Milloin tuloksia alkaa tulla

Anonyymi

Olen hakenut Tampereelle ja Vaasaan maisteriohjelmiin. Milloinkahan niistä alkaa tippua tuloksia? Jos AMK tutkinto ei olisikaan kelvollinen, koskahan se näkyy opintopolussa? Eli tulevatko nämäkin tiedot vasta juhannuksen jälkeen..

212

11351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viime vuonna ainakin rupes tulemaa heinäkuussa vast☹️

      • Anonyymi

        Sitten pitää vaan malttaa. Eivät siis ilmeisesti tule ns todistusvalinnan aikataululla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pitää vaan malttaa. Eivät siis ilmeisesti tule ns todistusvalinnan aikataululla.

        Eivät tule yo-todistusvalintojen aikataululla, vaan samaan aikaan pääsykoevalintojen kanssa.


    • Anonyymi

      Juu ei tuu niiden mukaan, todistusvalintaa vaa yo

    • Anonyymi

      En tiedä mutta en jaksa oottaa enää ja viel yli kuukaus vissii pitäis viime vuoden keskustelujen perusteella

      • Anonyymi

        Siltä vaikuttaa. Hain myös yhteen kandiohjelmaan avoimen polun kautta, mutta eipä taida siitäkään ennen heinäkuuta kuulua. Se toki vasta viimeisin hakutoive.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä vaikuttaa. Hain myös yhteen kandiohjelmaan avoimen polun kautta, mutta eipä taida siitäkään ennen heinäkuuta kuulua. Se toki vasta viimeisin hakutoive.

        Viime vuonna pääsin avoimen väylän kautta ja sain tietää tuloksen ennen juhannusta, mutta en vielä sukulaisen yo-juhlissa.


    • Anonyymi

      Tympii kun näitä maisterihakujen tuloksia joutuu odottamaan ikuisuuden, vaikka hakijoita on paljon vähemmän kuin kandihakuihin, eikä ole pääsykokeitakaan arvioitavana.

      Työelämässä olevalle on hankalaa, kun tieto tulee kesälomakaudella ja pitäisi saada pomon kanssa sovittua järjestelyjä opiskelun aloittamiseksi yms. Etukäteen on turha alkaa vääntää kättä, jos ei pääsekään.

      • Anonyymi

        Totta, luulisi, että haluavat nämä pois alta ennen pääsykokeita. Mutta ei..


      • Anonyymi

        Etkö todellakaan tiennyt jo hakiessasi, milloin tieto valinnasta tai valitsematta jäämisestä tulee?

        Eivät valintatoimistot voi mitenkään ottaa huomioon kunkin erikoistilannetta, onko töissä tai vaikka ulkomailla tai sairaana tai muuta sellaista. Kaikki saavat tiedon tasavertaisesti samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö todellakaan tiennyt jo hakiessasi, milloin tieto valinnasta tai valitsematta jäämisestä tulee?

        Eivät valintatoimistot voi mitenkään ottaa huomioon kunkin erikoistilannetta, onko töissä tai vaikka ulkomailla tai sairaana tai muuta sellaista. Kaikki saavat tiedon tasavertaisesti samaan aikaan.

        Ei tässä ollut kyse siitä ettei tietäisi milloin tulokset tulevat...sanotaanhan joka paikassa selvästi että viimeistään 9.7.

        Ihmetyttää vaan miksi näitä maisterihakuja ei hoideta pois alta ennen pääsykoesumaa, koska näitä on määrällisesti paljon vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ollut kyse siitä ettei tietäisi milloin tulokset tulevat...sanotaanhan joka paikassa selvästi että viimeistään 9.7.

        Ihmetyttää vaan miksi näitä maisterihakuja ei hoideta pois alta ennen pääsykoesumaa, koska näitä on määrällisesti paljon vähemmän.

        Niin. Sitä minäkin ihmettelin silloin muutama vuosi sitten, kun hain maisteriohjelmaan. Muita hakijoita kyseiseen kohteeseen ei edes ollut ja minulla oli huippupaperit ja kaikki kunnossa. Mutta heinäkuuhun pantattiin kohtaloani.
        Toki tiesin, että kahta paikkaa hakemassa tuskin olisi kolmea hakijaa tai enemmän. Ja jos olisi ollut, parempia papereita ei oikein voinut olla kellään.
        Sain opiskelupaikan, toinen paikka jäi täyttämättä. Tämä varmaan on harvinaisempi tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Sitä minäkin ihmettelin silloin muutama vuosi sitten, kun hain maisteriohjelmaan. Muita hakijoita kyseiseen kohteeseen ei edes ollut ja minulla oli huippupaperit ja kaikki kunnossa. Mutta heinäkuuhun pantattiin kohtaloani.
        Toki tiesin, että kahta paikkaa hakemassa tuskin olisi kolmea hakijaa tai enemmän. Ja jos olisi ollut, parempia papereita ei oikein voinut olla kellään.
        Sain opiskelupaikan, toinen paikka jäi täyttämättä. Tämä varmaan on harvinaisempi tapaus.

        Aina ei kaikkia paikkoja täytetä, vaikka hakijoita olisikin. Jopa hakukelpoisia, mutta jos katsovat, että haluavat vain hyvin tasokkaita opiskelijoita, jää paikkoja täyttämättä. Siltä ainakin tilastoiden perusterlka näyttäisi. Toki kohdallasi tuosta ei ilmeisesti ollut huolta, kun pohja oli niin vankka ja hyvä.


    • Anonyymi

      Onko kukaan kuullut mitään? Täällä ei ainakaan, Itä-Suomen yliopistosta odottelen maisterihaun tulosta.

    • Anonyymi

      Ei nää ikinä tuu vasta ku heinäkuussa

    • Anonyymi

      Eihän tässä ole enää kuukauttakaan tuloksiin!

