Imatra avaus miitti

Anonyymi

Nuoret osaa pitää hauskaa
https://youtu.be/kkLXTak66Rw

46

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaakkois-Suomen poliisilaitoksen alueella Kouvolassa, Kotkassa, Lappeenrannassa ja Imatralla miittejä järjestetään joka viikonloppu. Tylli arvioi, että osallistujia on noin 100–300 miittiä kohti.

    • Anonyymi

      Miiteissä ei ole pelkästään mopoja, vaan myös muun muassa moottoripyöriä ja jopa autoja.

      – On oma porukka, joka on kulkenut miiteissä jo mopoiässä ja on saanut ajokortin. He ovat autojen kanssa mukana.

      Paikalla on myös paljon yleisöä seuraamassa temppuja.

    • Anonyymi

      ABC:n pihalta alkoivat bileet, jotka jatkuivat 450 nuoren voimin pitkin Imatraa – hätäkeskuksen puhelin soi, poliisi jakoi kymmeniä sakkoja

      Parikymmentä autoilijaa sai sakkoja tarpeettomasta ja häiritsevästä ajosta.
      Poliisit sakottivat autoilijoita mielivaltaisesti...

      • Anonyymi

        Väärin lisää sakkoja ja suurempia, ei tohon hölmöilyyn enää muu pure, niin ja kilpiä pois ym ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin lisää sakkoja ja suurempia, ei tohon hölmöilyyn enää muu pure, niin ja kilpiä pois ym ym.

        Loistava nuorten harrastus. Parempi vaihtoehto tuo on kun joskus aikoinaan sovitut joukkotappelut ja holtiton alkoholinkäyttö !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin lisää sakkoja ja suurempia, ei tohon hölmöilyyn enää muu pure, niin ja kilpiä pois ym ym.

        Mihin lakiin perustuu että nuoret eivät saa kokoontua?? Suomi EI ole kuin venäjän diktatuuri jossa rajoitetaan yksilön vapautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava nuorten harrastus. Parempi vaihtoehto tuo on kun joskus aikoinaan sovitut joukkotappelut ja holtiton alkoholinkäyttö !

        Se on juuri näin👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava nuorten harrastus. Parempi vaihtoehto tuo on kun joskus aikoinaan sovitut joukkotappelut ja holtiton alkoholinkäyttö !

        e ehk haluu taistella rumi iheteroit vastaa


    • Anonyymi

      Aika lastenleikkiä pääkaupunkiseudun mamujengien rinnalla.

      • Anonyymi

        Eihän nämä Miittiin osallistuneet mitään rikoksia ole tehneet,ainoastaan kokoontuneet pitämään hauskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nämä Miittiin osallistuneet mitään rikoksia ole tehneet,ainoastaan kokoontuneet pitämään hauskaa

        Olihan siellä valottomia ja kilvettömiä mopoja. Ansaitusti saivat sitä mitä tilasivat, eli sakot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siellä valottomia ja kilvettömiä mopoja. Ansaitusti saivat sitä mitä tilasivat, eli sakot.

        Ok eli aikuisten konsertti tapahtumissa , häiriö käytös alkoholin vaikutuksen alaisena... sakot kaikille.. jos tällä linjalla mennään niin sitten näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok eli aikuisten konsertti tapahtumissa , häiriö käytös alkoholin vaikutuksen alaisena... sakot kaikille.. jos tällä linjalla mennään niin sitten näin

        Mopot oli laittomia tieliikenteeseen, siksi sakot. Konsertti tapahtuma on vähän huono vertaus tässä kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mopot oli laittomia tieliikenteeseen, siksi sakot. Konsertti tapahtuma on vähän huono vertaus tässä kohtaa.

        Eipä ollut siellä sakotettiin autoilijoita häiritsevästä käytöksestä,pelkästään sen takia koska he olivat paikalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut siellä sakotettiin autoilijoita häiritsevästä käytöksestä,pelkästään sen takia koska he olivat paikalla

        Ai, tuosta pitäisi saada myös virkavallan näkemys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut siellä sakotettiin autoilijoita häiritsevästä käytöksestä,pelkästään sen takia koska he olivat paikalla

        Mutta ajattelematontahan se kokoontuminen oli ottaen huomioon vallalla olevat koronarajoitukset. Osoitti aikamoista piittaamattomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nämä Miittiin osallistuneet mitään rikoksia ole tehneet,ainoastaan kokoontuneet pitämään hauskaa

        Mamujengiin vertaus on typerää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, tuosta pitäisi saada myös virkavallan näkemys.

        Tiedän koska olin paikalla


    • Eiks ne istukaan kotona maskit päässä odottelemassa koronan poistumista maapallolta?
      Kuis ny silleen?

      • Anonyymi

        Muutamien idioottien mielestä nuoret pitäisi kahlita kotona patteriputkeen kiinni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutamien idioottien mielestä nuoret pitäisi kahlita kotona patteriputkeen kiinni..

        Ja mitä erivapauksia nuoriso tarvii muuhun väestöön verrattuna tämmösena aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä erivapauksia nuoriso tarvii muuhun väestöön verrattuna tämmösena aikana?

        Niin sotketaan ja säretään paikkoja kokoontumisissa, eikä osata edes alkeelisia käytöstapoja, jospa ne kullanmurujen isät ja äidit kävisivät siivoamassa ja korjaamassa paikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä erivapauksia nuoriso tarvii muuhun väestöön verrattuna tämmösena aikana?

        Erittäin hyvä kysymys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sotketaan ja säretään paikkoja kokoontumisissa, eikä osata edes alkeelisia käytöstapoja, jospa ne kullanmurujen isät ja äidit kävisivät siivoamassa ja korjaamassa paikat.

