Riittääkö, että vaihtaa vaan kerran vuodessa.
Vallox suodattimien vaihtoväli.
5
217
Vastaukset
- Anonyymi
Ei riitä.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Vaihtovälin voi päätellä helposti itse katsomalla 2 kk koneessa olleita suodattimia.!
Talvella voivat olla vielä ihan valkoisia, mutta keväällä ja kesällä yleensä jo ihan mustia ja tulopuolella karkeasuodattimien päällä voi olla "hyönteisten hautausmaa". Sitten päätät ihan itse haluatko itse perheinesi hengittää noiden läpi tullutta ilmaa.
Karkeasuodattimet kannattaa vaihtaa ympäristöstä ja vuodenajasta riippuen 2-4 kk välein, hienosuodattimelle riittää imurointi ja vaihto vain joka toisella kerralla (4-6kk). - Anonyymi
Kyllä sitä joka paikassa toitotetaan, että hyvä ne suodattimet on vaihtaa 2 kertaa vuodessa, niin kuin näköjään täälläkin: https://karelianstore.fi/tuote/ilmanvaihto/suodattimet/iv-suodattimet/vallox/vallox-145-suodatinpaketti
Suodattimien hinta tulee helposti takaisin sähkölaskussa. - Anonyymi
Vaihdan omissa kiinteistöissäni vähintään 2 kertaa vuodessa. Lisäksi vaihdan heti, jos joku vuokralainben valittaa huonosta ilmanlaadusta.
Vaihtoväliin vaikuttaa oleellisesti kiintiestön sijainti. Moottoritien vaikutusalueella (alle 2 km) vaihtoväli on huomattavasti tiheämpi kuin maaseudulla. Maaseudulla koneeseen tulee etupäässä siitepölyä ja itikoita, mahdollisesti jonkun verran nokea puulämmitksestä Kaupunkialueella on taas sitten paljon muita saastelähteitä.
Mitään universaalisti oikeaa vaihtoväliä' ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2416746Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664154Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371379Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061