      • Anonyymi

        Joo onneks ei oo enää kauaa! Ei malttais odottaa :)


    • Anonyymi

      Mä tulin hyväksytyksi Oulun yliopistoon jo toukokuun puolivälissä, mutta se oli vasta mun 4. hakuvaihtoehto. Kolme ekaa hakuvaihtoehtoa oli Tampereen yliopistosta, josta odotan vielä tuloksia.

      • Anonyymi

        Haitko maisterivalinnassa tai avoimen väylää, vaiko ihan todistusvalinnalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haitko maisterivalinnassa tai avoimen väylää, vaiko ihan todistusvalinnalla?

        Hain ihan maisterivalinnassa, jossa huomioitiin aiemmin suoritetun alemman korkeakoulututkinnon keskiarvo, sitten oli ennakkotehtäviä ja motivaatiokirje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hain ihan maisterivalinnassa, jossa huomioitiin aiemmin suoritetun alemman korkeakoulututkinnon keskiarvo, sitten oli ennakkotehtäviä ja motivaatiokirje.

        Kiva, että sait jo tuloksen. Mulla vastaava haku ilman ennakkotehtävää ja yhä odotellaan. Mutta kai se jo viikon kuluttua ratkeaa.


    • Anonyymi

      Joko tullut tuloksia yliopiston pääsykokeista?!

    • Anonyymi

      Vaasa maisterihaku, tulos ilmestynyt tänään opintopolkuun. Ei erillistä ilmoitusta sähköpostiin.

      • Anonyymi

        Mikä ala? Kauppikses ei viel ees lisätieto palkkii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ala? Kauppikses ei viel ees lisätieto palkkii

        Tekniikalta ainakin tuli tänään


      • Anonyymi

        Mullakin tuli, mun amk tutkinto ei ollut sopiva ko ohjelmaan (hallintotiede) . En ole yllättynyt, toki olen muuten johtamista paljon opiskellut, mutta ei auta. Odotetaan muiden hakujen tilannetta


    • Anonyymi

      Olen hakenut Treelle yhteiskuntatieteelliseen ja Vaasaan kauppatieteelliseen. Vielä ei ole mitään tietoa kummastakaan näkyvillä opintopolussa.

    • Anonyymi

      Ei oo mullekkaa viel yhestäkää paikasta tullu. Tulokset menee niin salee vikoille päiville

      • Anonyymi

        Niin siinä varmasti käy, että loppuun saakka saadaan odottaa.


    • Anonyymi

      Puoliso sai viime vuonna tänä päivänä eli 23.6 tietää päässeensä Tampereen yliopistoon maisteritutkintoon toisessa yhteishaussa. Hain samaiseen tutkintoon nyt itse, vielä ei ole näkynyt tuloksia mutta kovasti oon toivonut, että tulisi vielä tässä ennen juhannusta 😅

      • Anonyymi

        Mä hain myös viime vuonna ja silloin ekat tuloksen sain just tässä 23.-24.6. Nii oon toiveikkaasti ajatellu jos ennen jussia kerkeis jostain edes tulemaa tulokset


    • Anonyymi

      Tampereen KTM tietoja odotellaan täällä kuumeisesti. Viime vuoden keskustelujen perusteella tuloksia olisi tullut 25.-26.6 eli viikko juhannuksen jälkeen. Näinköhän käy tänä vuonnakin...

      Ei ole edes lisätietopalkkia vielä näkyvissä ja epäilen että huomenna ei varmaan ole kauheasti väkeä töissä näpyttelemässä tuloksia.

    • Anonyymi

      UEFstä tullut tulokset itselle viikko sitten. (Varasija)

      • Anonyymi

        Mikä linja? Minulle ei oo tullut..


    • Anonyymi

      ”Opiskelijavalinta kesken”. Argh, odottavan aika on niiiiin pitkä. Oon ihan varma etten pääse mihinkään, mut haluaisin silti jo tulokset.

      • Anonyymi

        Odottelu on todella piinaavaa. Itse sain paikan YAMKista jo, mutta se oli viimeinen vaihtoehto ja varasuunnitelma. Oikeasti haluaisin opiskella maisteriksi.


    • Anonyymi

      Onko kellekkään tullu vielä lisätieto palkkii/tuloksia?

      • Anonyymi

        Ei :( Alkaa jo tulla tuskanhiki tästä odottelusta.


    • Anonyymi

      Mulle ei vielä oo tullut Tampereen yliopistosta. :/ Millainen se lisätietopalkki on?

    • Anonyymi

      Siihen opiskelijavalinta kesken tekstin perään tulee lisätiedot teksti, josta sitte aukee tulokset

    • Anonyymi

      Tänään vipusessa näkyvien tulosten perusteella ovat ainakin Turun yliopiston osalta kaikki 3v. 2v. koulutusten tulokset tulleet, joten seuraavana on pakko olla vuorossa maisteriohjelmat!

      • Anonyymi

        Huom. Tämä koskee siis vain niitä koulutusohjelmia, jotka näkyvät tällä hetkellä Vipusessa! (eli kaikki tulokset kandiohjelmista eivät välttämättä ole tulleet)


    • Anonyymi

      Ei ees jännitä. Tiedän että hylky tulee.

      T. Kolmas hakukerta

      • Anonyymi

        En mäkään pääse, tiedän kyllä, pääsis jo piinasta!


      • Anonyymi

        Olen aiva varma, että hylky tulee...sitä enemmän ottaa päähän odottaa viimeisiin päiviin asti tuloksia.


      • Anonyymi

        Vähän sama tilanne. Hakijoita oli rutkasti, paikkoja vähän ja tuolla suositaan niitä, joilla vaan alempi korkeakoulututkinto, mulla on jo YAMK. Toki tuo maisteri olisi just mun työhön liittyvää, toisin kuin YAMK.


    • Anonyymi

      Uef opo-maisterihakuun ilmestynyt lisätietoa palkki muttei vielä tuloksia.

    • Anonyymi

      Mulla ei näy edes tota lisätietopalkkia (5 eri yliopistoa, 6 hakukohdetta).

      • Anonyymi

        Se tulee sitten jokaiseen erikseen..


    • Anonyymi

      Tää on kyllä oikeasti hanurista, viime vuonna tulosten piti tulla vasta 15.7 mennessä ja silti tuloksia oli tullut jo tähän mennessä jopa Tampereen kauppatieteistä.

      Nyt tulosten pitäisi tulla 9.7 ja on ihan liian hiljaista joka puolella. Meinaavatkohan oikeasti pantata sinne 9.7 asti...prkele.

    • Anonyymi

      Saattaa riippua paljonkin nahkakenkiesi kiiloitusasteesta tuokin asia, eli monenko henkilön naama nahkapinnastasi heijastuu?

      • Anonyymi

        ???


    • Anonyymi

      Tänään tullut Jyväskylän yliopiston tietojärjestelmätieteen maisterin tulokset! Itse pääsin sisään kauppatieteellisen tutkinnon suorittaneiden jonosta, tradenomin paperit pohjalla.

      • Anonyymi

        Onnea!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea!!!

        Onnea! Täällä tuleva luokkakaveri 😬 pääsin tietojenkäsittelyn opintojen perusteella valittavien jonosta. Mä oon vähän erikoisempi yhdistelmä, sillä mulla on sairaanhoitaja amk ja tradenomi yamk paperit. Elokuussa nähdään 👍


      • Anonyymi

        Onnea, täällä myös mahdollinen dumppilainen! Ylempiä toiveita odotuttaa vielä.


    • Anonyymi

      Luin viime vuoden vastaavaa ketjua ja kyllä sillonkin tuloksia on tullu vasta 7.-8.7. Et ehkä tässä joudutaan odottelemaan vielä tovi…

      • Anonyymi

        Viime vuonna takaraja oli15.7, joten jos samalla logiikalla menee niin pitäisi kyllä loppuviikosta alkaa tippumaan jo tietoja


    • Anonyymi

      Ap täällä kertoo, että maisterihaku on yhä kesken. Mutta jos / kun se ei tärppää, niin tänään Lapin yliopisto hallintotiede avoimen väylä, hyväksytty. Se oli siis se viimeinen hakutoive, mutta siellä saa suorittaa opintoja eteenpäin, toivottavasti etänä. Ilman avoimen maksuja ja vaikka maisteriksi saakka.

      • Anonyymi

        Harmi etten jo maisteritutkinnon suorittaneena voi hakea avoimen väylän kautta. Olis helppo päästä sisään.


      • Anonyymi

        Niin ja onnea tuosta! :) Hyvä että sulla on ainakin joku vaihtoehto 👍🏻 Toivottavasti kuitenkin tärppää maisteriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi etten jo maisteritutkinnon suorittaneena voi hakea avoimen väylän kautta. Olis helppo päästä sisään.

        Kyllä mun käsityksen mukaan avoimen väylän kautta voi silti hakea, vaikka olisikin jo maisterin paperit. Joissain hakukohteissa se on rajattu ulkopuolelle, mutta ei läheskään kaikissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun käsityksen mukaan avoimen väylän kautta voi silti hakea, vaikka olisikin jo maisterin paperit. Joissain hakukohteissa se on rajattu ulkopuolelle, mutta ei läheskään kaikissa

        Jos on jo tutkinto, ohjataan hakemaan suoraan maisteriopintoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on jo tutkinto, ohjataan hakemaan suoraan maisteriopintoihin.

        Niin, jos se on samalta alalta. Mutta ei muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos se on samalta alalta. Mutta ei muuten.

        Kyllä vaikka on eri alaa. Vaatimuksena on vaan perus- ja aineopinnot alalta jonne hakee. Mulla ei ainakaan ollut edes mahdollisuutta hakea avoimen väylän kautta mihinkään. Tää avoimen väylä on ensisijaisesti niille, joilla ei ole korkeakouluopintoja alla tai suoraa hakukelpoisuutta (esim. joku vanha tutkinto tai amis jne.).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun käsityksen mukaan avoimen väylän kautta voi silti hakea, vaikka olisikin jo maisterin paperit. Joissain hakukohteissa se on rajattu ulkopuolelle, mutta ei läheskään kaikissa

        ”Avoimessa yliopistossa et voi suorittaa kokonaista kandidaatin tai maisterin tutkintoa, mutta opintojen perusteella voi hakea tutkinto-opiskelijaksi avoimen väylän kautta.”

        Ainakaan Jyväskylän yliopistossa ei avoimen väylän kautta saa tutkintoa. Opiskeluoikeuttakaam ei kandiin tai maisteriin saa sitä kautta automaattisesti.


      • Anonyymi

        Minä katselin kanssa tuota avoimen väylän vaihtoehtoa, mutta hakukelpoisuudesta sanotaan yliopiston sivulla, että valituksi voi tulla vain hakija, jolla ei ole aiempaa korkeakoulututkintoa. Eli avoin väylä ei ole vaihtoehto jos on jo maisteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaikka on eri alaa. Vaatimuksena on vaan perus- ja aineopinnot alalta jonne hakee. Mulla ei ainakaan ollut edes mahdollisuutta hakea avoimen väylän kautta mihinkään. Tää avoimen väylä on ensisijaisesti niille, joilla ei ole korkeakouluopintoja alla tai suoraa hakukelpoisuutta (esim. joku vanha tutkinto tai amis jne.).

        Mul oli jo perus- ja aineopinnot tehtynä ja edellises tutkinnos viestintä- ja kieliopinnot tehtynä, just kaikki noi olis ollu väylän kautta opiskeltavii. Toi avoin väylä on sellasille joil ei viel oo yliopistotutkintoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä katselin kanssa tuota avoimen väylän vaihtoehtoa, mutta hakukelpoisuudesta sanotaan yliopiston sivulla, että valituksi voi tulla vain hakija, jolla ei ole aiempaa korkeakoulututkintoa. Eli avoin väylä ei ole vaihtoehto jos on jo maisteri.

        Ja mä taas kysyin olisiko mun Amk/YAMK tutkinnolla ja avoimen opinnoilla ollut hakukelpoinen maisteriin, niin ohjattiin hakemaan kandi maisteri avoimen polkua. Ei siis ollut sopivat pohjaopinnot. Että riippunee koulusta, alasta, tutkinnosta jne. Jos opinnot on ko ohjelmassa pätevät suoraan maisteriin, ei liene järkeä aloittaa alusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä taas kysyin olisiko mun Amk/YAMK tutkinnolla ja avoimen opinnoilla ollut hakukelpoinen maisteriin, niin ohjattiin hakemaan kandi maisteri avoimen polkua. Ei siis ollut sopivat pohjaopinnot. Että riippunee koulusta, alasta, tutkinnosta jne. Jos opinnot on ko ohjelmassa pätevät suoraan maisteriin, ei liene järkeä aloittaa alusta

        AMK-tutkinto ei ole akateeminen tutkinto vaikka korkeakoulututkinto onkin, eli sen osalta varmasti vaaditaankin saman alan tutkinto jos hakee suoraan maisteriopintoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AMK-tutkinto ei ole akateeminen tutkinto vaikka korkeakoulututkinto onkin, eli sen osalta varmasti vaaditaankin saman alan tutkinto jos hakee suoraan maisteriopintoihin.

        Totta tuokin. Mutta ei siis päässyt johtamisen psykologiaa hakemaan YAMK (lähinnä johtamistahan se YAMK osuus on) ja 60 op työ-ja organisaatiopsykologiaa. Mutta ei harmitella sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on jo tutkinto, ohjataan hakemaan suoraan maisteriopintoihin.

        Allekirjoittakaa ja/tai levittäkää oheista linkkiä somessa yhteisen hakuaikataulun saamiseksi sekä avoimen väylään että suoraan maisterihakuun:
        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/8744


    • Anonyymi

      UEF:sta tuli tieto jo 18.6. että pääsin sote-hallintotieteitä lukemaan. Ja ihan sähköpostilla, mutta tää oli mun 1. niin käsitin että vasta sit tulee sähköposti kun varmaa mihin pääsee. Sain jo toukokuussa tietää, että varma paikka olis ollu JYU Gerontologiaa lukemaan avoimen väylän kautta. Muualle en hakenut.

      • Anonyymi

        Näin hakuohjeissa lukeekin, eli sähköpostia vain jos pääsee ensisijaiseen hakukohteeseen ja myöhemmin Opintopolusta tulee sähköpostia jos on opiskelupaikka vastaanotettavana.

        Opintopolussa on ollut joku häiriö sähköposteihin liittyen 23.6.-28.6. eli kannattaa käydä tarkistamassa oma tilanne siellä, jos on pelkästään odotella sähköpostia.


      • Anonyymi

        Mä hain koulutusohjelmiin, joihin on tilastojen perusteella satoja hakijoita joka vuosi. Kyllähän se ottaa aikaa kun käydään kaikki motivaatiokirjeet, edeltävät opinnot tm. läpi. Ja aika pieni todennäköisyys on päästä sisälle hyvilläkään papereilla. Maisterihauissa on mielettömän kovat aineopintojen keskiarvo tietyissä aineissa. Mut odotellaan…


    • Anonyymi

      Ei vieläkään mitään, ei edes palkkeja.

      • Anonyymi

        Mulla näkyy jo 2/3 se ykköstoive on kesken. Ja ihan pian palkin ilmaantumisen jälkeen on se tuloskin tullut. Tousern näin samalla katsomisella srkä palkin että tuloksen ja toiseen oli palkki tullut aamupäivällä ja iltapäivällä myös tulos. Että ei se palkki siinä ikuisuutta ennen olekaan. Ainakaan minulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla näkyy jo 2/3 se ykköstoive on kesken. Ja ihan pian palkin ilmaantumisen jälkeen on se tuloskin tullut. Tousern näin samalla katsomisella srkä palkin että tuloksen ja toiseen oli palkki tullut aamupäivällä ja iltapäivällä myös tulos. Että ei se palkki siinä ikuisuutta ennen olekaan. Ainakaan minulla

        Mihin haet? Näissä keskusteluissa olisi hyvä mainita yliopisto ja ala, niin pysyisi kärryillä mistä mahdollisesti on jo tullut tiedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin haet? Näissä keskusteluissa olisi hyvä mainita yliopisto ja ala, niin pysyisi kärryillä mistä mahdollisesti on jo tullut tiedot.

        Tullut hylkäys Vaasa hallintotieteen maisteri, hyväksyntä Lapin yliopisto hallintotiede avoimen väylä ja kesken maisteti Tampere työ ja hyvinvointi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla näkyy jo 2/3 se ykköstoive on kesken. Ja ihan pian palkin ilmaantumisen jälkeen on se tuloskin tullut. Tousern näin samalla katsomisella srkä palkin että tuloksen ja toiseen oli palkki tullut aamupäivällä ja iltapäivällä myös tulos. Että ei se palkki siinä ikuisuutta ennen olekaan. Ainakaan minulla

        Mulla tuli Itä-Suomen yliopiston viestintälinjaan lisätietopalkki jo useita viikkoja sitten, siltikään ei näy mitään tuloksia. Eli joskus se palkki voi kyllä seisoa tyhjillään pitkäänkin. Näyttää olevan todella tapauskohtaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tuli Itä-Suomen yliopiston viestintälinjaan lisätietopalkki jo useita viikkoja sitten, siltikään ei näy mitään tuloksia. Eli joskus se palkki voi kyllä seisoa tyhjillään pitkäänkin. Näyttää olevan todella tapauskohtaista.

        No näköjään. Mulla se Vaasaan tuli hetkeä ennen, kun siitä myös aukesi ne lisätiedot. Ja toisen haun huomasin yksin tein valmistuneen. Toki siitäkin mäki pisteet lisätiedot linkistä


    • Anonyymi

      Mulla ei näy muuta kuin ”opiskelijavalinta kesken”. Argh…

      Onnea kaikille jotka ovat saaneet jo tiedon valituksi tulemisesta!

      • Anonyymi

        Sama täällä, opiskelijavalinta kesken.

        Jos on kerta annettu päivä milloin tulokset tulee, niin miksi ei voi olla niin että ne tulokset sitten kanssa tulee sinä päivänä, eikä yhtään aikaisemmin. Ei tarvitsisi kuumotella viikkoja etukäteen, jos ne tulokset vaikka sattuiskin tulemaan.

        On myös jotenkin älyttömän epäreilua, että jossain maisteriohjelmissa tulokset ovat jo tulleet melkein pari viikkoa sitten ja toiset joutuvat kärvistelemään kalkkiviivoille asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, opiskelijavalinta kesken.

        Jos on kerta annettu päivä milloin tulokset tulee, niin miksi ei voi olla niin että ne tulokset sitten kanssa tulee sinä päivänä, eikä yhtään aikaisemmin. Ei tarvitsisi kuumotella viikkoja etukäteen, jos ne tulokset vaikka sattuiskin tulemaan.

        On myös jotenkin älyttömän epäreilua, että jossain maisteriohjelmissa tulokset ovat jo tulleet melkein pari viikkoa sitten ja toiset joutuvat kärvistelemään kalkkiviivoille asti

        Olen tästä erittäin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, opiskelijavalinta kesken.

        Jos on kerta annettu päivä milloin tulokset tulee, niin miksi ei voi olla niin että ne tulokset sitten kanssa tulee sinä päivänä, eikä yhtään aikaisemmin. Ei tarvitsisi kuumotella viikkoja etukäteen, jos ne tulokset vaikka sattuiskin tulemaan.

        On myös jotenkin älyttömän epäreilua, että jossain maisteriohjelmissa tulokset ovat jo tulleet melkein pari viikkoa sitten ja toiset joutuvat kärvistelemään kalkkiviivoille asti

        Todellakin!


    • Anonyymi

      Niin ärsyttävää. Tampereella (Seinäjoella toteutettava sosiaalityön maisteriohjelma) ilmoittavat että tulokset viimeistään 9.7. Nyt sitten näköjään kerran tunnissa käyn katsomassa Opintopolusta - opiskelijavalinta kesken. Yhä vaan...

      • Anonyymi

        Jep! Loppuu kohta noi avainlukutunnukset (?) :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Loppuu kohta noi avainlukutunnukset (?) :D

        Mulla on tunnuslukusovellus tms, en tiennyt että niitä listoja on yhä olemassa.. 🙈 Koitan silti, etten jatkuvasti kävisi katsomassa opintopolkua


      • Anonyymi

        9.7 on kaikille tän kevään toisen yhteishaun koulutuksille viimeinen tulosten ilmoituspäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9.7 on kaikille tän kevään toisen yhteishaun koulutuksille viimeinen tulosten ilmoituspäivä.

        Kyllä vain, mutta osa ilmoittanut tuloksista jo toukokuussa ja siitä eteenpäin. Tuntuu tylsältä ja epäreilulta odotella omia tuloksia kuitenkin tuonne heinäkuun määräaikaan.


    • Anonyymi

      Helsingin yliopiston sosiaalityön maisteriohjelmasta tuli tulos tänään iltapäivällä. Eilen ilmestyi palkki.

      • Anonyymi

        Siis näkyykö opintopolussa jo tuloksia tuosta Hesan sostyön maisterihausta? Itselleni tuli 30.6. vaan sähköpostina väliaikatietoa valinnoista, kuten omat pisteet. En pääse opintopolkuun, joten ootteleen vaan lisätietoja s-postiin. Näkyikö opintopolussa pistemääriä, joilla päässyt sisään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis näkyykö opintopolussa jo tuloksia tuosta Hesan sostyön maisterihausta? Itselleni tuli 30.6. vaan sähköpostina väliaikatietoa valinnoista, kuten omat pisteet. En pääse opintopolkuun, joten ootteleen vaan lisätietoja s-postiin. Näkyikö opintopolussa pistemääriä, joilla päässyt sisään?

        Joo näkyi tulos (en päässyt edeltävien opintojen takia), en ole edes varasijalla. Pistemäärä opinto-polussa 0 😄 vaikka sain kyllä ekasta osiosta 7 pistettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näkyi tulos (en päässyt edeltävien opintojen takia), en ole edes varasijalla. Pistemäärä opinto-polussa 0 😄 vaikka sain kyllä ekasta osiosta 7 pistettä.

        Ei näy muita pistemääriä pelkkä tuo oma


    • Anonyymi

      Turun yliopiston biologian maisteriohjelmaan tullut tänään lisätietopalkki. Nyt sit tunnin välein opintopolun tsekkailua...

    • Anonyymi

      Mulla ei näy vieläkään mitään. Alkaa jo ottaa päästä tää odottelu. Olis vaan selkeä linjaus, että KAIKKI tulokset tulis samana päivänä, ettei tää olis tällasta kyttäilyä ja odottelua. Eikä tää kyllä kovin yhdenvertaistakaan oo :{

      • Anonyymi

        Niin samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Nimenomaan!!!!


    • Anonyymi

      Vieläkään ei näy tuloksia itellä kans Tampere ja Vaasa kauppis maisterihaku.

      • Anonyymi

        Toivotaan että tänään. Mutta ainakin ensiviikolla sitten..


    • Anonyymi

      Viime vuonna tulokset on tullu 6 päivää etukäteen määräajasta (ainakin tampere ja vaasa ktm) eli kaiken järjen mukaa tänää pitäs tulla aikasintaan.

    • Anonyymi

      Ilmestynyt aamun aikana Tampereelle lisätietopalkki. Saa nähdä tuleeko tuloksetkin tänään!

      • Anonyymi

        Yhteiskuntatieteissä ei näy vielä palkkia.. Odotellaan. Ovatpa ainakin aloittamassa Tampereellakin tietojen syöttöä.


