Mulla ei tunnu Eirin (Eirikuva Online / digikuvat) softa toimivan...? Imuroin (myös) uuden (?) version, mutta ei vaan toimi. Heittää jotain ihmeellistä saksankielistä virheilmoitusta.....
Mietin vaan, onkohan vika ohjelmassa/toimittajassa/mun koneessa ??
Onko jollakin muulla toiminut/toimimatta (siis 17-19.4) välisenä aikana ???
... joo ja kiitos etukäteen vinkeistä; soita Eirin asiakaspalveluun / meilaa sinne jne....
... ajattelin, että josko täältä saisi vastauksen nopeammin ?? Miten on ??
Eirin nettikuvapalvelu ?
10
2180
Vastaukset
- !!!
Poista ensin se vanha asennus seltä ohjauspaneelin Lisää/poista sovellus (tms) kautta. sitten uusi lataus ja asennus...
- ???
Niin...pä. Kiitos !
Lisää hyviä neuvoja?
Tottakai kokeilin tuon eli poistin vanhan ja asensin uuden ! Ei auta !
No nyt lähtee meiliä Eirin aspalveluun... katsotaan tuleeko vastausta ???
- enkä enää Eiriä käytä
Mullakin täysin samanlainen ongelma, eikä mulla edes ollut mitään vanhaa versiota siinä alla häiritsemässä.
Ilmeisesti toi Eiri on niin joko Microsoftin kanssa naimisissa oleva että vaatii uusimmat XP:t ja IE:t että toi softa ylipäätään alkaa toimia tai sitten tossa softassa on paha bugi.
Ei mulla sen puoleen toiminut myöskään se selaimella tehtävä kuvien tilaus.
Ja lopuks: teetin ihan piruuttani ja kokeeksi yhden rullan kuvia tavaratalon kautta Eirillä, ja kuvista tuli todella huonoja laadultaa, kuvien leikkaus esim. pielessä, kuvat epäteräviä/utuisia ja ainakin romppukuvissa oli selvää kohinaakin (millä lie skannanneet ne kuvat).
Muualta (eräältä toiselta kuvapalvelulta ja sitten eräästä valokuvausliikkeestä) olen saanut parempaa laatua kuvien teettämisessä (kuvat teräviä ja hyvä värikylläisyys eikä kohinaa) vaikka kamera ja filmit on samoja kuin tuossa Eirin tapauksessa.
Toinen samanlainen firma jossa ei homma pelaa on Ifi. Tosin Ifillä kylläkin sentään se kuviensiirtosofta toimii, jos jotain plussaa Ifille haluaa antaa.- asiakas
Eiriltä olen saanut parhaat kuvat.
Monia muitakin on kokeiltu.
Olen yli 15 vuotta ollut asiakkaana ja yli 50 vuotta kameraa käyttänyt.
Että näin eri tavalla me näemme asioita. - xxxxx
asiakas kirjoitti:
Että näin eri tavalla me näemme asioita.Jaa ko oot käyttäny sitä Eiriä yli 15 vuotta niin millä perusteella voit verrata sitä muihin, jos et oo muualla teettäny, niin että näin eri tavalla me näemme asioita!
Kokeileppa piruuttas vaikka erästä pohjosen palvelua www.foto-fr.com siellä hinnatki oli ihan kohallaan, laatu selvästi parempi ko eirillä tai ifillä ja toimitusnopeus ihan toista luokkaa, sain seuraavaksi päiväksi kuvat kotiin. - ei enää Eirin asiakas
asiakas kirjoitti:
Että näin eri tavalla me näemme asioita.Olet sitten ollut niiden joukossa joita on palveltu hyvin, itse sain aikoinaan hyvää laatua ja palvelua Eiriltä. Tai ainakin kohtalaista. Mutta viime aikoina on laadun taso tippunut kovasti. Mistä lie sitten johtuvaa tuo.
Eli ei tuo ole mitenkään suhtautumisesta kiinni (kuten annoit rivien välistä ymmärtää) vaan siitä että jos laatu ei vain tyydytä enää niin silloin vaihdetaan parempaan.
Tiedän että kaikki mokaavat joskus mutta jos mokat ovat toistuvia (ilmeisesti joidenkin kohdalla palvelu kuitenkin pelaa?) niin eipä se innosta käyttämään enää palvelua. - Jore
ei enää Eirin asiakas kirjoitti:
Olet sitten ollut niiden joukossa joita on palveltu hyvin, itse sain aikoinaan hyvää laatua ja palvelua Eiriltä. Tai ainakin kohtalaista. Mutta viime aikoina on laadun taso tippunut kovasti. Mistä lie sitten johtuvaa tuo.
Eli ei tuo ole mitenkään suhtautumisesta kiinni (kuten annoit rivien välistä ymmärtää) vaan siitä että jos laatu ei vain tyydytä enää niin silloin vaihdetaan parempaan.
Tiedän että kaikki mokaavat joskus mutta jos mokat ovat toistuvia (ilmeisesti joidenkin kohdalla palvelu kuitenkin pelaa?) niin eipä se innosta käyttämään enää palvelua.Minäkin voisin suositella kokeilemaan tuota www.foto-fr.com :ia olen teettänyt siellä jo pidemmän aikaa ja olen ollut tyytyväinen laatuun ja toimitukseen
- minä vaan
xxxxx kirjoitti:
Jaa ko oot käyttäny sitä Eiriä yli 15 vuotta niin millä perusteella voit verrata sitä muihin, jos et oo muualla teettäny, niin että näin eri tavalla me näemme asioita!
Kokeileppa piruuttas vaikka erästä pohjosen palvelua www.foto-fr.com siellä hinnatki oli ihan kohallaan, laatu selvästi parempi ko eirillä tai ifillä ja toimitusnopeus ihan toista luokkaa, sain seuraavaksi päiväksi kuvat kotiin...tottahan pienemmillä puljuilla on lyhyemmät toimitusajat kun ei töitäkään ole niin paljon..
laadusta puhuttaen, paljon on kuvaajasta itsestään kiini osaako kameraansa käyttää. - xxxxx
minä vaan kirjoitti:
..tottahan pienemmillä puljuilla on lyhyemmät toimitusajat kun ei töitäkään ole niin paljon..
laadusta puhuttaen, paljon on kuvaajasta itsestään kiini osaako kameraansa käyttää.Mutta väliäkös puljun suuruudella on jos saa rahoille vastinetta paremmin kuin ISOISSA puljuissa
- antero j
Kokeile kuvatkavereille sivua. En muista tarkkaa hintaa, mutta eivät olleet kalliita ja toimitus toimi ihan ok. Kuvia voi tilata kaverinkin kuvista, jos se on laittanut kuvia sinne ja antanut sinulle luvan niihin
http://www.kuvatkavereille.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522196
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971443Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3421436- 1711308
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59950Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849