Voiko joku kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi että miten Suomeen pääsee kesällä?
Onhan noita raja yms sivuja, mutta on niin mahdottomasti juttuja, että menee ihan sekaisin.
Pitäis käydä Suomessa kesällä, tulee olemaan rokotukset kunnossa ja oon kaksoiskansalaisuus.
Kovasti puhetta miten Suomeen kesällä
4
114
Vastaukset 4
- Anonyymi
Tässä menee vähän jokainen sekaisin, koska ne ohjeet ovat muuttuneet moneen kertaan. Lisäksi on erilaisia ohjeita erilaisiin tilanteisiin.
Suomeen sun pitäisi kaksoiskansalaisena päästä ihan helposti. Rokotukset on hyvä juttu ja niistä kannattaa pitää todistus tallessa sekä matkalla mukana. Ennen matkaa saatat joutua tekemään korona-testin ja esittämään negatiivisen tuloksen joko laivaan pyrkiessä tai maarajalla. Suomen puolella saattavat käskeä uuteen korona-testiin. Suomen puolella saattaa olla muutaman päivän karanteenipakko tai jopa pidempi ellet pysty todistamaan negatiivista riittävän tuoretta korona-testitulosta. Kasvomaskeja kannattaa varata mukaan, koska niitä vaaditaan joissain paikoissa (esim. julkisissa liikennevälineissä on vaadittu ja laivalla saattaa olla maskipakko).
Tuossa on jotain neuvoja, mutta saattaa olla, etteivät nuokaan osu oikeaan. Ainakaan täysin. Yritä jaksaa lukea ne ohjeet rajavartioston sivulta... - Anonyymi
Kyllä sinun vaan itse täytyy mennä katsomaan sieltä raja.fi sivustolta mikä suositus milloinkin on voimassa. Sivustoa ja määräyksiä on päivitetty tänään ja se mitä tällä kertaa sivustolla ilmoitetaan on voimassa kesäkuun 15 päivään saakka tänä vuonna.
Valtioneuvoston sivustolla ilmoitetaan esim Ruotsista Suomeen matkustaville että 15/6 saakka on maahantuloon rajoituksia ja sallitaan välttämätön työmatka tai muu välttämätön liikenne.- Anonyymi
Sehän tässä just on pelkona, ettei Suomeen pääse ollenkaan ellei ole välttämätön työmatka tai muu välttämätön liikenne kyseessä :-(
- Anonyymi
Kivahan siellä olis käydä kuuntelemassa honkieni huminaa ennenkun mun lähtöni lyö.-Ettei käy kuin Moosekselle , saa katella luvattua maata rajan toiselta puolelta :(
Per-kel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821182
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455