Yliluonnolliset asiat on harhoja ja huijausta

Esimerkkejä väitetyistä yliluonnollisista kyvyistä, kokemuksista ja ilmiöistä:

- Telepatia
- Telekinesia ja muut psykokinesian muodot
- Kehostapoistuminen, astraaliprojektio tai mental projection
- Remote viewing
- Materialisaatio
- Levitaatio
- Ennustaminen
- Xenoglossy
- Ufosieppaukset
- Kummitukset

Uskooko täällä joku johonki näihin asioihin?

Jos joku näistä olisi totta, miksi kukaan ei ole todistanut sitä? Nykyään meillä on kaikilla videokamera meidän puhelimessa, joten voisit laittaa videon youtubeen, saada miljoonia katselukertoja, ja voisit tienata rahaa.

Miksi ne jotka väittää osaavansa ennustavan tulevaisuuden, ei koskaan ennusta huomisen päivän lottonumeroita ja tienaa miljoonia?

Koska ne on kaikki huuhaata. Niistä ei ole tieteellisiä todisteita, joten järkevät ihmiset olettaa että niitä ei ole olemassa, ja ne perustuu harhoihin ja huijauksiin. Enimmät "yliluonnolliset" kokemukset voi selittää mielenterveyshäiriöillä. Siksi monet jotka on ottanut huumeita, kokee myös usein yliluonnollisia asioita kuten telekinesiaa, telepatiaa, ja ne voi nähdä asioita mitä ei ole olemassa (näkyjä, esim. kummitukset).

5

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka voit todistaa jonkin mainitsemista asioista olevan kategorisesti toimimattomia, olemattomia taikka huijausta. Voidaan ainoastaan kokeellisesti todeta, ettei kokeessa saatu mitään todistetta ilmiön olemassaolosta. Mikä ei suinkaan ole sama asia, etteikö ilmiötä voisi olla olemassa. Siitä vain ei ole olemassa mitään todistetta.

    • Anonyymi

      "Nykyään meillä on kaikilla videokamera meidän puhelimessa, joten voisit laittaa videon youtubeen, saada miljoonia katselukertoja, ja voisit tienata rahaa."

      Ikävä kertoa sinulle, mutta näin todellakin tehdään huijatakseen ihmisiä. Ja henkilöt lahjoittavat rahaa kun uskovat kaiken maailman youtubettajia.
      Tubettaja, jonka mukaan vesipisarat ovat avaruuden portaaleja on yli 100 miljoonaa seuraajaa näin yhtenä esimerkkinä.

    • Anonyymi

      Tunnustaisitko tulevaisuuteen näkemisen yliluonnolliseksi asiaksi? Minä näin sairastumiseni kaksi kuukautta ennen sairastumistani. Jostain vain tuli muistini alueelle tapahtumia sairaalasta, joita katselin sairaala sängystä. Nämä tapahtumat alkoivat toteutua heti sairaalaan tultuani. Aloin jo odottaa, että milloinkahan sekin tapahtuma toteutuisi ja ihmetykseni oli aina suuri, kun se toteutui pienintä yksityiskohtaa myöten. Näyssä, ennen tuntemattomat ihmiset esittäytyivät, joten tunsin jotkut jo nimeltä etukäteen. Miksi tämä tapahtui? Ehkä siksi, että tietäisin, etten kuole tähän vaikeaan sairauteen. Jumala vei minut käsittämättömän rakkaasti sairauteni läpi. Riemuiten kiitän Taivaan Isää, Jeesusta ja Pyhää Henkeä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koska ne on kaikki huuhaata. Niistä ei ole tieteellisiä todisteita, joten järkevät ihmiset olettaa että niitä ei ole olemassa, ja ne perustuu harhoihin ja huijauksiin.

      Mitä vitun järkeviä ihmisiä?
      Minäkin olin ennen sotilas lähi-idässä,taistelin ja näin.Onko se järki ihmisen hommaa?
      Kunnes, olin maassa pyhässä..Se pysäytti,sitten myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe