Mistä muualta etsiä kuin Tinderistä

Anonyymi

Olen elämäni aikana ollut varmaan yhteensä vuoden Tinderissä ja nyt kun kesä taas tulee mietin mennäkö vai ei. Aikaisemmin vannoin ettei enää ikinä,vaikka biossa lukee selvästi että olen yhden naisen nainen joka etsii suhdetta ne innokkaimmat on sitten kuitenkin aina jotain salakokeilijoita. Itsellä ikää jo 35 olen savuton ja raitis enkä ole kaapissa. Ehkä oon sitten tinderiin liian tylsä. Ei vaan jaksa niitä penkityksiä ja kaikenmaailman säätöjä. Parasta olisi kun voisi tutustua,mahdollisesti ensin ystävystyä ja sitten aloittaa ehkä rauhassa suhteen ilman mitään liian nopeita yhteenmenemisiä.
Ja tää ei oo treffi-ilmoitus, pohdin vaan missä voisi aidosti tutustua muihin vai onko vaan mulla huonoja kokemuksia. Toki on hyviäkin mutta kyllä ne tindersuhteet sitten myös helposti loppuukin.
Ideaa :D

33

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraan mitä vastauksia saat sillä samat on mietteet.
      Mikä on penkitys 🙀

    • Anonyymi

      Enpä osaa sanoa, mistä juuri sinä sen oikean itsellesi tulet löytämään, mutta se löytyy, usko vaan.
      Mä haluaisin kuitenkin kertoa mun kokemuksen Tinderistä. Mähän sain matchien matchin, ihan järkyttävän ihanan naisen, jonka kanssa ihastuttiin salamavauhtia ja joka tuntui täydelliseltä kaikin puolin. Aikaa vähän kului ja asiat alkoi muuttua, riideltiin. Puolentoista vuoden kuluttua oltiin jo siinä pisteessä, että oltiin valmiita lopettamaan koko paska ja annettiin tulla ihan kaikki, mikä oli suhteen aikana jäänyt vaivaamaan. Siinä kun sitä toistemme tilitystä kuunneltiin, niin alettiin molemmat ihmetellä, että mitä helvettiä, kuka sä oikein olet ja kuka sä luulet että mä oon. Jotenkin ihme twistillä me saatiin se pyöräytettyä niin, että mitäpä jos vaikka tutustuttaisiin 😄 Alettiin alusta, kirjoiteltiin pitkiä viestejä, käytiin ekoilla treffeillä, pussailtiin. Nyt me ollaan oikeasti rakastuneita, oikeasti oikeaan ihmiseen, eikä tinderkuvaan. Me voitettiin sittenkin, vaikka viimeinen kenttä oli järkyttävän vaikea.
      Eli niin, jopa Tinderistä voi löytää ihmisen, mistä vaan voi.

      • Anonyymi

        Siis miten voi olla että itselle kävi hyvin samankaltaisesti. Suhde vaan ei ollut niin pitkä. Sitä luuli että tutustuu rauhassa mutta samalta tuntui ettei lopulta tuntenut toista ollenkaan eikä toinen mua. Bänät tuli niin äkkiä että epäilin että toinen on löytänyt toisen naisen. Sit kun yritettiin keskustella niin toinen jotenkin kuvasi ihan erilaista ihmistä mielestäni kuin mikä mä oon.Esimerkiksi että suhtautuisin varmasti asiaan x niin ja näin vaikka itse suhtautuisin toisella tavalla. Jäi moni asia ikäänkuin kesken ja hirveä suru. Ei oikeasti toista opi tuntemaan niin ja jos jossain yksittäisessä tilanteessa on sanonut jotenkin jostain asiasta se ei tarkoita että aina ajattelisi niin.
        Ja penkitys on siis sitä että tinderissä yms pitää niitä ns vähemmän mielenkiintoisia vähän kuin varalla jos kiinnostavampien kanssa ei onnistukaan. Itse en tee sellaista mut jotenkin jäänyt epävarmuus että mitä jos toinen tekee. Sit myöskin ottaa itsetuntoon jos esimerkiksi nainen ei julkisesti halua olla yhdessä mutta kotona haluaa. Tulee olo että onko jotenkin ruma tai jotain.

        ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten voi olla että itselle kävi hyvin samankaltaisesti. Suhde vaan ei ollut niin pitkä. Sitä luuli että tutustuu rauhassa mutta samalta tuntui ettei lopulta tuntenut toista ollenkaan eikä toinen mua. Bänät tuli niin äkkiä että epäilin että toinen on löytänyt toisen naisen. Sit kun yritettiin keskustella niin toinen jotenkin kuvasi ihan erilaista ihmistä mielestäni kuin mikä mä oon.Esimerkiksi että suhtautuisin varmasti asiaan x niin ja näin vaikka itse suhtautuisin toisella tavalla. Jäi moni asia ikäänkuin kesken ja hirveä suru. Ei oikeasti toista opi tuntemaan niin ja jos jossain yksittäisessä tilanteessa on sanonut jotenkin jostain asiasta se ei tarkoita että aina ajattelisi niin.
        Ja penkitys on siis sitä että tinderissä yms pitää niitä ns vähemmän mielenkiintoisia vähän kuin varalla jos kiinnostavampien kanssa ei onnistukaan. Itse en tee sellaista mut jotenkin jäänyt epävarmuus että mitä jos toinen tekee. Sit myöskin ottaa itsetuntoon jos esimerkiksi nainen ei julkisesti halua olla yhdessä mutta kotona haluaa. Tulee olo että onko jotenkin ruma tai jotain.

        ap.

        Ikävää että suhde päättyi ennen kuin edes tiesitte, kenen kanssa olitte seurustelleet. Juuri tuollaisista yksittäisistä lausumista meilläkin vedettiin alkuun johtopäätöksiä. Hermostuneena ensimmäisillä treffeillä lauotuista sutkautuksista, tai hauskoiksi heitoiksi tarkoitetuista lausahduksista. Totta kai niistä saa väärän kuvan, kun ei vielä tunne toista.
        Aika ihana tunne, muuten, olla vastarakastunut, mutta ei tarvi tuntea painetta esittäytymisestä toisen suvulle ja kavereille, kun ne on tavattu jo yli vuotta aikaisemmin 😄


    • Anonyymi

      Itsellä taas sellainen "ongelma" että olen jo pidempää etsinyt Tinderissä rakastajatarta tai naista kenen kanssa hullutella ja pitää hauskaa seksin mielessä. Ei vaan löydy, ei. Melkein kaikki haluaa vakavaa suhdetta. Lisäksi tuntuu jotenkin että suurinosa on älyttömän kapeakatseisia.. nostetaan moraalikorttia ja kysellään kaikkea mikä ei liity "asiaan" ollenkaan.
      Terv. 39v L-nainen.

      • Anonyymi

        Kannattaisko siirtyä suoraan maksullisiin?


      • Anonyymi

        Eihän siellä juuri muita olekaan kuin niitä kokeilunhaluisia kaapissa olevia ”hetero”naisia.


      • Anonyymi

        Harmi kun olet minulle liian nuori🤔 En haluaisi mitään suhdetta vaan läheisyyttä ja erotiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun olet minulle liian nuori🤔 En haluaisi mitään suhdetta vaan läheisyyttä ja erotiikkaa.

        Ai siis minäkö, 39v olen liian nuori sinulle? Mä itse tykkään just itseäni iäkkäämmistä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis minäkö, 39v olen liian nuori sinulle? Mä itse tykkään just itseäni iäkkäämmistä..

        Niin juuri sinä 39v L nainen. Olen 60 L nainen niin tuntuu suurelta ikäerosta vaikka olenkin vähän käytetty ja hyvin säilynyt😅
        Olen myös huomannut että nuoret tai itseäni nuoremmat naiset ovat olleet kiinnostuneita minusta. Olen muutama kerran joutunut hämmentävään tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri sinä 39v L nainen. Olen 60 L nainen niin tuntuu suurelta ikäerosta vaikka olenkin vähän käytetty ja hyvin säilynyt😅
        Olen myös huomannut että nuoret tai itseäni nuoremmat naiset ovat olleet kiinnostuneita minusta. Olen muutama kerran joutunut hämmentävään tilanteeseen.

        Siis.. kuullostaa täydelliseltä. Miksi olisin sulle liian nuori?? Ikä on vaan numeroita. Mä kyl voisin tutustua mielelläni Sinuun? Missäpäin olet? Minä.. no Uudeltamaalta:)
        Ja olen siis oikesti se sama joka laittoi tekstin että Tinderissä kaikki haluaa vaan vakavaa suhdetta, olen se 39v. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis.. kuullostaa täydelliseltä. Miksi olisin sulle liian nuori?? Ikä on vaan numeroita. Mä kyl voisin tutustua mielelläni Sinuun? Missäpäin olet? Minä.. no Uudeltamaalta:)
        Ja olen siis oikesti se sama joka laittoi tekstin että Tinderissä kaikki haluaa vaan vakavaa suhdetta, olen se 39v. :)

        Hesasta, Oletko tosissasi vai oletko saanut auringon pistoksen🌞


    • Anonyymi

      Mikä olisi järkevin paikka tutustua n 25-35 v ikäisiin lesboihin, jos hakusessa vakavampaa suhdetta? Someryhmät?

      • Anonyymi

        Niin, en tosiaan tiedä.
        Ehkä on vaan tarkoitettu niin et jään yksin.
        En tiedä mikä mua vaivaa mut en ihastu sit ikinä millään jos yritän käydä treffeillä ja tutustua.
        Muutenkaan sellaiset treffit tuntemattomien kanssa ei oo yhtään mun juttu. Suoraan sanottuna ne alkaa ahdistamaan ihan kamalasti. En osaa tutustua tuosta noin vaan yleensä.
        Esim töissä ja harrastuksessa se tapahtuu luonnollisesti. Mut niissä en oo koskaan tavannut ketään joka kiinnostais sillä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en tosiaan tiedä.
        Ehkä on vaan tarkoitettu niin et jään yksin.
        En tiedä mikä mua vaivaa mut en ihastu sit ikinä millään jos yritän käydä treffeillä ja tutustua.
        Muutenkaan sellaiset treffit tuntemattomien kanssa ei oo yhtään mun juttu. Suoraan sanottuna ne alkaa ahdistamaan ihan kamalasti. En osaa tutustua tuosta noin vaan yleensä.
        Esim töissä ja harrastuksessa se tapahtuu luonnollisesti. Mut niissä en oo koskaan tavannut ketään joka kiinnostais sillä tavalla.

        Jospa se vaatii enemmän aikaa, että ihastut. Eikä painetta, niinkuin ystäväpohjalta sitten tapahtuisi luonnostaan. Tsemppiä joka tapauksessa!


      • Anonyymi

        Aloituksessa oli just 35 v joka etsi suhdetta jossa ei ole liian kiire edetä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa oli just 35 v joka etsi suhdetta jossa ei ole liian kiire edetä :D

        Mitä sitten?😄 Tarvitaan muutakin kuin että ollaan lesboja sinkkuja ja n samaa ikäluokkaa että kiinnostuu.


    • Anonyymi

      Entä ikäluokka noin 45 - 50 -vuotiaat?

    • Anonyymi

      Oikeastaan kaikki tuntemani parit, homot tai heterot, ovat tavanneet joko netissä tai sattumalta työpaikalla, opiskeluissa ja kaverien kautta. Ainahan voi alkaa laajentaa sosiaalista piiriään tai aktivoida jo olemassaolevia yhteyksiä (esim. after worksit työkaveriporukalla jne.). Tämä vaatii kyllä lehmänhermoja ja aitoa kiinnostusta kanssaihmisiä kohtaan.

      Yksi tapa on etsiä lgbt -henkisiä kavereita Tinderissä tai muissa deittisovelluksissa. Tätä kautta voi tutustua toiseen ystävyys edellä tai saada muuten vaan verkostoa laajemmaksi. Oma tuntemani pitkäaikainen naispari tapasi okcupidin kautta hakiessaan uusia ystäviä, menivät viime vuonna naimisiin.

    • Anonyymi

      Her sovellus ja Facebook ryhmät.

    • Anonyymi

      Ei kai se auta sitten kuin vaan laittaa tukka kuosiin ja lähteä kohti kesää :D Jos vaikka aloittaisi sillä että yrittää vaan tutustua eri ihmisiin. Pitää ensin saada itsestä otettua hyvä kuva.
      -ap

      • Anonyymi

        Suosittelen tutustumaan ihmisiin livenä kun se kohta on mahdollista ja hyödyntämään tapahtumat, kuten mm. Lettukestit, Pridet, Blaze, Mummolaakson tapahtumat, Kaupungin naisten konsertit, kirppistapahtumat, feministiset tilaisuudet, taidetapahtumat ym ym oman kiinnostuksesi mukaan ja etsimään ensisijaisesti kavereita. Some on myös kätevä väline - nykyään deittaillaan myös instagramissa laittamalla kiinnostavalle tyypille viestiä. Kaverien kautta olen itse tutustunut uusiin kiinnostaviin ihmisiin. Nyt jos joku kysyy, mistä näitä tapahtumia löytää, niin ei varmasti ole kohderyhmää, jos ei osaa etsiä yhtään internetistä :)


      • Anonyymi

        Tuo itsensä ehostaminen ei minusta ole ihan niin pinnallista kuin miltä kuulostaa. Silloin kun ihmisellä on hyvä olla itsensä kanssa ja on sellainen olo, että ihan ok:lta näyttää, niin silloin myös muilla on kivempi olla sun kanssa. Hyvä plääni siis ihan meille kaikille ! Tukka kuntoon ja jotain kivaa vaatetta ylle, niin kesällä nähdään 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo itsensä ehostaminen ei minusta ole ihan niin pinnallista kuin miltä kuulostaa. Silloin kun ihmisellä on hyvä olla itsensä kanssa ja on sellainen olo, että ihan ok:lta näyttää, niin silloin myös muilla on kivempi olla sun kanssa. Hyvä plääni siis ihan meille kaikille ! Tukka kuntoon ja jotain kivaa vaatetta ylle, niin kesällä nähdään 😊

        Jep :D Eikä tarvitse mitenkään ylenmäärin laittaa itseään. Mut just jos on itse vähän panostanut ulkonäköön ja on huumoriakin mukana on se parempi kuin jos olisi hoitamaton ja happamalla naamalla heittäisi vaan jotain ikäviä läppiä :D Vaikka ujo olenkin niin nämä on tärkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep :D Eikä tarvitse mitenkään ylenmäärin laittaa itseään. Mut just jos on itse vähän panostanut ulkonäköön ja on huumoriakin mukana on se parempi kuin jos olisi hoitamaton ja happamalla naamalla heittäisi vaan jotain ikäviä läppiä :D Vaikka ujo olenkin niin nämä on tärkeitä.

        Joo ei mitään, missä olis itsellä hankala olla. Ja toi on kans hyvä, että muistaa olla hyväntuulisena liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo itsensä ehostaminen ei minusta ole ihan niin pinnallista kuin miltä kuulostaa. Silloin kun ihmisellä on hyvä olla itsensä kanssa ja on sellainen olo, että ihan ok:lta näyttää, niin silloin myös muilla on kivempi olla sun kanssa. Hyvä plääni siis ihan meille kaikille ! Tukka kuntoon ja jotain kivaa vaatetta ylle, niin kesällä nähdään 😊

        Siistillä vaikutelmalla on todellakin väliä. Puhtaat hiukset, yleinen hygienia kunnossa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siistillä vaikutelmalla on todellakin väliä. Puhtaat hiukset, yleinen hygienia kunnossa jne.

        Toki mulla on hygienia kunnossa ja hiukset puhtaat. Ja yritän kyllä panostaa itseeni mutta se ei kuitenkaan näy.
        Ja vaateliikkeitä kierrän ja en löydä vaan kivaa vaatetta. Mulla on tietty mielikuva vaatteista aina mitä lähden etsimään mut sit ei löydy.
        Hiuksiakaan en osaa laittaa. Mut toivottavasti riittää et hiukseni on edes puhtaat.
        ☺️


    • Anonyymi

      Jodel?

    • Anonyymi

      Entäs kun ajattelen et en oo tarpeeks hyvän näköinen tai et ihastus ei voi haluta mua...
      Koska ihan oikeasti tälläisenä arkisena en vaan koe itseäni mitenkään itseäni kovin viehättävänä..

      • Anonyymi

        Ainakin omasta mielestä luonne ja jutut on tärkein.Ja tunne tietenkin myös.Suurin osa meistä ihmisistä on ns. arkisia,mitä se nyt sitten tarkoittaakin kenellekin.Lähinnä laittautuminen sopivasti tuo ainakin itselle itsevarmuutta eikä laittautumisella ole lopulta väliä sen jälkeen kun on tutustuttu koska on ihastunut siihen ihmiseen kokonaisuutena :)

        ap


    • Anonyymi

      Kyllä livenä tutustuminen ja ihastuminen on helpompaa. Tinteriissä kirjoittelu luo omat mielikuvat etukäteen ja niistä on vaikea päästä eroon vaikka livenä näkisikin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä helppoudesta, mutta jos ei livenä tapaa tarpeeksi uusia ihmisiä, on pakko kokeilla deittipalveluja.


    • Anonyymi

      Live Tinderi vaa pystyyn, siis voiko olla niin vaikeeta sopia aika ja paikka vaikka uutelan ulkoilualueelle paistaa päivää ja makkaraa.
      Kaljakelluntakin Vantaanjoella alko ihan fasen kautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe