Minulla on huonoja kokemusta tästä tulivat tekemään uuden keittiön piti kestää 1-2pv mutta on kestänyt jo yli kuukauden. Luvattiin ammatti porukkaa mutta eivät olleet. Kaapit vinosti ja kahvat myös. Kun tulen kotiin välillä lähtevät kesken päivän pois ja keksivät että heillä on kokous. Eivätkä suostu antamaan toimitusjohtajan numeron. Osaako ketään auttaa kelle tästä ilmoitetaan.
En suosittele yhtään tätä tulevat ovelle sanovat olevan vain tunnin mut ovatkin 3-4 tuntia yrittää kaikkensa että allekirjoitat paperit. Luulin saavani hyvän diilin mutta en saanutkaan.
Ideko suomi oy
2
534
Vastaukset
- Anonyymi
Työn laadusta en itse osaa sanoa mitään, mutta kyseisen firman puhelinmarkkinoinnista minulla on kokemusta.. Ovat jo pari vuotta soitelleet kerran viikossa, yrittäen myydä keittiöremonttia. Itse en edes omista asuntoa.. Ovat luvanneet poistaa yhteystietoni heidän listoilta jo useita kertoja. Puhelut kuitenkin jatkuvat..
Eli aika aggressiivista pakkotuputtamista, ei tulisi pieneen mieleenkään ostaa heiltä mitään.
Numeroita lisään puheluiden myötä estolistalle, mutta uusivat numeroitansa suht tiiviiseen tahtiin, pysyvää ratkaisua en ole löytänyt.
Kiitos vaan Ideko <3- Anonyymi
Jatkoa edelliseen...
Ideko Suomi OY:stä on näköjään vuosien varrella tehty satoja valituksia kuluttajaviranomaiselle. Kiertäkää kaukaa!
https://www.rakennuslehti.fi/2019/01/tassa-ovat-remonttifirmat-joiden-toiminnasta-on-valitettu-eniten-neljassa-vuodessa-1250-valitusta-kuluttajaviranomaisille/
(Juttu vuodelta 2019, tuskinpa meno on tuon jälkeen muuttunut.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512