Pelottavaa vai vaan niin tuntematonta?

Anonyymi

Olen aina tiennyt etten ole ”normaali”. Minulla on ennetuntemuksia ja unia. Haivaitsen ympäristön energiat ja muutokset siinä herkästi. Olen psykoosin aikana nähnyt kuolleita ihmisiä sairaalassa, kävelemässä samaa reittiä edes takaisin. Osa kulkee hissillä ylös ja sitten taas hetken kuluttua alas. He näyttivät olleen hämmentyneitä, että mihin pitäisi mennä.

Nyt viime aikoina olen kokenut kuolleiden näkemisen unissa erityisen useasti. En tunne näitä kuolleita, joita tulee vastaan. Tai joskus on tullut tuttujakin, juuri kuolleita ilmoittamaan poismenostaan. Sitten saatan heitä minne he sitten menevätkään.

Noin viikko sitten koin pelottavan kokemuksen nukkuessani, kun eteeni juoksi jo tummanliilaksi ja mustaksi mennyt mies, jolla toinen silmä oli valkoinen/himmentynyt kokonaan. Toista silmää en katsonut, kun kiinnitin huomiota siihen toiseen. Hän juoksi erikoisesti hyppien, kömpelösti ja hitaasti kauppakeskuksen rullaportaissa minua kohti, selvästi kauhuissaan itsekin. Aluksi pelkäsin, mutta päätin asettua pelon yläpuolelle ja lähestyin häntä ja ojensin käteni hänelle, sillä hänen liikkumisensa oli vaikean näköistä. Hän tarttui minua kiinni, ei mitenkään kovasti vaan tunnustellen sydäntäni? Sitten heräsin.

Viime yö oli jälleen aika järkyttävä, sillä näin kahlittuja sieluja (ei ihmiskehossaan), jonossa marssimassa jonnekkin. Osa sieluista oli harmaita, osa oli jonkun muun värisiä ja osa oli tulessa. Siis sielu paloi hiilenmustana ja laavan oranssin värisenä sisältä. Kun tämä joukko marssi ohitseni tunsin kuuman lämmön lähelläni, kun tällainen palava sielu oli kohdallani. Tapahtumapaikkana oli metsä.

0

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
        Ikävä
        93
        1476
      2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
        Kotimaiset julkkisjuorut
        84
        1151
      3. Koska muru nähdään

Kaksin?
        Ikävä
        47
        881
      4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
        Ikävä
        95
        845
      5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
        Ikävä
        67
        826
      6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
        Sinkut
        164
        783
      7. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
        Maailman menoa
        83
        711
      8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
        Ikävä
        20
        709
      9. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
        Ikävä
        53