Mikä helpottaa vaihdevuosia

Anonyymi

En haluaisi hormonilääkitystä. Auttaako Menoforce Strong hikoiluun?

11

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      käy ottaa koronarokote,homma on selvä sen jälkeen,

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kasvitieteilijä Sinikka Piippo kertoo kirjassaan Rakkauden rohdot, että tehokkaimpana kuumiin aaltoihin auttavana yrttinä pidetään rohtosalviaa. Se auttaa niin päiväsaikaisiin kuin yöllisiinkin aaltoihin. Salvia myös rentouttaa ja voi poistaa stressiä. Rohtosalvia kannattaa nauttia teenä juuri ennen nukkumaan menemistä.

      Salviaa ei kuitenkaan pidä käyttää jatkuvasti eikä suuria annoksia, sillä se voi aiheuttaa monia ikäviä sivuoireita, muun muassa mahakipua, huimausta, päänsärkyä ja sydämen sykkeen kiihtymistä.

      • Anonyymi

        Aluksi salvia auttoi, mutta sain siitä kiusallisia vatsaoireita: kivuliaita ilmavaivoja ja ärhäkkää ripulia.


    • Anonyymi

      Keskustelusta poimittua:

      Kokeilkaa hyvät naiset kuumiin aaltoihin lemmikkieläinten viilennysmattoa, minulla on sellainen marketin halpa matto, itseviilentyvä. Vaikea, invalidisoiva hikoilu-horkka-helvettini loppui jo ensimmäisenä käyttöyönä, myös päiväaallot loppuivat. Yksi yö ilman menee, mutta kaksi yötä ilman tuo oireet takaisin. Mitään muuta hoitoa en käytä, koska en voi enkä saa.

    • Anonyymi

      Kuumiin aaltoihin tehoaa kunnolla vain estrogeenilla toteutettu hormonihoito. Jos kohtu on tallella, tarvitaan sen suojaksi progestroni lisäksi. Luontaistuotteilla ei tutkimusten mukaan ole lumelääkettä parempaa tehoa.

      Jos hormonihoitoon päätyy, suojelee se kaupan päällisiksi sydän- ja verisuonitaudeilta, verenpaineen nousulta, diabetekselta ja osteoporoosilta niin kauan kuin sitä käyttää. Estradioli pidentää tutkimusten mukaan elinikää ja tervettä elinikää, vaikka rintasyöpäriski otetaan huomioon.

      Erityisesti estrogeeni-progestroni-hoito lisää hieman rintasyövän sairastumisriskiä, mutta ei rintasyöpäkuolemia.

      Saman verran rintasyöpäriskiä lisää ylipaino, liikkumattomuus, alkoholin käyttö tai tupakointi, kukin erikseen ja yhdessä enemmän. Tosin niillä ei ole mitään terveyteen vaikuttavia positiivisia vaikutuksia.

      Rintasyövän saaneista suurin osa ei ole koskaan käyttänyt hormonikorvaushoitoa. Syövän kehittyminen riippuu monista asioista eikä syytä läheskään aina tiedetä.

      • Anonyymi

        Luontaistuotteet ovat erittäin hyviä, niistä löytyy vaihtoehtoja ja auttaa monia naisia.


    • Anonyymi

      Minulla auttoi! Yhden tabletin otin päivässä ja parin, kolmen päivän päästä alkoi vaikuttaa. Parin viikon päästä oli hikoilut hikoiltu. Myös nukkuminen palautui ennalleen, eli hyvin nukun taas. Käytin 3 kk ja kokeilin olla ilman, ihmeellistä, mutta hikoilut ei tulleet takaisin.siitä on nyt yli vuosi. Tänä aikana kk:t tulleet enää muutaman kerran, eli vaihtarit on kyllä meneillään. Mitään sivuvaikutuksia en menoforcesta saanut. Muuten olen terve, ei mitään lääkityksiä. Suosittelen kokeilemaan.

      • Anonyymi

        Saattaa olla että vaihtarisi ottaa vain takapakkia jos oireet sattumalta hävisi. Käy gynellä tarkistuta limakalvosi. Vv oireet ei helposti häviä


    • Anonyymi

      Reipasta ulkoliikuntaa, se auttaa. Eli kunnon kävelylenkki joka päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe