Noin viikko sitten otin käyttöön Android tabletin. Asensin siihen G Playsta Outlook sähköpostiohjelman ja toin yhteystietoni siihen. Tänään sain veljeni nimissä lähetetyn sähköpostin:
"Kirjoitan täältä Saksassa, missä olen tällä hetkellä jumissa, koska puhelimeni ja lompakkoni varastettiin puolituttuni autosta.
Lompakossa olivat kaikki rahani, pankkikortit, ja muutkin tärkeät jutut. Pystyisitkö mitenkään lainaamaan pikaisesti 2300 e että saan hotellilaskun maksettua ja pääsen takaisin kotiin? Mikä tahansa pienempikin summa auttaa paljon, ja maksan takaisin heti kun palaan. Tarvitsen pikaista apua ja kaikki mahdollinen apu sinulta olisi hyvin tervetullutta. "
Tiedän ettei hän ole missään Saksassa. Epäilen, että Androidista on päässyt vuotamaan sähköpostiosoitteeni ja yhteystietoni ja joku nyt yrittää huijata minua. Windows-ympäristössä ei ole koskaan tällaista tapahtunut. Olisko syytä vaihtaa sähköpostiosoita?
Huolissaanko olla pitää?
Anonyymi
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Syytä olisi heittää SER -lavalle moiset vakoiluvehkeet!
- Anonyymi
Normaali huijausviesti. Näitä tulee vuosittain..
- Anonyymi
NO , mihin lähetän fyrkat ?????
- Anonyymi
Eikö siinä ollut tilinumeroa muka lainkaan.....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620