Minkä ikäisenä saitte panon peppuun eka kerrran. Haen nyt niitä joiden eka kerta olisi jotain 55 . Olen itse eläkeputkessa oleva mies ja uusien harrastusten puitteissa on avautunut mahdollisuuksia uusiin kokemuksiin.
Olisi kiva tietää toiko ikä mitään arvaamattomia juttuja esiin.
Ekakerta +55
18
5695
Vastaukset
En ole virlä daanut, mutta kiinnostais.
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Katos hönö taas on kommentoinut ihan itseään.Piere ikeniis urpo.Siultahan hönöltä se varmaan tuokin onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
väärä sivu pyllistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
"Mykkäpoika" toistaa saama skeidaa,mistä se on tullutkin.
- Anonyymi
60ukm tekisi mieli kokeilla miltä tuntuisi saada peppuun ja ottaa suuhun kullia, mieluiten nuoremmalta 20-30v kollilta Uudeltamaalta vaikka autossa salaa ;)
- Anonyymi
Painu vanhainkotiin fossiili
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas se pieni tuppikulli siellä häiriköi kun ei saa mitään keltään.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas se pieni tuppikulli siellä häiriköi kun ei saa mitään keltään.......
On ihme tyyppi haukkuu muita fossiiliksi,eikä itse pysty muuhun kun toistaa samaa kommenttii.Niin kukahan se hönö fossiili oikein on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhkamuna ottaako päähän kun et muuhun pysty kun samaa kommenttiis toistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
väärällä sivulla oot ei oo pakko lähettää paskaa tänne sekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihme tyyppi haukkuu muita fossiiliksi,eikä itse pysty muuhun kun toistaa samaa kommenttii.Niin kukahan se hönö fossiili oikein on.
näin se on oma ei toimi mutta ei uskalla antaa vaikka mieli tekis sanontahan on mitä vanhempi puu sen kovempi oksa
- Anonyymi
Olin 52 v kun sain ensimmäisen kerran peppuun. Upea kokemus. Partneri oli 62 vuotias naapurin mies.
- Anonyymi
mahtoi olla mahtavaa montako kertaa
- Anonyymi
Hei olin kans jo 55v olin avios erosin ja sit sain peppuun ekan kerran olin kyllä
imenyt imettänyt mutta tämä oli aivan ihanaa parasta seksiä ja jäin heti koukkuun
ja kun vielä aloin kunnolla tyttöilee ihanaa ja kannattaa harrastaa!!!!
t.transmummo- Anonyymi
myös nuoret jotka haluu mut ei saa naista heille annan mielelläni peppua vaikka useempikin
- Anonyymi
olen ukm mutta aina kun joku haluu olen valmis antamaan pesun jälkeen yleensä uima-rannoilla oon peppuni putsattuna ei tiiä mitä saa
- Anonyymi
50v otin vastaan jokaisen joka halus ihanaa
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918