Mulla alkoi eilen kurkkukipu ja tiputteluvuoto ja nyt tänään nousi 37.8 kuume ja menkat alkoivat kokonaan eikä ole kipuja ollut yhtään. Ennen ei ole tällaista ollut ainakaan muistaakseni. Käytän Azalia minipillereitä säännöllisesti ja viime kuukautistani on vain 14 päivää ja alkoi taas mutta kuukautisten epäsäännöllisyys pillereiden käytön aikana on yleistä. Oon just sellanen ihminen joka stressaa kaikista pienistäkin terveysmuutoksista niin onko kellään ollut samanlaisia ongelmia?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kannattaa mennä lääkäriin jos kuume nousee, ettei oo kyseessä tts mut se on harvinaista et olis tts
- Anonyymi00002
Niin se yleensä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3811467- 65971
- 116915
- 91913
- 70886
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50619En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112595