Kuinka ison osan vuorokaudesta teidät lapinkoirat ovat ulkona?
Sosiaalisiahan lapinkoirat on. Silloin kun Piki saa kulkea sisälle/ulos mielensä mukaan, niin oon huomannut, että se piipahtaa sisällä ainakin 10 kertaa päivässä ( ja aina kun se näkee ikkunasta, että jääkaapin ovi aukeaa, sen pitää päästä kerjuulle 😂).
Meillä on aidattu piha ja Piki viihtyy siellä hyvin, paitsi jos sataa vettä. Piki on yöt ja työpäivät sisällä. Olenkin pohtinut ulkotarhan ja kopin laittamista, sillä Piki varmaan mielellään tarkkailisi sieltä naapurustoa työpäivien aikana. Huolettaa vain, jos Piki bongaa jäniksiä tai oravia ja räkyttää niin, että naapurusto hermostuu.
Millaisia kokemuksia teillä on ulkotarhoista ja tottuuko aikuinen koira nopeasti ulkotarhassa oloon?
Ulkona viihtyvä rotu?
Anonyymi
1
596
Vastaukset
- Anonyymi
Suomenlapinkoira on sosiaalinen, joten en ainakaan itse pitäisi koiraa ”jatkuvasti” ulkotarhassa. Kyllä se koira kaipaa ihmisen seuraa. Meil on kyllä tarha, mutta ei edes koppia, koska koira oleilee tarhassa loppujen lopuksi aika vähän, enemmän se viihtyy sohvalla ihmisen kyljessä 🙂.
Tiedän kyl, et jotkut pitää koiriaan jatkuvasti ulkona, jopa pieniä pentuja. Mä en kyl pidä tuollaisesta 🤔
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776