        Missä on säretty paikkoja? Todista että miittiin osallistuneet nuoret tekivät sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sotketaan ja säretään paikkoja kokoontumisissa, eikä osata edes alkeelisia käytöstapoja, jospa ne kullanmurujen isät ja äidit kävisivät siivoamassa ja korjaamassa paikat.

        Niin muutaman radikaalin takia leimataan koko porukka??? Mieti vähän ennenkuin kirjoitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin muutaman radikaalin takia leimataan koko porukka??? Mieti vähän ennenkuin kirjoitat

        Niinhän se aina leimataan. esim. prosenttijengiläisten ansiosta kaikki motoristit leimataan pahoiksi. Näin se on mennyt aina ja tulee menemään jatkossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on säretty paikkoja? Todista että miittiin osallistuneet nuoret tekivät sen

        Jos en aivan väärin ole nähnyt, niin lahtösuoralla noita miittiä isompia ja pienenpiä, on pidetty jo toista vuotta.

        TULOS: ei ole pystyssä kun tuomari torni, kakki muut ympäriltä hajotettu, tosin nyt vissiin moottorikerhon toimesta purettu loputkin ja paikat puhdistettu roskista.

        VEIKKAUS: ennen tai viimeistään syksyllä jokun miitin jälkeen ei ole pystyssä toi viimeinenkään rakennus ja paikka on roskattu ja se siitä. Varmaan olisi hyväksi joku yksilö vaikka sitoa patteriputkeen kiinni kotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos en aivan väärin ole nähnyt, niin lahtösuoralla noita miittiä isompia ja pienenpiä, on pidetty jo toista vuotta.

        TULOS: ei ole pystyssä kun tuomari torni, kakki muut ympäriltä hajotettu, tosin nyt vissiin moottorikerhon toimesta purettu loputkin ja paikat puhdistettu roskista.

        VEIKKAUS: ennen tai viimeistään syksyllä jokun miitin jälkeen ei ole pystyssä toi viimeinenkään rakennus ja paikka on roskattu ja se siitä. Varmaan olisi hyväksi joku yksilö vaikka sitoa patteriputkeen kiinni kotia.

        Ne oli hajotettu jo ennen miittiä, valheita ei pidä levittää,eikä mustamaalata miittiin osallistuneita nuoria


    • Anonyymi

      Oliks toi homo miitti viime vkl?

      • Anonyymi

        Ei koskenut sinua transsu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskenut sinua transsu

        Onks toi vähä niin ku gay pride?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks toi vähä niin ku gay pride?

        ei homoista puhuta noi


    • Anonyymi

      Hyvä että kokoonnutaan. Omassa nuoruudessani kokoontuminen oli joka pe-la ilta Mikkelin torilla. Siellä oli aina koko kaupungin nuoriso eikä poliisia kiinnostanut/tarvittu juuri koskaan.
      Niin kauan menee hyvin kun ette koske huumeisiin, siinä menee sitten koko loppu elämä vituiks.

      • Anonyymi

        Tuo on totta


    • Anonyymi

      SAATANAN MOPOHULGAANIT. VASTAPALLOON KOKO PORUKKAA NIIN LOPPUU SE PÄRINÄ!

      • Anonyymi

        Kannattaa mennä kokeilee :) voi tulla nenä kipeäksi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Harrastus muiden joukossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastus muiden joukossa...

        Ainahan joka ikäluokassa ja vuosikymmenellä on idiootteja ollut, mutta tällä hetkellä tuntuu olevan nuorisossa enenevässä määrin, Mistähän johtunee?


      • Anonyymi

        Mikä hölmöily??? Nuoret kokoontuu ja sekö on hölmöilyä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hölmöily??? Nuoret kokoontuu ja sekö on hölmöilyä???

        On se jos ei osata ottaa ympäristöä huomioon ja sen asukkaita, vaan ylimielisesti jatketaan häiriköintiä, ei se ole fiksua kokoontumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hölmöily??? Nuoret kokoontuu ja sekö on hölmöilyä???

        No jos tot touhuu kattoo ni hullun tuurilla olette selvinneet et ei pahempaa ole sattunut.
        Ajetaa ku reikäpäät.Autot,mopot ja kävelijät samassa sumpussa.
        Ja toi urpo mikä ajotiellä poltti kumia kun auto ajoi ohi niin olisi voinut saada hyvän laskun ku muutama muru asfalttia ois naarmuttanu autoa.


    • Anonyymi

      Kyllähän tässäkin asiassa katse kääntyy vanhempien suuntaan. Näiden vesipäiden vanhemmat ovat jo sitä sukupolvea jotka on nenä kiinni puhelimessa koko ajan, eikä ole mielenkiintoa kasvattaa eikä vahtia jälkikasvun tekemisiä.

      • Anonyymi

        Kyllä, kotoa se kaikki lähtee, vaikka kliseiseltä kuulostaakin. Mutta kun se vaan pitää paikkansa. Jos lapselle ei aseteta kotona mitään rajoja, hän etsii niitä muualta ja jälki ei ole aina kaunista.


    • Anonyymi

      Ketterä peliin joukko kokoontui ulko screenille aikuisia,jotka kiertivät korona sääntöjä,vastuutonta toimintaa eikö kukaan paheksu sitä,soittiko kukaan poliiseja sinne häiritsevästä käytöksestä?? Meteli oli kova!!
      On se helvetin helppo syyttää nyoria aina kaikesta ja heidän vanhempiaan, ootte vaan aika mulkkuja ketkä kriminalisoitte nuorten toimintaa, menkää hoitoon

      • Anonyymi

        Meteli oli kova? No ei se mopon huudatusta voita sentään 😄


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe