Oho! Iina Kuustonen bikinifitness-treeneissä - Mikko-isältä viiltävä kuitti isoista muskeli-miehistä

Voi noita muskelimiehiä, jotka ovat sonnistautuneet menneinä aikoina niin suosituihin pystyraita-sali-housuihin ja vyölaukkuihin! Kuka haluaisi ysärin takaisin?!? https://www.suomi24.fi/viihde/oho-iina-kuustonen-bikinifitness-treeneissa-mikko-isalta-viiltava-kuitti-isoista-muskeli-miehista?s24

12

3751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuleekohan elokuvaan mitään mainintaa Tampereen guttiskenestä?

    • Anonyymi

      Iinan pepusta/lantiosta ei saa millään treenillä hyvännäköistä.

      • Anonyymi

        Oletpa kranttu, jos nainen henkittää (itse) ja pukkaa lämmintä paskaa niin mulle kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa kranttu, jos nainen henkittää (itse) ja pukkaa lämmintä paskaa niin mulle kelpaa.

        Totta turiset.😂


      • Anonyymi

        Sori vaan, mutta kylläpä iina on oikeasti viehättävä nainen, itse ainakin tykkäisin hänestä :)


    • Anonyymi

      isä on hirvitys,niin on tytärkin.

      • Anonyymi

        Tuon voin kuitata, tosin isä on hirvitys, mutta kaksi kaunista tytärtä.. ihan kuin samasta puusta tehtyjä :)


    • Anonyymi

      Koen aika suurta myötähäpeää näiden pullistelijoiden puolesta.😄💪

    • Anonyymi

      Tosi oho. Hyvä että näin tämänkin kuvan Iinasta ja ”muskelimiehistä”. Näkemättä olisin tärissyt unettomana seuraavan yön ja elämälläni ei olisi enää ollut merkitystä.

    • Anonyymi

      Ei tuu ikävä ysäriä....

      • Anonyymi

        Ysäri oli synkkää aikaa, paha lama ja tympeetä meininkiä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe