Tanskan ilmavoimien uforaportit julkaistiin netissä jo vuonna 2009 mutta katosivat netistä erään uudistuksen yhteydessä myöhemmin.
Nyt ne on kuitenkin uudelleen laitettu nettiin:
https://forsvaret.dk/ufo-arkiv-2009
(Huomautan samalla että alkuperäiset paperi-ilmoitukset on siirretty AFU:n arkistoon Ruotsiin jo vuosia sitten).
Tanskan ilmavoimien uforaportit taas netissä
10
85
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan kertoa tässä yhteydessä palstan "skeptikon" fraasin, jota hän toisteli tasaisin välein menneinä vuosina:
"Yksikään valtio, yhdenkään valtion puolustusvoimat, yksikään tiedusteluorganisaatio tai virallinen taho ei tutki ufoja, vaan ufoja tutkivat vain ufouskovaisten ufoseurat ja muut ufohihhulit"
Millaiset tunnelmat on varaktorilla tämän lausuntonsa suhteen nykyisin?B.Borg kirjoitti:
Teoksessani "Tosiasioita ufoilmilöstä" on lueteltu monenkin eri valtion ufotutkimukset.
Ihailen kykyäsi olla provosoitumatta ja pysyä tiukasti objektiivisena asian tiimoilla.
Toinen ihailtava asia on ilmiömäinen muistisi. Se johtunee hyvästä muististasi ja siitä että olet todella miettinyt näitä asioita juurta jaksaen ja tutkijan näkökulmasta nimenomaan.
Kiinnostuksesi lajiin ja totuuteen ei ole sammunut pitkän urasi jälkeenkään ja uskallat puhua asioista omalla nimelläsi aina vaan. Ei ihme että olet arvostettu ja luotettu henkilö myös kansainvälisesti.
Aion amatöörinä tutustua materiaaliisi ensitilassa. Lukeminen on itselläni lisääntynyt ja netti jäänyt vähemmälle muutenkin1.
Lämmin kiitos sinulle Borg! <3
- Anonyymi
Jotenkin tuo kuva saa hymyilemään...
- Anonyymi
Kirjat ”Ufot - mittaus- ja kalibrointivirheiden historiaa, ”Ufot - paholaisen salajuoni” ja ”Ufot uskontona” selittävät tämän täydellisesti. Laitteisiin tuleet havainteet ovat mittaushäiriöitä. Ihmisten kokemukset taas pahoilaisesta ja näistä syntyy uskonto.
- Anonyymi
Hyviä kirjoja kaikki. Kiitos asiallisesta infosta.
- Anonyymi
Mukava lukea näitä B.Borgin kirjoituksia. Ei ole samanlainen tuuliviiri ja takinkääntäjä kuin Hörhökoukku.
- Anonyymi
Heittelet tuollaisia juttuja usein ilmeisen katkerana. Koetat poimia Borgin jutuista skeptismiä ja valitset ne käyttöösi. Väitteet kannattaa yksilöidä ja kertoa mistä puhut, koska muuten se on vai tuollaista ympäripyöreää huutelua. Uteliaisuudesta kysyn että missä kohtaa Hellis on kääntänyt takkiaan ja ollut tuuliviiri? Varsin tasaista antia minun mielestäni.
- Anonyymi
Borgilla on tosiaan asiallisia kirjoituksia ufo-aiheesta.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse581307Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804