Benjami Peltoniemi kohtelee asiakkaitaan todella huonosti, etenkin naispuolisia. Lyö luuria korvaan, kiukuttelee ja huutaa asiakkaalle, jos joutuu sekuntia kauemmin kuuntelemaan isännöintiin liittyvistä asioista. Ei siis suostu tekemään velvollisuuksiinsa kuuluvia tehtäviä ja myös valehtelee päin naamaa mitä "töiltään" ehtii. Tuttuni asui ennen talossa, jota Peltoniemi isännöi ja talossa saatiin säännöllisesti kuulla laittomia uhkauksia millon minkänkin tekastuin lain perusteella. Peltoniemi suosii talossa AINA osakkaita ennen vuokralaisia eikä välitä vaikka rikkoisi useampaa eri lakia niin tehdessään. Hän tulkitsee lakia nimittäin, miten itse sopivaksi näkee. Älkää missään nimessä tehkö sopimusta tämän yrityksen kanssa, sillä asiat eivät hoidu ja kaupan päälle saa vielä surkean fiiliksen. Ja vastaisuudessa sitä saakin sitten vaan kärsiä asunnon ongelmista, sillä Peltoniemihän ei niille mitään tee.
Varokaa isännöitsijä Peltoniemeä ja Hämeenlinnan isännöintipalvelu OY:tä!
Anonyymi
1
508
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen osakkaana joutunut aikamoisiin vääntöihin ko isännöitsijän kanssa kunnes laitoin asunnon myyntiin..ja kuinka ollakkaan kiinteistövälittäjäkin kertoi kuulleensa näistä ihan hulluista jutuista ko isännöitsijästä. EN missään nimessä voi suositella kenellekkään!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423424- 362044
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301769- 161547
- 231518
- 91411
- 241397
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781165- 221122