Riittääkö, että vaihtaa vaan kerran vuodessa.
Vallox suodattimien vaihtoväli.
5
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ei riitä.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Vaihtovälin voi päätellä helposti itse katsomalla 2 kk koneessa olleita suodattimia.!
Talvella voivat olla vielä ihan valkoisia, mutta keväällä ja kesällä yleensä jo ihan mustia ja tulopuolella karkeasuodattimien päällä voi olla "hyönteisten hautausmaa". Sitten päätät ihan itse haluatko itse perheinesi hengittää noiden läpi tullutta ilmaa.
Karkeasuodattimet kannattaa vaihtaa ympäristöstä ja vuodenajasta riippuen 2-4 kk välein, hienosuodattimelle riittää imurointi ja vaihto vain joka toisella kerralla (4-6kk). - Anonyymi
Kyllä sitä joka paikassa toitotetaan, että hyvä ne suodattimet on vaihtaa 2 kertaa vuodessa, niin kuin näköjään täälläkin: https://karelianstore.fi/tuote/ilmanvaihto/suodattimet/iv-suodattimet/vallox/vallox-145-suodatinpaketti
Suodattimien hinta tulee helposti takaisin sähkölaskussa. - Anonyymi
Vaihdan omissa kiinteistöissäni vähintään 2 kertaa vuodessa. Lisäksi vaihdan heti, jos joku vuokralainben valittaa huonosta ilmanlaadusta.
Vaihtoväliin vaikuttaa oleellisesti kiintiestön sijainti. Moottoritien vaikutusalueella (alle 2 km) vaihtoväli on huomattavasti tiheämpi kuin maaseudulla. Maaseudulla koneeseen tulee etupäässä siitepölyä ja itikoita, mahdollisesti jonkun verran nokea puulämmitksestä Kaupunkialueella on taas sitten paljon muita saastelähteitä.
Mitään universaalisti oikeaa vaihtoväliä' ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372411
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362386- 951721
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861271Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51175Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2691010- 52976
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36737- 27710