Venymäarvet/raskausarvet

Anonyymi

Olen 15-vuotias tyttö ja minulla on rinnoissani isoja violetteja venymäarpia. Miten pääsisin näistä nopeasti ja helposti eroon ilman että täytyy kertoa vanhemmille

2

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs ihmettä sä horiset hahhahah. Raskausarvet ovat luonnollista luonnollisempikin juttu. Todennäköisesti melkeimpä jokaikisellä ihmisellä on niitä. 14 vuotias henkilö olen ja aiheesta tiedän aika paljon itselläni on reisissä ja rinnoissa. Ihmettelen vain miksipä niistä haluat eroon? Ne ovat kauniita niin monen mielestä eikä niitä missään tapauksessa pitäisi hävetä. Toivon ettet ala niitä poistamaan vaikka oma kroppasihan se onkin. Raskausarvet ovat aitoutta ja täysin normaaleja, rakasta itseäsi sellaisena kuin olet!

• Anonyymi

Monesko lapsi vai oletko vaan syönyt liikaa? Muuta terveyshaittaa enemmän ylipainosta kuin arvet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      130
      2748
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2207
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      25
      1773
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1548
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1308
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      72
      1260
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1075
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      999
    10. 129
      942
    Aihe