Voi noita muskelimiehiä, jotka ovat sonnistautuneet menneinä aikoina niin suosituihin pystyraita-sali-housuihin ja vyölaukkuihin! Kuka haluaisi ysärin takaisin?!? https://www.suomi24.fi/viihde/oho-iina-kuustonen-bikinifitness-treeneissa-mikko-isalta-viiltava-kuitti-isoista-muskeli-miehista?s24
Oho! Iina Kuustonen bikinifitness-treeneissä - Mikko-isältä viiltävä kuitti isoista muskeli-miehistä

12
3878
Vastaukset
- Anonyymi
Tuleekohan elokuvaan mitään mainintaa Tampereen guttiskenestä?
- Anonyymi
Iinan pepusta/lantiosta ei saa millään treenillä hyvännäköistä.
- Anonyymi
Oletpa kranttu, jos nainen henkittää (itse) ja pukkaa lämmintä paskaa niin mulle kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa kranttu, jos nainen henkittää (itse) ja pukkaa lämmintä paskaa niin mulle kelpaa.
Totta turiset.😂
- Anonyymi
Sori vaan, mutta kylläpä iina on oikeasti viehättävä nainen, itse ainakin tykkäisin hänestä :)
- Anonyymi
isä on hirvitys,niin on tytärkin.
- Anonyymi
Tuon voin kuitata, tosin isä on hirvitys, mutta kaksi kaunista tytärtä.. ihan kuin samasta puusta tehtyjä :)
- Anonyymi
Koen aika suurta myötähäpeää näiden pullistelijoiden puolesta.😄💪
- Anonyymi
Tosi oho. Hyvä että näin tämänkin kuvan Iinasta ja ”muskelimiehistä”. Näkemättä olisin tärissyt unettomana seuraavan yön ja elämälläni ei olisi enää ollut merkitystä.
- Anonyymi
Ei tuu ikävä ysäriä....
- Anonyymi
Ysäri oli synkkää aikaa, paha lama ja tympeetä meininkiä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4416397Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1363721Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?982468Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251939Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1121293Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741253- 631075
- 621058
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76970- 44963