      • Anonyymi

        Viestintätieteissä palkki näkyy


    • Anonyymi

      Mihin ohjelmaa? Mulle ei oo tullu

    • Anonyymi

      Eipå näy mittään.

    • Anonyymi

      Jaa ei mulla ainakaan näy lisätietopalkkia tampere ktm haun kohalla.

      • Anonyymi

        Varmaan koulutusohjelma kerrallaan syöttävät tietoja..


    • Anonyymi

      Alkaa olla aika kuumottavaa…!

    • Anonyymi

      Ei pysty töitä tekee ku kokoajan mielessä opintopolku

    • Anonyymi

      Mullakin Tampereelle tullut lisätietopalkki!!

      • Anonyymi

        Ja mikä koulutus tai tiedekunta tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä koulutus tai tiedekunta tms

        Jep..


      • Anonyymi

        Sori, innostuin (ja säikähdin) liikaa 😅 Informaatiotutkimuksen maisteri itellä.


    • Anonyymi

      Kauankohan menee tulosten saamiseen jos ja kun tuo palkki ilmaantuu?

      • Anonyymi

        Se vissiin vaihtelee. Osalla tullu ihan tuntien sisällä, osalla taas se palkki on roikkunu siellä viikkotolkulla 🙃 Itelle tosin tullu käsitys että useimmiten tulis saman päivän sisällä... Jos ei tuu niin mä tuun hulluksi 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vissiin vaihtelee. Osalla tullu ihan tuntien sisällä, osalla taas se palkki on roikkunu siellä viikkotolkulla 🙃 Itelle tosin tullu käsitys että useimmiten tulis saman päivän sisällä... Jos ei tuu niin mä tuun hulluksi 😅

        No voi helvata jos palkin ilmaantumisen jälkeenkin pitää odotella kauankin 🤯


    • Anonyymi

      Tuloksia tulee kun panostaa enempi. Tosin geenit on hyvä olla kunnossa,
      Se gaussin käyrä. Normaalijakauma. Jos on älygeeneiltänsä siinä käyrän vasemmassa reunassa, niin pänttääminen ei auta. Silloin on keksittävä joku muu juttu kuin yliopisto.
      Vaikkapa UFC ammattilaisuus.

      • Anonyymi

        Taidat itse olla vasemmassa reunassa. Maisterihaussa ei päntätä, valinta perustuu edeltäviin opintoihin, jossain myös motivaatiokirjeeseen/haastatteluun.


    • Anonyymi

      Vaikuttais siltä että tänään alkaa tapahtua! Mä joudun varmaan istua vessassa koko päivän, jännittää ihan sikana 😅

      • Anonyymi

        Sama täällä 😂😂


    • Anonyymi

      Eiköhän tänää tuu niille ainaki joille lisätietopalkit tullu

      • Anonyymi

        No, eipä tullu 🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Tampereen KTM yrityksen laskentatoimi ja vakuutuspuoli ainakin ihan hiljaa. Ei edes lisätietopalkkia, joten eipä tarvii odotella tälläkään viikolla tuloksia :/

    • Anonyymi

      Eilen tuli palkit sosiaalityöhön Kuopioon ja Lapin yo:hon. Kohta menen katsomaan, onko jotain muuta ilmaantunu 😬 nuo toisena ja kolmantena. Ykköstoive Jkl ei näkynyt vielä palkkia eilen.

      • Anonyymi

        Mulle tuli aiemmin avoimen väylään Lapin yo palkit ja tulokset niin vikkelään, että kun huomasin palkin, oli jo tuloksetkin.


      • Anonyymi

        Mulla näkyy Jkl palkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla näkyy Jkl palkki.

        Mihin hait Jyväskylään? 🙉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hait Jyväskylään? 🙉

        Samaan ku sä, sos.työ


    • Anonyymi

      Itse seuraan vuoronperään opintopolkua sekä tätä keskustelua. Itsellä ei näy vielä yhtään mitään opintopolussa ja olen hakenut myös Tampereen yliopistoon. Toivottavasti tulokset tulisivat jo tänään...

      • Anonyymi

        Sama täällä 😂 mihin hait Tampereelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä 😂 mihin hait Tampereelle?

        Hallintotieteisiin ja kauppatieteisiin, molemmissa opiskelijavalinta kesken eikä mitään lisätietojapalkkeja missään😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä 😂 mihin hait Tampereelle?

        Sama homma :D ei näy palkkeja eikä tuloksia Tampereelta. Täytyy näköjään vielä tää viikonloppu jännittää.


    • Anonyymi

      Ite hain tuohon Tampereen yliopiston automaatiotekniikan Di toteutukseen joka suoritetaan yhdessä itä suomen yliopiston kanssa mutta ei kyllä näy eikä kuulu tuloksia. Mistä palkista täällä jengi puhuu? Sain jo toisen paikan että opinnot alkaa syksyllä mutta tuo Tampere on ykkösvalinta..

      • Anonyymi

        Siihen ”opiskelijavalinta kesken” tms. tulee oikealle puolelle lisätietopalkki. Lainaus tuolta ylempää: ” Siihen opiskelijavalinta kesken tekstin perään tulee lisätiedot teksti, josta sitte aukee tulokset.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen ”opiskelijavalinta kesken” tms. tulee oikealle puolelle lisätietopalkki. Lainaus tuolta ylempää: ” Siihen opiskelijavalinta kesken tekstin perään tulee lisätiedot teksti, josta sitte aukee tulokset.”

        Kiitokset tiedosta!


    • Anonyymi

      Kohta täytynee uskoa, ettei tulokset tänään enää ilmaannu.. Kai ne jo lähtee viikonlopun viettoon

      • Anonyymi

        Voi prkl jos näin on… Mulla on näkynyt koko päivän lisätietopalkki, mutta tuloksia ei vain tuu.


      • Anonyymi

        Ihan tyhmää 😢


    • Anonyymi

      Onko kenellekään tullut tuloksia illalla tai viikonloppuna? Vai onko näin, että tuloksia tulee vain ns. virka-aikana?

    • Anonyymi

      Jokohan ens viikolla pääsis pettymään..?

      • Anonyymi

        Tätä mäkin odotan. Voisko edes ne varmasti hylätyt naputella ensin ettei tarvis odotella turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä mäkin odotan. Voisko edes ne varmasti hylätyt naputella ensin ettei tarvis odotella turhaan.

        Jep :D

        Tai no näköjään ens perjantaina saadaan tulokset viimeistään.


    • Anonyymi

      Ottaisin kyllä mielelläni kieltävän päätöksen vastaan yliopistopaikasta kun olen päässyt tuohon yamk paikkaan ja tajusin itsekin että en taida kostua tuosta maisteriopinnoista muuta kuin akateemisen loppututkinnon. Ja tarve on ainoastaan ylemmälle korkeakoulututkinnolle.

    • Anonyymi

      Tampereelle (DI) Ilmestynyt lisatietopalkki tanaan, voisiko tulokset muka tulla viikonloppuna?

    • Anonyymi

      Tampereelle (yhteiskuntatieteet) on tosiaan myös näin sunnuntai-iltapäivänä ilmestynyt lisätietopalkkki!

    • Anonyymi

      Tampereelle on KTM vakuutukseen ja laskikseen ilmestynyt lisätietopalkki myös näin sunnuntaina. Tuliskohan huomenna tuloksia...apua!!! Saakohan edes nukuttua ens yönä...

    • Anonyymi

      Lisätieto-alasvetovalikko (?) on ilmaantunut tänään sunnuntaina myös Tampereen yliopiston yhteiskuntatieteiden maisteriohjelmaan (Seinäjoella). Huomennako voi jo katsoa oman pettymyksen tuloksensa...

    • Anonyymi

      Mulle tuli palkki jo perjantaina, mutta tuloksia ei. Ehkä jo tänään saan niellä pettymyksen?

    • Anonyymi

      Tänään jatkuu kuumottelu :D

    • Anonyymi

      Lisätietopalkki tullu myös tänne Tampereen yliopisto opintosuunnat johtaminen ja yrijuri!

    • Anonyymi

      On niin hemmetin ärsyttävää odottaa, vaikka olenkin 99 % varma etten saa paikkaa. Sosiaalityön maisteriohjelmaan (Tampere/Seinäjoki) oli vain 16 aloituspaikkaa, eikä niitäkään kaikkia välttämättä täytetä. Nyt lähden pyörälenkille tunniksi, ja sitten takaisin Opintopolkua vahtaamaan. Olen alanvaihtaja (tai wannabe-alanvaihtaja), haluaisin vielä kerran saada elämälleni uuden suunnaan, siksi hain.

      • Anonyymi

        16 paikkaa on vielä paljon, Treella KTM puolella on moneen ohjelmaan vaan 3 paikkaa, tuntuu todella turhalta odotella tietoa, koska sinne ei juurikaan kukaan pääse.


      • Anonyymi

        Kun aikoinani hain Jyväskylään suomen kielen maisteriopintoihin, oli vaan 3 aloituspaikka. Pääsin kuitenkin.


    • Anonyymi

      Eikö siis opintopolusta/tulevasta opinahjosta tule mitään sähköpostia tuloksen julkistamisen hetkellä vaan pitääkö kytätä tuota opintopolkua?

      • Anonyymi

        Näissä keskusteluissa on muistaakseni moni sanonut juuri noin, etttä meiliin ei tipahtanut mitään, tieto oli Opintopolussa. (Kai se sitten viipeellä tulee meiliinkin.)


      • Anonyymi

        ” Kun valtakunnallisesti kaikki valinnan tulokset on julkaistu, saat sähköpostiisi viestin, josta pääset tuloskirjeeseen. ”

        opintopolku.fi


    • Anonyymi

      Joo tää KTM kiintiö on kyllä vaikee selätttää kun niin paljon hakijoita..

    • Anonyymi

      Suomipopilta tulee biisi haaveet kaatuu, enteileeköhän tulevaa

    • Anonyymi

      Pettymysten viikko edessä. Kesäloma alkaa perjantaina, joten kännit vedän joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        Mä en juo, pitää varmaan sit hakee roskaruokaa ja muuta mättöö ja syödä suruunsa.


    • Anonyymi

      Tampereen yliopiston avoimen väylän tulokset tullu KTM eli kyllä siellä tänään naputellaan

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut tänään tuloksia?

    • Anonyymi

      Tampereen maisterista ei oo vielä kuulunu :I

    • Anonyymi

      Joo ei oo Tampereen maisteriohjelmasta tullut tuloksia. Vkoloppuna ilmestyi lisätietoja-otsikko.

    • Anonyymi

      Lapin yliopisto sosiaalityön maisteriohjelman tulos tuli tänään (hyväksytty)

    • Anonyymi

      Mulle tuli tulokset tänään aamupäivällä. Varasijalla 21. Eli heippa vaan maisterihaaveet.

      • Anonyymi

        Mikä yliopisto ja mikä koulutus?


    • Anonyymi

      Tampere vero-oikeus maisteri tullut.

    • Anonyymi

      Tampere yrityksen laskentatoimi on tullut, en päässyt.
      Enää ylempi vaihtoehto on kesken.

    • Anonyymi

      Ei tullu paikkaa yrijuri & johtaminen Tampereen yo.

    • Anonyymi

      Eikös se nii mee että ens vuonna voi hakee uudellee, vaikka on jo maisterivaiheessa ja kandi?

    • Anonyymi

      Tampere yhteiskuntatieteet ei vielä näy mitään..

      • Anonyymi

        Argh miksi ei! Miten ne niitä siellä oikein vatuloi! Hermo menöö, mieluusti saisin apeatkin uutiset saman tien.


    • Anonyymi

      Onko Vakan maisteria tullut vielä kellään?

    • Anonyymi

      Nyt tuli Tampereen informaatiotutkimuksen maisterin tulokset. En päässy. :(

      Onneksi mulla on plan B - meen avoimeen ja opiskelen siellä kaikki perus- ja aineopinnot tulevan vuoden aikana. Käytännössä siis ne samat kurssit, jotka mun olis anyway pitänyt opiskella, jos olisin päässyt. :D Loppujen lopuksi ainut ero on siis vaan se, että kursseista pitää maksaa. Kyllä tää tästä...

      ...Mut ensin tutustun jääkaapin juomavalikoimaan.

      • Anonyymi

        Sitkeä pärjää ja luo itse oman tulevaisuutensa. Tsemppiä!


    • Anonyymi

      Minkälaisilla keskiarvoilla haitte KTM maisteriin pohjalla olevalla kandilla? Itellä johtamiseen 4.0 ka ja yrijuri 3.8 ka, enkä päässy kumpaanka Treelle.

    • Anonyymi

      Nyt tuli Tre yhteiskuntatieteellisen maisterivalinta.

      • Anonyymi

        Mikä linja? itse odotan sosiaalityötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä linja? itse odotan sosiaalityötä.

        Työnnja hyvinvoinnin maisteriohjelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä linja? itse odotan sosiaalityötä.

        Mäkin odotan sosiaalityötä, ei ole tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnnja hyvinvoinnin maisteriohjelma

        Miten sun kävi? Mulla sama linja varasija 4. Meni paremmin, kuin kuvittelin, mutta.. No, lisää opintoja ja uutta yritystä.


    • Anonyymi

      Mikähän pointti näitä on oikeasti venyttää viimeisiin päiviin asti?

      • Anonyymi

        Pitävät hulluja jännityksessä... Ei taida sosiaalityön tuloksia tulla enää tänään :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitävät hulluja jännityksessä... Ei taida sosiaalityön tuloksia tulla enää tänään :(

        TAmpere, Seinäjoki ja Pori sosiaalityö tulokset tuli!


    • Anonyymi

      En päässy Tampereelle laskikseen. Tuskin ottavat ketään AMK-taustalla.

    • Anonyymi

      Amkkilainen pääsi jyväskylän laskikseen, jee!!!!! (Myös alunperin amis eli erilaisilla taustoilla voi päästää moniin paikkoihin)

      • Anonyymi

        Millanen keskiarvo sulla oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millanen keskiarvo sulla oli?

        4,4 ja oppari 5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4,4 ja oppari 5

        Pakko korjata: laskisopinnot ka 5. Muilla ei ole väliä.


    • Anonyymi

      tradenomi 5 keskiarvolla en päässyt jyväskylän laskikseen.. :( varasijalla oon mut tuskin sieltä noustaan :(

    • Anonyymi

      Onnittelut päässeille ja hyvää onnea tulevaisuuteen muille!
      Itse en onneksi päässyt tuohon ykkösvalintaan, kun ymmärsin että sisältöjen puolesta kakkosvalinta on paljon parempi mulle ja jonne pääsinkin :)

    • Anonyymi

      Pääsin Jyväskylään ykköstoiveeseen!

    • Anonyymi

      Tänään mä petyn

    • Anonyymi

      Vaasan ktm henkilöstöjohtamiseen on ilmestynyt lisätietopalkki

    • Anonyymi

      Eipä näy mittään

    • Anonyymi

      Taas jäin varasijalle. Sai olla viimeinen hakukerta.

    • Anonyymi

      Ärsyttää ettei 4,3 ka ja 5 oppari riitä mihinkään…. Pitänee hakea yhteishaussa toiselle alalle.

      • Anonyymi

        Mikä ala? Pääsin näillä arvosanoilla ouluun laskiksen maisterivaiheeseen


    • Anonyymi

      Itä-Suomen kauppis tuli tänään. Varasijoille sekä Kuopioon, että Joensuuhun. Tuskin jono paljoa liikkuu, kun paikkoja on niin vähän. Joten nyt ei tainnut tärpätä :(

      • Anonyymi

        Eipä vaan meikäläiselle oo tullu mitään? Onko sulla yliopisto vai amkki tausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä vaan meikäläiselle oo tullu mitään? Onko sulla yliopisto vai amkki tausta?

        Mulla tuli eilen UEF kauppis tulokset, amk-tausta. Sisään pääsin! Vipunen näyttää, että vain kuusi valittiin molemmille kampuksille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tuli eilen UEF kauppis tulokset, amk-tausta. Sisään pääsin! Vipunen näyttää, että vain kuusi valittiin molemmille kampuksille?

        Onneksi olkoon vaan! Itekin joensuuhun yritän hakea amkista, mutta ei vieläkään näy mitään. Luulis nyt hylsyn näkyvän jos valinnat on jo tehty?


    • Anonyymi

      Vaasan KTM markkinoinnin johtamisen tulokset myös tulleet. Pisteillä 32/34 sain suoraan hylyn.. osasin kyllä odottaakin ettei paikka aukea, mutta harmittaahan se.

    • Anonyymi

      AMK taustaa ei kauheasti arvosteta :D

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon kaikille joille paikka lohkes! Itellä oli niin lähellä, mutta välivuosi on kohtalo. Tuntuu tosi paskalta, mutta eiköhän tästä nousta ja ens vuonna yhteishaussa sit uusiks. Älkää luovuttako toverit vaikka välillä unelmat sortuu silmien edessä

      • Anonyymi

        Hienosti sanottu!


    • Anonyymi

      Onko tänä vuonna 2022 hakijoita Vaasan KTM?

    • Anonyymi

      Hei!! Onko tänä vuonna muille tullut jo tuloksia Jyväskylän yliopistosta? Mulle tuli Lapin yliopistosta jo tällä viikolla

    • Anonyymi

      Moi, ei ole tullut Jyväskylästä tietoja, ei näy palkitkaan vielä

      • Anonyymi

        Korjaan: TJT kauppatieteiden maisterihaussa näkyy palkit, ilmeistyivät tänään. Johtamisessa ei näy vielä palkkejakaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe