujutut! Samaa saastaa levitetään. Magneetti ei tartu mihinkään. Älkää uskoko, vaan menkää rokotukseen. Se on oikein.
Piispa Tapio Luoma YLE:ssä: "Arkkipiispa kehottaa ottamaan koronarokotteen ja olemaan uskomatta maailmanlopun saarnaajia: "Raamatulla ei voi perustella rokotevastaisuutta"
Tapio Luoman mielestä ihmisten on syytä luottaa rokoteasiassa viranomaisiin."- Anonyymi
Paholainen sinua ainakin johdattelee. Ota sä vaan rokotteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paholainen sinua ainakin johdattelee. Ota sä vaan rokotteet.
Hopeavesi ja inkivääri on mun rokote.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hopeavettä kannattaa ottaa todella reilusti. Kaikkien kaltaistesi ihmisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja monella keskiolut toimii ainoana pelastajana, loppuun asti.
- Anonyymi
Todellakin Raamatulla voi perustella rokotevastaisuuden.
Tosiasia on että rokotteiden valmistuksessa käytetään abortilla murhattujen vauvojen solulinjoja, tämä on fakta eikä mitään salaliittoilua.
Eli rokotteen puolustamista voi täysin verrata siihen että käyttää murhatun ihmisen hampaista tehtyä kaulanauhaa ja hyväksyy kohtulasten murhan.
Nämä papit ovat leipäpappeja ja osa rappareita, eli tosiasiassa Kristuksen vastustajia.
Ne jotka ottavat tuon geeniterapia piikin vaarantavat itsensä ja myös ympärillään olevat.
Jos välität muista et ota rokotetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hopeavettä kannattaa ottaa todella reilusti. Kaikkien kaltaistesi ihmisten.
Hopeavettä ulkoisesti ja inkivääriä sisäisesti.
Hopeavesi on parempi desifiointiaine kuin tenttupohjainen käsidesi. Kumma ettei käsidesille naureskella palstalla. - Anonyymi
kyllä se nyt vaan näyttää tarttuvan T: Hoitaja
- Anonyymi
Mulla kans jää 70-lukulaiset magneettipohjalliset kiinni jalkoihin, kun Pepe riisuu tossujaan?
- Anonyymi
Amerikkalaisia nuo videossa olevat henkilöt. Siellä on eri rokotteet kuin täällä. Taitaa olla Applen rokote kyseessä.
- Anonyymi
Applen ja NSA:n yhteistyön tulos.
- Anonyymi
Samaa roinaa suomessa,eikä ole virallista kieltävää vastausta annettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa roinaa suomessa,eikä ole virallista kieltävää vastausta annettu.
Rokotteeseen kuolleita on nyt suomessa jo enemmän kuin itse tautiin. Eihän tämä hyvältä näytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteeseen kuolleita on nyt suomessa jo enemmän kuin itse tautiin. Eihän tämä hyvältä näytä.
Totta,ja vielä kolmas ja neljäs rokote otettava. Auttaako mihinkään tautiin. Kasvomaski tehtaat hierovat käsiään ja lisäävät tuotantoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä pruutissa taisi olla jotain muuta kuin koronarokotetta, onko ne niitä tajuntaa laajentavia?
- Anonyymi
Katsotaan vaan, niin kaikki rokotetut tulevat kuolemaan.
- Anonyymi
Uskomatonta kuinka tyhmiä tekstejä tänne kirjoitetaan. Joku vielä uskoo näitä!! Kuunnelkaa asiantuntijoita, heillä on asioista viimeinen, uusin tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta kuinka tyhmiä tekstejä tänne kirjoitetaan. Joku vielä uskoo näitä!! Kuunnelkaa asiantuntijoita, heillä on asioista viimeinen, uusin tieto.
Ne sinun "asiantuntijat" kertovat vain mitä heidät on pyydetty kertomaan. Ei ne mitään asiantuntijoita ole kun eivät tiedä miten virus käyttäytyy ja etenee, pelkkiä arvailuja ja johtotason määräämiä sepityksiä.
- Anonyymi
Näinhän siinä käy. Tosin kaikki rokottamattomatkin tulevat kuolemaan, kun sitä vastaan ei ole vielä minkäänlaista rokotetta.
- Anonyymi
Kuolevat ensimmäiseen luonnolliseen flunssavirukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronarokotteet tuhoavat ihmisen oman luonnollisen immuunijärjestelmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että missään scifi-todellisuudessa eletään mutta ihmetyttää kun kaverin olkapäähän kyllä tarttu toisen rokotteen jälkeen kolikko ja lusikkakin pysyy kiinni??? Siis oikeesti 😳 Ja terveysviranomaiset on sitä mieltä ettei pitäs olla mahdollista. Mitähän sanovat kun menee terveyskeskukseen näyttämään 🤔 Olis mielenkiintoista tietää mihin perustuu tämä ilmiö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että missään scifi-todellisuudessa eletään mutta ihmetyttää kun kaverin olkapäähän kyllä tarttu toisen rokotteen jälkeen kolikko ja lusikkakin pysyy kiinni??? Siis oikeesti 😳 Ja terveysviranomaiset on sitä mieltä ettei pitäs olla mahdollista. Mitähän sanovat kun menee terveyskeskukseen näyttämään 🤔 Olis mielenkiintoista tietää mihin perustuu tämä ilmiö
Käske sen käydä useammin suihkussa niin ei tartu.
- Anonyymi
Laita desifiontiainetta iholle ja siinä magneetti tai vaikka muovilappu pysyy hetken kiinni. Samaa voit tosin kokeilla vaikka siiderillä
- Anonyymi
Ennen oli miehet rautaa ja magneetit tarttu nahkaan. Toisin on nykyään, magneetit ei tartu millään.
- Anonyymi
Neljäs korona-rokote ei enään tartu koska suurin osa nano-seuranta laitteista on saatu jo verenkiertoon. Siinä on enään laitteiston ylläpitävää nestetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljäs korona-rokote ei enään tartu koska suurin osa nano-seuranta laitteista on saatu jo verenkiertoon. Siinä on enään laitteiston ylläpitävää nestetä.
Mistä päin olet kotoisin kun et suomea osaa? Pietarista?
- Anonyymi
Aijaa. Suurin osa heistä onkin liian uppiniskaisia oppimaan ihan kunnolla lukemaan ja kirjoittamasn.
- Anonyymi
Ei ole ööössä pisteitä. Linnan kehitys onkin jo ärähtänyt tästä. Vapise väärinkirjoittaja. Kehitykselle kai luvattiin olla tarkempi ensi kerralla. Ei olla turhaan makseltu 20 toimarille liksaa.
- Anonyymi
Täältä johdetaan rokotuksia maassamme.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Euroopan_hybridiuhkien_torjunnan_osaamiskeskus - Anonyymi
Telkasta tuli joku amerikkalainen jonkinlaista sotilastutkaa koskeva juttu. Eikös siinäkin ollut joitain haastateltavia, jotka saa hitonmoisia tuntemuksia säteilystä. Yhdellä pahasti kärsineellä oli jopa lippalakki vuorattu foliolla sisäpinnasta. Näytti sen ihan julkisesti. Varmaan noita magneettiin pistoskohdasta kiinni tarttuvia sekin.
- Anonyymi
Kävin ottaan k-rokotteen terkkarissa,lähdin käveleen kaupunkiin päin,kun saavuin sillalle niin jokin voima imaisi minut magneetin tavoin sillan kaiteeseen kiinni,siinä rimpuilin tovin että olkavarteni sain irti, liekö rokotteen syytä?
- Anonyymi
Säähän olet ihan ulkona paikallisista asioista, kuten varmaan muutenkin.
- Anonyymi
Kai se nyt tarttuu kun et pese itseäsi. Siihen paskaiseen ihoon tarttuu kaikki materiaalista riippumatta.
- Anonyymi
Olen sairastunut vakavaan rokotehaittaan, hermot tuhoutuneet. Alkaa tulla vuosi 4. rokotteesta. Magneetti nappasi hyvin kiinni kaulaan tänä aamuna, piilkiproteiinien vasta-aineet 27480, viite alle 50.
- Anonyymi
Joo-o, aivot näyttää myös kärsineen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802