Mitä jos tehdään sellainen päätös

Anonyymi

Että jokainen siivoaa omat roskansa näin saadaan lopetettua siivous. Jokainen on vastuussa omasta työskentelyalueestaan. Suomi on täynnä ammatteja joissa aikaa on lorvia mutta silti siivooja käy siivoomassa näiden "ammattilaisten" jäljet. Lääkäri siivooja poliisi siivooja kaikkiin ammatteihin voisi liittää siivoojan samaan titteliin.

2

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, jokainen voi siivota oman työpisteensä ja sitten perjantaina mopataan vuorotellen.
      Vessa pestään jokaisen käytön jälkeen, ja paperia lisää se, keneltä se loppuu....
      Sama taukotilojen kanssa.
      Roskat viedään listan mukaisesti ja kaikki osaa to-del-lakin laittaa roskansa jäteastiaan.

      Kouluissa oppilaat ei sotke, ja pulpetitkin pysyy nätissä rivissä koko päivän.
      Ope huolehtii liitutaulusta ja vie päivän lopuksi roskat jätehuoneeseen.
      Päiväkodeissa onkin sitten monta aikuista yhdessä ryhmässä, niin voi että on puhdasta! Ja varmasti siivotaan ruokatahratkin ihan samoin tein pois, että ei jätetä niitä seuraavalle päivälle enää ikuna :)

      Sairaalathan ovat aina niin siistejä, että eihän niitä edes tarvitse siivota!

      Ja sitten nämä asuintalojen rappukäytävät ja saunat, pyykkituvat sun muut:
      Itse kun siivoo, niin ei voi valittaa jäljestä.
      Onni ja autuus!

      Siivoojilla on niin pieni aika tehdä työtänsä (ihan vain jokunen minuutti per toimisto, luokka, rappu), että eihän se ole homma eikä mikään tehdä itse :D

    • Anonyymi

      Mutta enhän minä sitten voi vähätellä siivoojan työtä, ja kuka sitten siivoaa minun jälkeni kun en minä itse osaa tai jaksa?

      T: sihteeri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe