Asuntosäätiön kohde Tapiolassa Tuuliniitty 11

Anonyymi

Onko kukaan hakenut asuntoa tästä kohteesta? Tarjousten perusteella jälleen paljon pieniä numeroita liikkeellä vaikka vastikkeet aika korkeat.

9

4225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohteessa 10 kolmiota jaossa ja 4 neliötä. Jonossa sijoitukset 9-14 - jännä nähdä miten käy.

• Anonyymi

Haettu on kaksioita mutta taitaa toiveeksi jäädä.

• Anonyymi

Saako udella, millä järjestysnumerolla olette hakeneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako udella, millä järjestysnumerolla olette hakeneet?

Hain alle 100.000 numerolla - jännä nähdä mihin riittää. Olisi kiva tietää kuinka paljon tässä kohteessa tosiaan hakijat ovat ruksanneet kaiken kokoiset huoneistot "varmuuden vuoksi" täytyy varmaan soittaa ja kysyä ennen tarjousten hyväksymistä että paljonko on erikokoisiin huoneistoihin samoja hakijoita, mutta tuskin sitä kertovat.

• Anonyymi

Asuntosäätiön uudiskohdehaussa on huomioitavaa, että huoneistoja voi hakea rajattomasti, kun muilla alan toimijoilla haku rajoitetaan viiteen huoneistoon ja nämä laitetaan vielä numerojärjestykseen. Tämä selittää osaltaan sen, että ensi vaiheessa kohtalaisen pienelläkään järjestysnumerolla ei olla jonon keulilla. Vastikkeet ovat kyllä korkeita, mutta kohde on poikkeuksellisen halutulla alueella ja itse rakennus, sen huoneistot sekä ympäristö palveluineen vähintäänkin kilpailukykyinen HASOn sinällään edullisiin kantakaupungin kohteisiin verrattuna.

• Anonyymi

Hain kolmiota 130xxx mutta taitaa jäädä haaveeksi kun sijoitus 29-32:(

• Anonyymi

Onko kukaan saanut vielä tarjouksia tästä kohteesta?

• Anonyymi

Haimme neljää eri kaksiota ja kenties miuluisimpaan näistä saimme tarjouksen eilen 15.6. Järjestysnumeromme oli hivenen yli 90t syyskuulta 2006.

• Anonyymi

Sain haluamani kaksion 70k numerolla. Olen tosi tyytyväinen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45572
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      43
      11343
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      221
      10961
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9775
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      88
      8602
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      276
      6650
    7. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      43
      2344
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      12
      2284
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      44
      2124
    10. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      2075
    Aihe