Mulla alkoi eilen kurkkukipu ja tiputteluvuoto ja nyt tänään nousi 37.8 kuume ja menkat alkoivat kokonaan eikä ole kipuja ollut yhtään. Ennen ei ole tällaista ollut ainakaan muistaakseni. Käytän Azalia minipillereitä säännöllisesti ja viime kuukautistani on vain 14 päivää ja alkoi taas mutta kuukautisten epäsäännöllisyys pillereiden käytön aikana on yleistä. Oon just sellanen ihminen joka stressaa kaikista pienistäkin terveysmuutoksista niin onko kellään ollut samanlaisia ongelmia?
Menkat ja kuume
Anonyymi
1
153
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa mennä lääkäriin jos kuume nousee, ettei oo kyseessä tts mut se on harvinaista et olis tts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063