Miksiköhän niin monet Puolankalaisista ovat samannäköisiä?...
Jännää..............................
16
1871
Vastaukset
- Anonyymi
He kertovat olevansa niitä "alkuperäisiä".
- Anonyymi
Siellä on jonkun keppi käynyt??
- Anonyymi
Samoja piirteitä, kyllä. Minulla oli tilaisuus olla Ylikiimingissä, huomasin saman asian siellä, kasvojen piirteet, ruumiinrakenne...
- Anonyymi
Yhdennäköisyyteen syy voi olla kallonmuodossa ja johtua korvien välistä.
- Anonyymi
samannäköset on aboriginaaleja.
- Anonyymi
Ei siinä muuta ole kuin aloittajan näössä vikaa. Epämääräiset hahmot näyttävät samalta. Ikänäkö teettää semmoista.
- Anonyymi
Sisäsiittoisuus? Suljetulla aina puolet potilaista puolangalta. Että silleen….
- Anonyymi
Mistä tiedät? Henkilökuntaa et voi vaitiolovelvollisuuden takia olla, joten olit ilmeisesti itse siinä toisessa puolikkaassa. Että silleen vaan...
- Anonyymi
...ja pulangalla hoidossa kajaanilaiset!!! Eivät ilikie hoitaa omiaan...
- Anonyymi
Kuunelkaahan petros hevi g,tä, ...hyvännäköinen... niin selviää yhdennäköisyys.
- Anonyymi
Arjalaista rotua katos ollaan..
- Anonyymi
Saattaa olla että kun suomussalamelainen luiskaohta millä nenä alkaa jo otsasta tulee tänne niin oudoilta näyttää tava-ihmiset..
- Anonyymi
Aloittajan provo. Itse ei ole saanut !!
- Anonyymi
oisko nulukutettu liaan läheltä..
- Anonyymi
Semmoinen sanonta mitä serkumpi sen herkumpi luulen että tässä on käynyt näin
- Anonyymi
Puusilimät nyt näkköö mitä sattuu. Kokeile olla selvin päin seuraavalla kerralla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442998Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032