Mitä maksaa 95E tallinnassa

Kauko

Niin eli mitäs tänäpäivänä maksaa bensa Tallinnassa?

9

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bensakolli

      0,72 €

    • Käyn usein

      Moi!

      Sunnuntaina oli Statoililla 12 eek (ultima 12,75)
      ja Nesteella 11,75.

      • Jerkku

        On siis 95 ja sitten joskus näkee 95 formulaa(muistaakseni).Toinen 95 on kuitenkin vähn kalliimpaa,mitähän eroo niillä mahtaa olla?Saattaa olla siis tota ultimaa.


      • Käyn usein
        Jerkku kirjoitti:

        On siis 95 ja sitten joskus näkee 95 formulaa(muistaakseni).Toinen 95 on kuitenkin vähn kalliimpaa,mitähän eroo niillä mahtaa olla?Saattaa olla siis tota ultimaa.

        Niissä on hiukan eri lisäaineita. Tuo Formula oli Shellin, sitä ei enää myydä. Käsitykseni on se että tuo Ultima Statoililla on puhtaampi, eli se samanlainen kuin mitä Suomessa on ainoastaan myynnissä.

        Virossa Neste myy samaa bensaa kuin Suomessakin.


      • poroporoporo
        Käyn usein kirjoitti:

        Niissä on hiukan eri lisäaineita. Tuo Formula oli Shellin, sitä ei enää myydä. Käsitykseni on se että tuo Ultima Statoililla on puhtaampi, eli se samanlainen kuin mitä Suomessa on ainoastaan myynnissä.

        Virossa Neste myy samaa bensaa kuin Suomessakin.

        Eesti Neste bensalla ei kannata mennä Suomessa katsastukseen ei mene pakokaasutestistä läpi nousee co arvo yli 120.

        Niin kävi minulle enkä sen jälkeen ole Eesti Neste tankilta tankannut se ei ole Porvoon Bensaa vaan Latviassa jalostettua ja rikkipitoista.

        Statoil on puhtaampaa sen pitäisi olla Norski bensaa ainakin Ultima 95.


      • Käynnyt
        poroporoporo kirjoitti:

        Eesti Neste bensalla ei kannata mennä Suomessa katsastukseen ei mene pakokaasutestistä läpi nousee co arvo yli 120.

        Niin kävi minulle enkä sen jälkeen ole Eesti Neste tankilta tankannut se ei ole Porvoon Bensaa vaan Latviassa jalostettua ja rikkipitoista.

        Statoil on puhtaampaa sen pitäisi olla Norski bensaa ainakin Ultima 95.

        Olen tankannut tuolla lähes kaikilta asemilta ja aina on mennyt leimasta läpi kirkkaasti,päästöt 10% sallituista.

        Neste,Olerex,Statoil,Shell,Uno,Lukoil ja Shelliä tuolta ei enään löydy kuin vasta Puolassa.


      • Käyn usein
        poroporoporo kirjoitti:

        Eesti Neste bensalla ei kannata mennä Suomessa katsastukseen ei mene pakokaasutestistä läpi nousee co arvo yli 120.

        Niin kävi minulle enkä sen jälkeen ole Eesti Neste tankilta tankannut se ei ole Porvoon Bensaa vaan Latviassa jalostettua ja rikkipitoista.

        Statoil on puhtaampaa sen pitäisi olla Norski bensaa ainakin Ultima 95.

        Ero Suomessa myytävään ja Virossa myytävään on kuulemma rikki, jota bensa suomessa ei sisällä, mutta virossa kuulemma sisältää. Autot on kyllä katsastuksen läpäisseet iloisesti.


      • poroporoporo kirjoitti:

        Eesti Neste bensalla ei kannata mennä Suomessa katsastukseen ei mene pakokaasutestistä läpi nousee co arvo yli 120.

        Niin kävi minulle enkä sen jälkeen ole Eesti Neste tankilta tankannut se ei ole Porvoon Bensaa vaan Latviassa jalostettua ja rikkipitoista.

        Statoil on puhtaampaa sen pitäisi olla Norski bensaa ainakin Ultima 95.

        on kohdallaan, täällä samat rajat kuin suomessa. mulla üx suomenkilpinen lada, käyn täällä ennakkotarkastuksessa, et suomes ei tarvi "arastella" konttorille menoa.


    • käy kattoo

      Moi, käy kattoo www.polttoaine.net siellä aika hyvin hintoja ilmoitettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      202
      1622
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1100
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      802
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      576
    Aihe