Että jokainen siivoaa omat roskansa näin saadaan lopetettua siivous. Jokainen on vastuussa omasta työskentelyalueestaan. Suomi on täynnä ammatteja joissa aikaa on lorvia mutta silti siivooja käy siivoomassa näiden "ammattilaisten" jäljet. Lääkäri siivooja poliisi siivooja kaikkiin ammatteihin voisi liittää siivoojan samaan titteliin.
Mitä jos tehdään sellainen päätös
2
150
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, jokainen voi siivota oman työpisteensä ja sitten perjantaina mopataan vuorotellen.
Vessa pestään jokaisen käytön jälkeen, ja paperia lisää se, keneltä se loppuu....
Sama taukotilojen kanssa.
Roskat viedään listan mukaisesti ja kaikki osaa to-del-lakin laittaa roskansa jäteastiaan.
Kouluissa oppilaat ei sotke, ja pulpetitkin pysyy nätissä rivissä koko päivän.
Ope huolehtii liitutaulusta ja vie päivän lopuksi roskat jätehuoneeseen.
Päiväkodeissa onkin sitten monta aikuista yhdessä ryhmässä, niin voi että on puhdasta! Ja varmasti siivotaan ruokatahratkin ihan samoin tein pois, että ei jätetä niitä seuraavalle päivälle enää ikuna :)
Sairaalathan ovat aina niin siistejä, että eihän niitä edes tarvitse siivota!
Ja sitten nämä asuintalojen rappukäytävät ja saunat, pyykkituvat sun muut:
Itse kun siivoo, niin ei voi valittaa jäljestä.
Onni ja autuus!
Siivoojilla on niin pieni aika tehdä työtänsä (ihan vain jokunen minuutti per toimisto, luokka, rappu), että eihän se ole homma eikä mikään tehdä itse :D - Anonyymi
Mutta enhän minä sitten voi vähätellä siivoojan työtä, ja kuka sitten siivoaa minun jälkeni kun en minä itse osaa tai jaksa?
T: sihteeri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106